Zdeněk M píše:No nejni to jen tak, pokud to chces jako klasickej bufík s casovacem, tak se to připojuje i na motorek topení, je tam i oběhové čerpadlo , hlida to i napětí baterky, baterku tak aspon 100Ah.
To je přesně ono

Tady na fóru a na vw-clubu všichni, že baterku alespoň 100 Ah. Tak mi to trošku srazilo hřebínek, protože tam mám funglovku 77 Ah a nechce se mi jí hned dávat do hajzlu.
A pak to řešim dál a mluvil jsem s pár uživatelema, byl jsem se na to podívat a mluvil jsem s chlapem, co mi to bude montovat a má to v kombíkový dieselový Astře. A řekne mi, že 77 Ah neni problém, otevře kapotu a ukáže mi, že tam má 72 Ah baterku.
Takže pak moc nevim, komu věřit a co je reálný a co ne

Takže prostě na baterku zatim feru. Prubnu to takhle a když bude problém, tak to teprv budu řešit.
Nebudu zas kupovat novej akumulátor a ještě ho pasovat do Octávky, aby se vůbec vešel

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG