Hybrid kontra KAT - nechat nebo ne?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Hybrid kontra KAT - nechat nebo ne?

Příspěvek od Vici »

Mám malého hybrida - do 200 poníků, a údajně by jeho dřívějšímu nafouknutí ( = lepší spodek) pomohlo vyndat kat - že je údajně přicpaný (čemuž se mi moc nechce věřit protože 202 poníků to nabrzdilo)

Než začnu řezat a vařit trubku místo chudáka KATíka kterého bych tam i rád nechal tak se optám zkušenějších...

Co si o tom myslíte?

Díky
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ak ti ide len o spodok, len ho tam nechaj....... urcite to naspodu neublizi, skor naopak ;) Protitlak vo vyfuku ti pomoze...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jo jo jde mi o spodek....

Kdyby byl kat přicpaný tak to asi nijak extra nepojede předpokládám...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

No ci je pricpany alebo nie zistis iba tak ze ho vyberies a vyskusas.... ale s pricpanym KAT-om by si 200 koni neodbrzdil ani nahodou, to mi ver ;)
Vo vyssich otackach je ten vyplach vyfuku daleko viac potrebny ako na tom spodku...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to si právě taky myslím, v otáčkách to jede jako kráva....
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Omlouvám se za OT, ale přesně to co píše subzero jsem čekal od svýho auta (1.8T 154 kW) a bez katu se to chová přesně naopak, spodek nepatrně lepší, střední otáčky mnohem lepší a vršek bez katu naopak chybí...
Nezávisle na mě mi to potvrdil další kluk s 1.8T 132 kW. Jen pro zajímavost ;)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Persan píše:Omlouvám se za OT, ale přesně to co píše subzero jsem čekal od svýho auta (1.8T 154 kW) a bez katu se to chová přesně naopak, spodek nepatrně lepší, střední otáčky mnohem lepší a vršek bez katu naopak chybí...
Nezávisle na mě mi to potvrdil další kluk s 1.8T 132 kW. Jen pro zajímavost ;)
je tam navarená rúra či kuchaný kat :scooter:
Mercdes C cdi
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Obrázek

;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Persan: 1.8T a 1.9TDI su uplne ine motory..... ale aj ked odhliadnem od toho, predpokladam ze Lambda sondy sa upravovali, nie? Takze priame porovnanie KAT vs. KAT-off sa neda urobit ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Lambda se kupodivu vrátila bez úprav zpět a nenaskočila ani chybová hláška, vše i bez SW funguje, jak má. :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tam je jen jedna že? to bynutně nemuselo vadit, že se za ní vyndal kat - čili pohoda jak píšeš. máš to pěkně udělané...

ale u TDi to bude jinak jak psal kolega ze slovenska
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Registrován: 25 led 2010, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Persan »

Jsou tam právě dvě ;) Takže se ta chyba očekávala...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no to pak jo... tak to je hodně divné :-)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Stejně se mi po vyndání katu chová ARL, jen tak pro zajímavost. ;) Jinak u Persana je ta druhá lambda vidět na fotce.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Nogis : takže Tobě to bez katu funguje líp - hlavně spodek ? :-)

sem si taky říkal že na té fotce je i druhá lambda, ale protože psal že mu to funguje ok, tak jsem si odvodil že tam musí být jen jedna, že systému se dvěma by vadilo že tam není kat. no člověk se pořád učí, 1,8T je asi v klidu i s dvěma labmdama bez katu
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“