Stránka 1 z 3

VW LT35 vobec nechyta

Napsal: 22 říj 2010, 12:14
od kwiko
Vecer vpohode chlapik s nim prisiel, ale rano uz neslo nastartovat.

klucikom sa otoci, zapne sa zhavenie (kontrolky viditelne pohasnu) a potom starter roztoci motor ale ten sa nechyta. Vobec... =ziadny dym, len pocut jak starter toci motorom.
nafty by malo byt v nadrzi dost (asi 20l)

Baterka je OK, skusal som ju nabyt + externy zdroj druhe auto.

Da sa nejako skontrolovat ci tam ide nafta? je tam nejaka manualna pumpicka? kde sa to odvzdusnuje? motor 2,5TDI kodove oznacenie AHD 75kw '98
mate nejake skusenosti, tipy?

dakuje kwiko

Napsal: 22 říj 2010, 12:27
od Martin.R
Co imobilizér? Nerozpadly se ti klíče?

Napsal: 22 říj 2010, 13:01
od kwiko
tento este ziaden imobilizer nastastie nema ;)

Kedze je motor ulozeny pozdlzne pod kabinou, pristup na experimentovanie a hladanie je dost slaby, vsetko zospodu...
Obrázek

Napsal: 22 říj 2010, 13:41
od dolhe
Co vag?

Napsal: 22 říj 2010, 13:54
od kwiko
na vag si najprv musim vyrobit takyto prevodnik, http://www.motorshop.sk/redukcia-vw-lt-p-1510.html
Milos mi uz davnejsie napisal ktore kabliky pospajat... ale vag mi aj tak momentalne nejde s novym notbukom :(

Napsal: 22 říj 2010, 13:59
od jericho-3
A má to při startu stejný zvuk jako den před tím..?

Napsal: 22 říj 2010, 14:32
od kwiko
vtedy sa starter nikdy nepretocil viac ako 2 otacky (crazy) a uz to vrcalo ... ale zvuk pri startovani sa zda byt OK

Napsal: 22 říj 2010, 17:32
od dolhe
Napájení na čerpadle na elektroventilu je?Pojistky si prošel? I pod sedačkou...

Napsal: 22 říj 2010, 17:42
od kwiko
poistky som presiel jak pod volantom tak pod sedackou. kadzu som vybral a premeral, ale dobry tip 8)

Napsal: 22 říj 2010, 17:49
od Tomas6
Pokud je tam podélný dvouřemenový 2,5tdi pětiválec,tak bych šel po zadním rozvoďáku na čerpadlo.Párkrát jsem se s tím už setkal že se škubnul a nejelo to.A to ani trošku.... ;)
Pak bych asi zkusil napájení na čerpadle a zkusil jestli jde z přepadu z čerpadla nafta.A nebo zkusit povolit trubku ke vstřiku jestli se objeví nafta tam.Ale to by alespoň trošičku kouřilo....

Napsal: 22 říj 2010, 18:03
od dolhe
No a co ten elektroventil na čerpadle jak už jsem psal,při startu je tam plus?

Napsal: 22 říj 2010, 18:13
od kwiko
Je, Ahd z Audi A6 alebo z Volva S/V70
O tom zadnom rozvodaku viem, len sa mi zda divne ze by praskol remen prave pri startovani.

A to by ho trebalo zdvihnut co je trocha problem (prazdna hmotnost 2,1t a 2,55 vyska je problemom aj pri prezuvani) ale by som si zvaril najazdy...

Ked nad tym rozmyslam, rad by som hlavne vylucil moznost, ze padla nafta. tak hladam know-how ako sa to zaplavuje ked sa meni naftovy filter, alebo ci to ma nejaky iny system...

Nakoniec budem asi musiet zasockovat informacie vo VW servise
(noteeth)

Napsal: 22 říj 2010, 18:28
od dolhe
Na ten řemen se můžeš podívat z kabiny,když sundáš ty plasty na prostředku tak tam jsou taková dvířka.Já osobně když potřebuji zalejt palivový filtr tak používám vývěvu co ji mám na výměny olejů.Zapojím ji na zpátečku a už to teče.Jinak ho musíš zalejt ručně.Jinak si myslím,že problém bude spíš někde v el.protože jak jsi psal tak ráno ani neškytla a kdyby spadla nafta tak chytne a hned zdochne podle mého.Podívej se jestli nemáš problém v konektoru,kterým je připojeno čerpadlo je v takovém plastovém pouzdře pod baterkou.Mrkni tam a podívej se zrovna na konektor řj.hned vedle.

Napsal: 22 říj 2010, 18:30
od kwiko
Dakujem, rano pokukam :)

Napsal: 23 říj 2010, 14:59
od kwiko
Do VW TDI som sa nikdy kukat nemusel, ale asi nastal cas si doplnit vedomosti... :?

Remen som skontroloval, zda sa byt OK.
Povymienal som relatka a poistky z druheho (takeho isteho LT35) co zatial funguje.

Zobral som si multimeter a zacal som merat ku comu som mal pristup a porovnaval s druhym LT, ale vysletky boli rovnake.



Obrázek
Obrázek


a prezrel som, prestriekal este tieto 4 konektory, za baterkou aj pod nou boli suche, a zdali sa byt OK.
Obrázek

cvakat tam cvaka viacej veci a jedna je urcite v cerpadle.