Stránka 1 z 2

nazor na Spojkový set F1 Racing Stage

Napsal: 06 lis 2010, 01:15
od Champion
vas nazor pripadne nejake skusenosti .

http://www.highperformanceparts.cz/kata ... ProdPage=2

konkretne na VW G4 TDI ATD 74KW uvazujem ist na 200hp



Obrázek

Spojkový set F1 Racing Stage 3 - VW Golf 2.8 VR6 (93-02). Pro výkon do ca 473Nm a 381PS.

Součástí setu jsou:
- zesílená kevlarová lamela 228mm x 28 zubů (carbon kevlar disc);
- zesílený přítlačný talíř;
- odlehčený setravčník chro-moly (váha 4,672kg);
- spojkové ložisko;
- kit šroubů;
- trn.


cena s DPH 11546 Kč co je celkom OK


alebo slabsi


Obrázek


Spojkový set F1 Racing Stage 2 - Spojkový set F1 Racing Stage 2 VW Golf 3/4 1.9TDi 66-81KW. Pro výkon do ca 404Nm a 321PS.

Pasuje na motory s jednohmotnostním i dvouhmotnostním setrvačníkem. Idéální výměna za dvouhmotnostní spojkový kit, který je nevhodný k jakýmkoliv dalším úpravám motoru.

Součástí setu jsou:
- zesílená kevlarová lamela 228mm (carbon kevlar disc);
- zesílený přítlačný talíř;
- odlehčený setravčník chro-moly (váha 4,831kg);
- spojkové ložisko;
- kit šroubů;
- trn.


cena s DPH 12851 Kč

Napsal: 06 lis 2010, 07:38
od grim
jestli mě paměť neklame, tak z toho prvního setu (pro vr6) bys nepoužil setrvák, protože má jinou rozteč děr pro uchycení na kliku.

Napsal: 06 lis 2010, 21:21
od Champion
a co kvalita vydrzi nieco ten set ?

Napsal: 07 lis 2010, 16:00
od skoda
473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.

Napsal: 07 lis 2010, 16:08
od Lusťa
skoda píše:473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.
podle tebe nebo to máš vyzkoušený?

Napsal: 07 lis 2010, 16:28
od Ladas
mám 450Nm na sériovém obložení a setu ATD

Napsal: 07 lis 2010, 18:10
od skoda
Lusťa píše:
skoda píše:473NM ti podle me udrzi i klasicka spojka.
Kdyz das pritlak VR6 a poradnej matros HDS 2x3,5 nebo 4mm.Tak by melo drzet.
podle tebe nebo to máš vyzkoušený?
Ne odskouseny to nemam jen moje domenka.
Koukni na ladase ma 450 na seriovem oblozeni.Takze kdyby dal Hds a tlustsi matros tak by to tech 470 mohlo udrzet.Mozna ne jak rikam moje domenka.Vim jenom ze uzivatel brouk ma 480nm na ser ublozeni a VR6 pritlak jenom.A nespominam si ze by mi rikal ze mu to klouze..Urcite se nekdo jeste ozve.

Napsal: 07 lis 2010, 18:45
od subz3ro_tdi
Tak ono mozem mat aj krutiaci moment 700Nm na seriovom oblozeni, ked s tym patricne budem jazdit.... ;)
Suhlasil by som s Lustom... uz som si s lamelami cosi odskusal.... a mozno nove a za studena to udrzi 450, ale uz nie zohriate alebo po 10 tis.km ;) Bavime sa teraz o sportovom zaobchadzani, tzn. pravidelne plny plyn v pasme max. krutiaceho momentu...
Ak by to tak bolo, tak su Sachs PCS a podobne sady na 2 veci a asi by vyrobca bol padnuty na hlavu keby to za tie peniaze skusal predavat ;)

Napsal: 07 lis 2010, 19:16
od Lusťa
Ladas píše:mám 450Nm na sériovém obložení a setu ATD
tak uvidíme časem, jak se to bude chovat. Každopádně by to bylo super, kdyby to dlouhodobě udržela, ale moc tomu nevěřim. Když jsem ještě před 5 lety měl motor AJM 175hp 440Nm, tak seriová 240mm spojka po chvilce odešla.

Napsal: 07 lis 2010, 19:24
od jajic
moc do toho nevidím,ale jako laik bych řekl,že hodně záleží na softu-průběhu krouťáku
pokud je "naloženo" odspodu,tak spojka trpí víc

Napsal: 08 lis 2010, 10:23
od Hegesak
ja mam 175PS 404 NM a original lamela nevydrzela a proklouzava tak jdu skusit nechat oblozit nejakou silnejsi ale ne kovokeramiku snad to uz udrzi...

Napsal: 08 lis 2010, 15:50
od lukas1
Mám identické hodnoty jako Hegesak, pokud se bavíme o 240mm. Seriová spojka to držela asi půl roku, pak jsem musel nechat opravit převodovku(ulomený nýt držící vidličku řadící 1ku a 2ku), tak jsem rovnou nechal lamelu přeobložit HDS a stale drží.

Napsal: 08 lis 2010, 21:14
od Champion
a co odlehčený setravčník váha 4,672kg bolo mi spomenute ze odlehceny setrvak na TDI je slepa ulicka (teda pokud to neni len na sprinty) .Aky je vas nazor na to ?

Napsal: 08 lis 2010, 21:27
od skoda
Na sprinty asi dobre ale na normalni jezdeni asi zbytecne.
Muj nazor.
Zalezi na tobe na co to chces.

Napsal: 08 lis 2010, 23:18
od Lusťa
taky jsem se o odlehčený zajímal před lety,ale do normálního provozu je to na prd. Budou padat hrozně rychle otáčky. Setrvační síla bude pryč. Budeš muset šlapat na plyn pořád, takže spotřeba nahoru. Na sprinty asi dobrý,ale do provozu o ničem. Osobní zkušenost ale nemám