střídavě bliká žhavení a kontrolka mazání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

střídavě bliká žhavení a kontrolka mazání

Příspěvek od Maarty.2 »

Zdravím,

mám dotaz...
Tatíkovi odešel na jeho Seatu Inca motor 1,9 D

tak jsme se rozhodli, že ho vyměníme za jiný 1,9D

Problém byl v tom, že oba motory měly různá naftová čerpadla
Tento problém se zdál být řešitelný do doby, než se po výměně motorů a nastartování objevilo střídavé blikání žhavení a kontrolka mazání.

Původní čerpadlo mělo vyvedeno několik drátů, takže předpokládám, že zřejmě i imobilizér

"Nové" čerpadlo tyto vývody nemá, takže se jen zapojil drát, aby čerpadlo po otočení klíčkem spínalo (použil se jeden z drátů, který byl zapojen na původním čerpadle)

Jen pro představu, motor žhaví, nastartuje, drží volnoběh a po několika sekundách teprve začnou blikat kontrolky..., na funkci to ale nemá vliv, normálně se s tím dá jezdit a zdá se že je vše ok
Olej v motoru je, žhaviče se zdají být v pohodě
Takže můj dotaz zní:
Má to na to blikání těch kontrolek vliv (že nejsou zapojeny ostatní dráty do čerpadla, zřejmě včetně imob.), nebo je problém někde jinde??

Není to SDI.

Díky za postřehy
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

A ten imobilizer přehodit nešel? jestli je to ta černá kostka na stopventilu tak ji drží jen 2 šrouby objímkou přímo na stopventilu a uprostřed je jen jeden vývod pod matičku ;) jde to na jakýkoliv stopventil jo a nejlepší jak to sundat odvrtat hlavu těm šroubům a ještě lépe levotočivým vrtákem když se do toho zakousne je povoleno raz dva ;)
T4+B5,5
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

Zatím jsem to nezkoušel, ale nechci tam nic bastlit, pokud by šel ten imo nějak vyřadit, bylo by to asi lepší... Samozřejmě pokud by to nešlo, tak asi nebudu mít jinou možnost. Zítra to zkusím nafotit, ono z fotek to půjde líp poznat
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 22:50

Příspěvek od mistrkutil »

Co je to za rok starčí typy ještě řídící jednotku neměly ale přehodit imo není žádný bastlení kdyč už jste přehodili čerpadlo 2 šrouby navíc ještě nikoho nezabily ;)
T4+B5,5
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

Možná jsem to špatně napsal....
My jsme přehazovali motory, čerpadla ne...
čerpadla zůstaly na motorech, ty jsme nedemontovali
Na tom vyměňovaném motoru 1,9D bylo odlišné čerpadlo,než jsem měl na původním motoru, který jsme dávali z auta ven
To původní čerpadlo mělo do sebe zapojeno více drátů.
No a ten motor co jsem tam teď dali, má čerpadlo jiné. Zapojí se do něj pouze jeden drát (zřejmě plus) aby spínalo.

A já bych potřeboval vědět, zdali to má vliv na to blikání žhavení a kontrolky oleje

Je to rok 96
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
kwiko
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 12 říj 2008, 16:45
Bydliště: Peetrzkanee

Příspěvek od kwiko »

Ja len podotknem ze aj tak si musis zohnat diagnostiku, tie kontrolky po odstraneni zavady same nezhasnuObrázek
Forman135Le, VolvoV40TD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Kornout píše:Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
Zaleži na tom co si dpvez za verzi tej 1,9D 1Y typ, pokud tam mel čerpadla s kabelama a ted ne, tak si musí zvyknout na blikací kontrolku :D Chybí jednotce komponenty. ;)
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

Kornout píše:Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
Ok, mrknu na to, a kdyžtak dám ty čidla z původního motoru.
A kde najdu ten immo box?
Díky
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

felicia 1.9d mala rj myslim ze sa starala o predvstrek ci nie?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“