Stránka 1 z 2

od koho hybrid

Napsal: 25 říj 2010, 07:52
od seatleoncuprajirka
cau od koho je nejlepsi koupit hybrida na ARL,psal jsem do turbosportu a rekli mi tricet za novyho,to mi pride dost,x lidi mi rikalo ze to je do dvaceti tak jestli nemate jinej zdroj,slysel jsem ze je dela jeste hydrant?

Napsal: 25 říj 2010, 08:27
od Dukes
To je normální cena. Hydrant turba určitě nedělá.

Napsal: 25 říj 2010, 08:28
od Pája 19
Zkus zavolat sem:
http://www.turbopower.cz/

Napsal: 25 říj 2010, 10:45
od Forest
Pája 19 píše:Zkus zavolat sem:
http://www.turbopower.cz/
Konkretne + 420 608 206 312 a presne specifikuj sve pozadavky a ocekavani ... jen musis mit realne naroky. Cim vyssi pozadavek na maximalni vykon, tim pozdejsi je nastup. Fyzikalni zakony nelze obejit ;)

A kdekoliv se ptas, ptej se, zda je k dosazeni zminovaneho maximalniho vykonu zapotrebi aditiv nebo staci jen nafta a vzduch, jake jsou realne moznosti turba z hlediska maximalni hodnoty tlaku.

Zakladem je pak protokol o vyvazeni, kde by mely byt uvedeny hodnoty (ne jen ujisteni, ze bylo vyvazeno).

Napsal: 25 říj 2010, 10:47
od hydrant
Nebo zavolej sem...je fakt, ze ja turba nedelam...

www.rrauto.cz

Napsal: 25 říj 2010, 11:16
od Vici
a nebo zvážit použití nějakého vhodného sériově vyráběného turba + případně vyřešit zástavbu...

Napsal: 25 říj 2010, 11:35
od seatleoncuprajirka
díky za rady kluci :) ,mam predstavu tak 220-230ps ale to musim dat i trysky co?

Napsal: 25 říj 2010, 12:26
od TDIfun
seatleoncuprajirka píše:díky za rady kluci :) ,mam predstavu tak 220-230ps ale to musim dat i trysky co?
Zalezi jak moc mas opotrebene svoje. ale dal bych od DP aspon Powerplous 1043 a na nich se da 230koni udelat, teda ja udelal :) na seriich do 220 pujde.

Napsal: 30 říj 2010, 00:24
od seatleoncuprajirka
porad nad tim musim premejslet a jsem uplně v lese :?

v tom prvnim mi rekli hybrid cca na 195ps to se mi zdá málo to si tam rovnou muzu nechat normal chip,a v tom druhym cca. do 230ps.
a k tomu bych dal trysky, ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043.
proste bych rad mel 220ps a treba 480NM s co nejmíň kouřem
jak by jste to poskladali vy?
a nehlede na to se bojim ,kdyz to tam vsechno nandam za tri-petky a zjistim ze malo davaj vstriky to bych si vyskub

Napsal: 30 říj 2010, 01:27
od JasteR
seatleoncuprajirka píše:porad nad tim musim premejslet a jsem uplně v lese :?

v tom prvnim mi rekli hybrid cca na 195ps to se mi zdá málo to si tam rovnou muzu nechat normal chip,a v tom druhym cca. do 230ps.
a k tomu bych dal trysky, ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043.
proste bych rad mel 220ps a treba 480NM s co nejmíň kouřem
jak by jste to poskladali vy?
a nehlede na to se bojim ,kdyz to tam vsechno nandam za tri-petky a zjistim ze malo davaj vstriky to bych si vyskub
pokud chces 220HP bez koure tak nebudes moct setrit na kompomentech
minimalne 230HP hybrida treba od Adreho
trysky fb race pd
a kdyz nebudes delat vyfuk chtelo by to apson egr a kat off..
+ jina spojka samodrejme..
a pak kvalitni SW dieselpower ;)

PS:chip na serii pro dlouhodoby jezdeni je rozmny tak do 185hp..
na serii tryskach 220hp bez koure rozhodne neudelas, to bys musel mit hodne povedeny kus motoru s minimem km, jo a 3petky ti na to rozhodne stacit nebudou..

Napsal: 30 říj 2010, 10:24
od seatleoncuprajirka
dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky

Napsal: 30 říj 2010, 11:25
od cupra
seatleoncuprajirka píše:dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky
jasne ze sa da...pri normalnom jazdeni ani nevies ze tam mas taky vykon...a spotreba kludne aj mensia ako doposial...zalezi len od tvojej pravej nohy... ;)

Napsal: 30 říj 2010, 20:48
od 1pavel
seatleoncuprajirka píše:dik to jsem chtel vedet
:) a jeste jedna nehodícíse sem otázka, je to auto pak jeste na normální jezdení?? dá se s tim jeste normálne jezdit kazdejden do prace a v lete do chorvatska a o kolik se zvysi spotreba kdyz tam jsou ty trysky
jak už psal Forest , počítej s pozdějším nástupem turba , pokud jsi zvylej na popojíždění po městě na 1500 ot tak na to zapomeň , a s tou spotřebou :) zeptej se Foresta nebo jiných kteří šli do velkých trysek zakolik jezdí :D

Napsal: 31 říj 2010, 03:37
od fabiátor
seatleoncuprajirka píše:ale nevim jaky v tom jsou rozdily sprint 783 nebo powerplus 1043
Pokud vim tak ve svetlosti (= vnitrni prumer). R783 dodaji jeste o neco vice paliva v ramci rozumne doby vstriku a jsou vhodnejsi v pripade, ze chces jit do vetsich vykonu.

Napsal: 02 lis 2010, 11:50
od Forest
1pavel píše:zeptej se Foresta nebo jiných kteří šli do velkých trysek zakolik jezdí :D
Delas, jako kdyby sis nedelal na velky trysky zalusk ... srdce by chtelo, ale hlava nepovoli :P

Ja mam R783 a jezdim dlouhodoby prumer 8,1 ... ale nutno podotknouti jakym zpusobem - rad si uzivam pruzne a sportovani jizdy. Mit ten samy objem v benzinu, neverim, ze bych byl pod 20 ... vsak proto mam TDI, jinak bych mel davno asi Saaba v benalu (vim, rouham se, ale to jsou snad jedine motory s hodnotami krouticiho momentu jako maji TDIcka).

Jen dodam, ze muj otec (a to neni zadnej klouboukar) s nim nema problem jezdit do 6 ...njn, starsi vytrenovana noha a klidnejsi srdce (noteeth)

PS: pro dokresleni, s ARL turbem a IC jsem jezdil tak o litr min, ale pravdou je, ze jsem tam mel taky podstatne mensi vykon a o turbo min :twisted: