střídavě bliká žhavení a kontrolka mazání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
střídavě bliká žhavení a kontrolka mazání
Zdravím,
mám dotaz...
Tatíkovi odešel na jeho Seatu Inca motor 1,9 D
tak jsme se rozhodli, že ho vyměníme za jiný 1,9D
Problém byl v tom, že oba motory měly různá naftová čerpadla
Tento problém se zdál být řešitelný do doby, než se po výměně motorů a nastartování objevilo střídavé blikání žhavení a kontrolka mazání.
Původní čerpadlo mělo vyvedeno několik drátů, takže předpokládám, že zřejmě i imobilizér
"Nové" čerpadlo tyto vývody nemá, takže se jen zapojil drát, aby čerpadlo po otočení klíčkem spínalo (použil se jeden z drátů, který byl zapojen na původním čerpadle)
Jen pro představu, motor žhaví, nastartuje, drží volnoběh a po několika sekundách teprve začnou blikat kontrolky..., na funkci to ale nemá vliv, normálně se s tím dá jezdit a zdá se že je vše ok
Olej v motoru je, žhaviče se zdají být v pohodě
Takže můj dotaz zní:
Má to na to blikání těch kontrolek vliv (že nejsou zapojeny ostatní dráty do čerpadla, zřejmě včetně imob.), nebo je problém někde jinde??
Není to SDI.
Díky za postřehy
mám dotaz...
Tatíkovi odešel na jeho Seatu Inca motor 1,9 D
tak jsme se rozhodli, že ho vyměníme za jiný 1,9D
Problém byl v tom, že oba motory měly různá naftová čerpadla
Tento problém se zdál být řešitelný do doby, než se po výměně motorů a nastartování objevilo střídavé blikání žhavení a kontrolka mazání.
Původní čerpadlo mělo vyvedeno několik drátů, takže předpokládám, že zřejmě i imobilizér
"Nové" čerpadlo tyto vývody nemá, takže se jen zapojil drát, aby čerpadlo po otočení klíčkem spínalo (použil se jeden z drátů, který byl zapojen na původním čerpadle)
Jen pro představu, motor žhaví, nastartuje, drží volnoběh a po několika sekundách teprve začnou blikat kontrolky..., na funkci to ale nemá vliv, normálně se s tím dá jezdit a zdá se že je vše ok
Olej v motoru je, žhaviče se zdají být v pohodě
Takže můj dotaz zní:
Má to na to blikání těch kontrolek vliv (že nejsou zapojeny ostatní dráty do čerpadla, zřejmě včetně imob.), nebo je problém někde jinde??
Není to SDI.
Díky za postřehy
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0
A ten imobilizer přehodit nešel? jestli je to ta černá kostka na stopventilu tak ji drží jen 2 šrouby objímkou přímo na stopventilu a uprostřed je jen jeden vývod pod matičku
jde to na jakýkoliv stopventil jo a nejlepší jak to sundat odvrtat hlavu těm šroubům a ještě lépe levotočivým vrtákem když se do toho zakousne je povoleno raz dva 


T4+B5,5
- mistrkutil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
Možná jsem to špatně napsal....
My jsme přehazovali motory, čerpadla ne...
čerpadla zůstaly na motorech, ty jsme nedemontovali
Na tom vyměňovaném motoru 1,9D bylo odlišné čerpadlo,než jsem měl na původním motoru, který jsme dávali z auta ven
To původní čerpadlo mělo do sebe zapojeno více drátů.
No a ten motor co jsem tam teď dali, má čerpadlo jiné. Zapojí se do něj pouze jeden drát (zřejmě plus) aby spínalo.
A já bych potřeboval vědět, zdali to má vliv na to blikání žhavení a kontrolky oleje
Je to rok 96
My jsme přehazovali motory, čerpadla ne...
čerpadla zůstaly na motorech, ty jsme nedemontovali
Na tom vyměňovaném motoru 1,9D bylo odlišné čerpadlo,než jsem měl na původním motoru, který jsme dávali z auta ven
To původní čerpadlo mělo do sebe zapojeno více drátů.
No a ten motor co jsem tam teď dali, má čerpadlo jiné. Zapojí se do něj pouze jeden drát (zřejmě plus) aby spínalo.
A já bych potřeboval vědět, zdali to má vliv na to blikání žhavení a kontrolky oleje
Je to rok 96
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Zaleži na tom co si dpvez za verzi tej 1,9D 1Y typ, pokud tam mel čerpadla s kabelama a ted ne, tak si musí zvyknout na blikací kontrolkuKornout píše:Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
Ok, mrknu na to, a kdyžtak dám ty čidla z původního motoru.Kornout píše:Tak vyndej krabičku imobilizeru a je to, řj motoru to stejně nemá a pokud máš čerpadlo napřím postaru na +12V tak je tam stejně immo box k prdu.
To mazání budou čidla na motoru, podle mě ten původní měl jiná, tak to zkontroluj, kdyžta použij ty původní. Čidlo teploty vody taky zkoukni.
A kde najdu ten immo box?
Díky
Seat Ibiza 1,9 Tdi