Modrý kouř za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Modrý kouř za studena

Příspěvek od Stavros »

Po noci, pri teplote kolem nuly nastartuju VW T4 2,5TDi AXG a pokud vytocim motor kolem dvou tisic a vic, tak zacne modro sedive kourit. Kdyz se akceleruje.
dal jsem nove vstriky a dela to porad. Jakmile se motor zahreje aspon na druhou carku,je vse OK. Potom nekouri cely den. Celkove chodi motor skvele, olej nebere, spotreba OK.
Co by to mohlo jeste byt?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Moc se to krmí za studena, koukni jestli je ok snímač teploty chladící kapaliny, případně jaká je za tepla dávka Mg/R?
Ale jestli píšeš, že to dělá jen za studena tak bych to neřešil, schválně kolik máš namotáno?
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

najeto je na tom 215 tis. teplotu to na budiku ukazuje normalne. Jak to nejlip vyzkouset? Ten kour je spis cejtit olejem. Turbo vypada po sundani hadice normalne, vakl skoro zadny. Ten kour je takovej modrej spis.
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

jeste me napadla spojitost s EGR-em.Neni mozny, ze je ten egr zalepenej bordelem a tim to zacne kourit, kdyz otvira? Nebo gufera na ventilech? Kdyby byl problem s motorem, tak to nenastartuje a nejede a to ani za tepla, ne?
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Stavros píše:Porad to dela, nejak nemuzu prijit na to cim to muze byt. Jak se bude chovat motor, kdyby nemel tlaky?
Ten motor bezi uplne normalne, olej nebere, ale kouri fakt modre a je to citit spis olejem, ale teoreticky by to mohlo byt hodne bohaty. Kouri to vic, kdyz ten motor drzim, v zaberu turba. Osicka na tom turbu je v norme. Diky za rady.
Ted řesim neco podobnýho, co to je olej nebere, neco si veme každý VW TDI, co to takto pokuřuje modře je olej, tak 2min po startu, co to takto dela tak bere 0,5l na 3000km . Jelikož to je od opravy hlavy (voditka, gufera¨) tak to bude tema guferama, asi nakej ksunt, předtim to nedelalo a sluplo 1l na 15000km .
U tej T4 0,5l na merce asi nepoznas.
Stavros
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 18 srp 2006, 09:53

Příspěvek od Stavros »

hm, mozna fakt ty gufera. Jak se ti ten motor choval, zes je menil? Jde to nejak poznat?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Stavros píše:hm, mozna fakt ty gufera. Jak se ti ten motor choval, zes je menil? Jde to nejak poznat?
Dela to od tej opravy hlavy, při 290000km mi fouklo tesnení pod hlavou, tak sem nechal srovnat hlavu a udelat i voditka a gufera a od tej doby stoupla spotřeba oleje.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“