Stránka 1 z 2

Octavia I 96kW ASZ 204PS 461Nm - postupný vývoj

Napsal: 20 lis 2010, 13:20
od Vici
Obrázek

O1 Combi 2003 ASZ, dovoz Germany, serviska, 162tkm - na ty kilometry TOP stav

Toto je graf série, někdy v necelých 170tkm, brzdil jsem to u FUNa, aby se vidělo před dalšíma úpravama jak na tom motor je.


Po delší, celkem finančně a nejen finančně náročné cestě jsem došel konce... Po zboření některých mýtů a nepravd....

Takže :

Obrázek

204PS a 461Nm
Změny proti sérii :
Chladiče s velkým IC z G4 ARL 110kW, EGR OFF
Lamela spojky obložená HDS57 - Renovak
Nové ORIGINÁL turbo Garrett 1749VB (pro ARL 110kW motor)
A úprava software na míru - Dr.TDIFUN :-)

Nebo pokud někteří chtějí, mám tu i druhý - lepší (LOL) graf, kde jsme teplotu okolí nahradili teplotou z C-čidla, což je asi v čechách nějaká nová móda, a software brzdy pak samozřejmě parametry dopočítal jinak a přesto správně - viz níže. Zkontrolujte si na obou grafech údaje v červeném kroužku...


Obrázek


Na závěr díky všem za pomoc, rady, konzultace atd. Hlavně pak TDIFUNovi, LADASovi a dalším...

Napsal: 20 lis 2010, 13:26
od Jayson
Jestli to je série, tak to vypadá na hodně dobře zajetý motor, fakt pěkný. Koukal fun, jestli to je opravdu série?

Napsal: 20 lis 2010, 13:32
od Vici
Jo ..série... ona je tam asi vždy rezerva a tohle asi někdo dobře zajel a hlavně to asi nechodilo do značkových servisů v ČR a nejezdilo na českou naftu :-)
Neměl jsem do toho asi ani rýpat (měl jsem dát jen chip u FUNa), ale to si nechám na příště.. bude to asi hezké povídání!

Napsal: 24 lis 2010, 22:50
od fabiátor
Rozptyl hodnot u stejneho serioveho motoru takovy muze byt. Obavam se, ze cipem bys z tohoto ASZ asi uz o moc vic nevytahl. To ze bez uprav vykazuje hodnoty viz graf neznamena, ze jen cipem se dostanes o dalsich 20%. Cilize bys z nej jako jen cipem vymacknul to co u stejneho motoru s katalogovym prubehem + hybrid. Mozna bys byl nakonec zklamany, ze je to po cipu treba jen o par koni vic nez mas ted v serii a rozhodne by to nebyla chyba upravce.

Napsal: 25 lis 2010, 00:15
od MirekX
kamarád si nechával upravovat u dieselpoweru 2x 96kW (octa a sharan) a u obou měl v sérii podobné hodnoty, po úpravě přes 170PS a znát to je pěkně :)

Napsal: 25 lis 2010, 08:53
od Vici
jo mě je jasné že by z toho vypadlo kolem 170Ps jen čipem, víc to turbo nedá :-)

Napsal: 29 lis 2010, 17:16
od Vici
takže novinky - edit v prvním příspěvku

Napsal: 29 lis 2010, 18:03
od marena tdi
a ted si vem kdyby tam byla teplota 63 C´ dalsich 8 ps navic :)

Napsal: 29 lis 2010, 18:07
od Vici
no jo s malým IC by to nebyl problém :-D
z toho plyne čím větší IC tím menší výkon :-D

Napsal: 29 lis 2010, 18:34
od favo
No Viči pěkně jedeš, tohle z feldy ani z fáčka nevytáhneš :D

Napsal: 29 lis 2010, 21:55
od toby66kw
A co vejfuk , origo jen kat fuč.

Napsal: 29 lis 2010, 23:06
od Vici
kat je tam stále. toto je zároveň finále úprav.... víc mi pro mé použití přijde kontraproduktivní...
už jsem se asi kdysi dost vyřádil na Favoritu.. (LOL)

Napsal: 30 lis 2010, 08:33
od subz3ro_tdi
@Vici: 450Nm v 1800 ot. Daj tento udaj do temy mudrlantom ktori si myslia ze KAT posobi v nizkych otackach ako zatka pre turbo ;)
@TDIfun: dobra praca ako vzdy

Napsal: 30 lis 2010, 08:51
od Marek77
Pěkný - zejména po úpravě to má příjemný průběh. Sice nad 3500 otáček už to trochu stagnuje, ale na sériové turbo ARL je to výkon mimořádně slušný.

Napsal: 30 lis 2010, 09:13
od Vici
žádné lepší turbo než VB asi pro těch +-200PS se sériovým průběhem není.. :)