Stránka 1 z 7
octa 2,0tdi PD 16V skube
Napsal: 27 říj 2010, 21:27
od kristobara
Zdar vsichni, ve smyslu vic hlav vic vi vas poprosim o radu, u tohodle vozu (najeto 210 tis) mam problem s chodem TEPLYHO motoru na volnobeh, otacky se drzej ale motor sebou v nepravidelnych intervalech skube, zlobi to uz delsi dobu a mam pocit, ze to je stale horsi i kdyz jsem spozoroval, ze to zalezi i na tom kde tankuju.A navic ted, kdyz kolem 2000ot/min seslapnu plnej, rozklepe se cely auto az mam strach, ze vyskoci motor - tohle jelo dolu postupne od 6ky, ted to dela uz i na 3ce. Nejsem odbornik, proto se radsi driv ptam, nez necham vymenit vstriky za 100 000 co mi radili v jednym servisu, v druhym mi rekl, ze by to klidne mohla delat i kabelaz hlavy valcu, ze by zacal tym, ve tretim mi rekli, at vymenim silentbloky...dik za kazdou radu, ev. zkusenost
Napsal: 27 říj 2010, 21:39
od dhfool
Diagnostika byla? Kontrola vstřiků na vagu?
Napsal: 27 říj 2010, 22:19
od kristobara
diagnostika jo, vadne ( nejsem si jist ze tam bylo tohle slovo ) spalovani 1. valce, vadne rizeni skrtici klapky, vadne rizeni otacek volnobehu...a i vzhledem na tohle mi bylo receno, ze chybna komunikace (kabelaz)s tim prvnim vstrikem muze dal ukazovat tyhle veci. Kontrola vstriku nevim co je

Napsal: 28 říj 2010, 07:02
od Ladas
co je to za kód motoru?
Napsal: 28 říj 2010, 17:31
od kristobara
BKD
Napsal: 05 lis 2010, 09:14
od kolbaba
Ahoj chlapi, mám úplně stejný problem u totožného motoru. Mezi 1800 a 2300 to vybruje jak blázen. jakmile to přesáhne tyto otáčky jede to bez problémů. Na volnoběh paráda, starty paráda. U studeného motoru to nedělá.Mám známeho v přímo ve ŠKODA MB, kde mi budou dělat diagnostiku přímo motoráři ze škodovky, tak jsem zvědavej co to bude. Jakmile to budu vědět napíšu to sem. Pokudd zjistíte něco vy, dejte vědět. Každá dobrá rada dobrá. čus
Napsal: 05 lis 2010, 16:28
od Richi
kolbaba píše:Ahoj chlapi, mám úplně stejný problem u totožného motoru. Mezi 1800 a 2300 to vybruje jak blázen. jakmile to přesáhne tyto otáčky jede to bez problémů. Na volnoběh paráda, starty paráda. U studeného motoru to nedělá.Mám známeho v přímo ve ŠKODA MB, kde mi budou dělat diagnostiku přímo motoráři ze škodovky, tak jsem zvědavej co to bude. Jakmile to budu vědět napíšu to sem. Pokudd zjistíte něco vy, dejte vědět. Každá dobrá rada dobrá. čus
To jsem teda zvědavej co ti řeknou.
Tipuju: Je to rozbitý, vyměnit motor.

Napsal: 05 lis 2010, 17:35
od klif
Čau chlapi, mě to dělá taky,navolnoběh nepravidelně škube a vibruje mezi 1900 - 2500 ot. Byl jsem na diagnostice a bez závad

. Vyčistil jsem vstřikovače dal k nim nový kabel , a pořád stejné. Zítra by se na to měl podívat kámoš, má podezření spíš na poloosy nebo prej katalyzátor , tak nevím...
Napsal: 05 lis 2010, 18:30
od dream7000
a pozreli ste hodnotu v meranych hodnotach skupina 04 pole č.4?

Napsal: 05 lis 2010, 21:33
od kristobara
supr, "jsem rad" ze v tom nejsem sam

umi mi nekdo v praze, nebo okoli, popripade v okoli Nitry (SR

udelat tu diagnostiku za chodu, nebo jak se to jmenuje ??

Napsal: 05 lis 2010, 21:38
od Huml
dost častá příčina cukání nebo vibrací u BKD je, že podfukujou vstřiky
Napsal: 05 lis 2010, 21:42
od kristobara
i kdyz se to zacne projevovat az po zahrati, trebars po 8-10km?? neroztahuju studeny motor, ale nedalo mi to a zkusil jsem to a to krasne bez jekehokoliv cukani taha do otacek...
Napsal: 06 lis 2010, 00:07
od Huml
jj, většinou to začne až za tepla
Napsal: 06 lis 2010, 01:11
od Zdeněk M
Huml píše:jj, většinou to začne až za tepla
Tak, tak, nak se povolí a vymackaj tu dosedací plochu v hlavě, pak to pod nima fouka a de nepravidelně. Dlouho to trvalo než se na to přislo na Leonu.

Napsal: 06 lis 2010, 10:12
od klif
Mě to taky cuká za tepla, ale ne vždycky, po delší jízdě to někdy zmizí, ale objeví se místo toho jemné pravidelné vibrace , nebo např když vypnu klimu tak se to zhorší, když jede klima na plno, tak je to lepší. Při čištění vstřiků mi dali nové těsnění... I tak to může podfukovat ?