Modrý kouř za studena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Modrý kouř za studena
Po noci, pri teplote kolem nuly nastartuju VW T4 2,5TDi AXG a pokud vytocim motor kolem dvou tisic a vic, tak zacne modro sedive kourit. Kdyz se akceleruje.
dal jsem nove vstriky a dela to porad. Jakmile se motor zahreje aspon na druhou carku,je vse OK. Potom nekouri cely den. Celkove chodi motor skvele, olej nebere, spotreba OK.
Co by to mohlo jeste byt?
dal jsem nove vstriky a dela to porad. Jakmile se motor zahreje aspon na druhou carku,je vse OK. Potom nekouri cely den. Celkove chodi motor skvele, olej nebere, spotreba OK.
Co by to mohlo jeste byt?
Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Ted řesim neco podobnýho, co to je olej nebere, neco si veme každý VW TDI, co to takto pokuřuje modře je olej, tak 2min po startu, co to takto dela tak bere 0,5l na 3000km . Jelikož to je od opravy hlavy (voditka, gufera¨) tak to bude tema guferama, asi nakej ksunt, předtim to nedelalo a sluplo 1l na 15000km .Stavros píše:Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
U tej T4 0,5l na merce asi nepoznas.