KTS-FORD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KTS-FORD
mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...

renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Re: KTS-FORD
No řekl bych že KTS s těmito staršími ročníky forda dost hořela,pokud má už OBD konektor a nejde přes něj pak ti asi nic jiného nepomůže než jiná diag. Samozřejmě u tohoto auta jde diagnostika kompletně včetně měřených hodnot ,testů zastaveného a běžícího motorumtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
kts a escort
Neřeš adaptér na KTS, je zbytečně drahej a tady na té adrese najdeš laciný kabel se kterým udělás Escorty úplně bez problémů.
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 9a1589c753
Roman
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 9a1589c753
Roman
Re: KTS-FORD
ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10), co nevie prehodit ani UBOX (KTS 520/550), ani IBOX (KTS 530/40/70).mtapaj píše:mam problem v spojeni KTS s ford escort 1,6 16V zetec r.v.98.
Ma OBD konektor no KTS pise ze mam zapojit adapter FORD c.1 684 463 440 preto ze ma blikaci kod alebo nieco podobne.
Vie niekto schemu toho kabla?pripadne kto ma s tym skusenosti ci to nezhanam zbitocne,alebo kto preda...
skus si pripravit nejaku redukciu, ktora ti prehodi piny 2/10 z OBD stektra na KTS na piny 3/11 na Forde, a sucasne vypnut v KTS rozpoznavanie adapteroveho vedenia (F2). dalej odporucam pripojit sa na jednotku priamym vyberom systemu, automaticke vyhladavanie nemusi zbehnut OK.
ak to ma este v motore trojpin, schemu 1 684 463 440 kdesi mam.
schemu 1 684 463 496 nemam.
avsak, vo vseobecnosti, na Fordy VCM, nijaky z multibrandov u fordov zazraky neurobi.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 29 čer 2009, 12:09
- Bydliště: Praha/Kamenne Zehrovice
Re: KTS-FORD
Jses na omylu. Na pinech 3/11 se pouziva naprosto jiny protokol nez je na pinech 2/10. Na 2/10 je J1850PWM a nad nim bezi (od roku 2000) i OBDII protokol, ale na pinech 3/11 komunikuji jednotky EEC IV a ty maji naprosto jiny zpusob komunikace.joe píše:ak uz ma auto OBD konektor a ma k dispozicii seriovu diagnostiku, problem je v tom, ze potrebujes dostat SAE protokol (Bus +/-) na nestandardne piny 3/11 (standardne 2/10)
Obe tyto sbernice sice pouzivaji 5V/0V, ale jak fyzicka, tak protokolova vrstva je totalne odlisna.
Leda to myslis tak, ze KTSka pak bude komunikovat pres stejne vyvody (propojene pak na 3/11) pomoci svych vystupnich dratu pro 2/10. Monze to je.

Tomas