KTS-FORD

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

KTS-FORD

Příspěvek od mtapaj »

mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Re: KTS-FORD

Příspěvek od pett »

mtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
No řekl bych že KTS s těmito staršími ročníky forda dost hořela,pokud má už OBD konektor a nejde přes něj pak ti asi nic jiného nepomůže než jiná diag. Samozřejmě u tohoto auta jde diagnostika kompletně včetně měřených hodnot ,testů zastaveného a běžícího motoru
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

hmm
mal som v ponuke skutocne hodnoty a aj test beziaceho motora,,,ale neslo to spojit...mozno ze cez ten adapter by to fachcilo.
Skusal to niekto??
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Kts a ford velmi nekomunikuje. Skusal som starsie aj novsie a uspesnost tak 3 z 10. Najlepsie sa spajalo asi s abs. Mam len 500-vku novsie netusim. Mozno sa vyjadri Joe, on je na to manik.
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

no s kts 500 to ide lezze problem spociva v tom ze motor pripajas cez bus+ -2vyvod a bus- 10 vyvod OBD na 7-cize k-linka ide iba abs
inak mas 500??mozem poziadat o pomoc???
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

kts a escort

Příspěvek od roman »

Neřeš adaptér na KTS, je zbytečně drahej a tady na té adrese najdeš laciný kabel se kterým udělás Escorty úplně bez problémů.
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 9a1589c753

Roman
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Ten kabel mam, uz ho nepouzivam ak niekto chce.
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439
Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ

Příspěvek od dodoxd »

cena??
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Mam starsiu verziu, ktora podporuje len motor a urobil som este redukciu na 2 kolik, blikacka. Co ja viem cca 30.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Re: KTS-FORD

Příspěvek od joe »

mtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10), co nevie prehodit ani UBOX (KTS 520/550), ani IBOX (KTS 530/40/70).

skus si pripravit nejaku redukciu, ktora ti prehodi piny 2/10 z OBD stektra na KTS na piny 3/11 na Forde, a sucasne vypnut v KTS rozpoznavanie adapteroveho vedenia (F2). dalej odporucam pripojit sa na jednotku priamym vyberom systemu, automaticke vyhladavanie nemusi zbehnut OK.

ak to ma este v motore trojpin, schemu 1 684 463 440 kdesi mam.
schemu 1 684 463 496 nemam.

avsak, vo vseobecnosti, na Fordy VCM, nijaky z multibrandov u fordov zazraky neurobi.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Tu schemu na 3 pin by si mohol pohladat :D
Tomin
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 čer 2009, 12:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha/Kamenne Zehrovice

Re: KTS-FORD

Příspěvek od Tomin »

joe píše:ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10)
Jses na omylu. Na pinech 3/11 se pouziva naprosto jiny protokol nez je na pinech 2/10. Na 2/10 je J1850PWM a nad nim bezi (od roku 2000) i OBDII protokol, ale na pinech 3/11 komunikuji jednotky EEC IV a ty maji naprosto jiny zpusob komunikace.
Obe tyto sbernice sice pouzivaji 5V/0V, ale jak fyzicka, tak protokolova vrstva je totalne odlisna.

Leda to myslis tak, ze KTSka pak bude komunikovat pres stejne vyvody (propojene pak na 3/11) pomoci svych vystupnich dratu pro 2/10. Monze to je. (crazy)
Tomas
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

viem, co je DCL.
ak to nezbehne napriamo, tak to zbehne s tymto:

Obrázek
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Napajanie a zem je jasna, co tie 2 stredne vyvody, idu medzi 2/10, resp. 3/11 v obd a na strane kts do uni vyvodov, alebo ktory kde. Je to skusane na eec4 aj eec5? Zvysne jednotky by mali ist po klinke, ked sa dobre pamatam.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Trocha mino tema, ale neskusal si to na daewo, nakolko tam tiez potrebujes prevodnik.
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“