Stránka 1 z 1
úprava 1,9tdi 96kw AVF
Napsal: 20 lis 2010, 21:11
od Kindlik
Poradil by někdo, jak jednoduše poladit tenhle motor? je to A4 96kw AVF. Nevím zda mám zaslepit EGR? vyndat KAT? nechat nahrát nějaký soft. Auto už teď jezdí celkem dobře, tak zda má někdo zkušenost s takovou úpravou, zda je to znát, nebo se mám rovnou pustit do něčeho většího. Spojka je tam origo a moc se mi jí mnit zatím nechce.
Nevím zda je hlavně tenhle typ motoru vhodnej na úpravy a nebo je lepší nechat ho tak jak je.
EGR: když ho zaslepím, musím ho nějak vypnout přez diag?
KAT:auto má 155tis km, když vyndám KAT nepůjde turbo do háje?
Díky za rady
Napsal: 20 lis 2010, 23:46
od Eddy91
já jen k tomu Katu,,, turbo do haje urcite nepude!! a kdyz pises ze to má 155 tis km,tak uz bude kat urcite přicpaný

udelas jen dobře kdyz ho vyndas
Napsal: 21 lis 2010, 01:15
od yary1
EGR klidne zaslepit muzes,jedine mu pomuzes.(vycistit!)
Pres diag egr nevypnes pouze omezis,vypnout uplne jde jenom sw upravou.
Napsal: 21 lis 2010, 09:44
od Kindlik
ok, tak KAT teda vyhodím a EGR vyčistím a zkusím zaslepit. Pokud bude hlásit chybu, tak ho tam nechám. Co dalšího by mohlo pomoci ?
Napsal: 21 lis 2010, 14:37
od Eddy91
Dej trysky nebo to čipni a uvidis,nic jednoduššího nemuzes udelat,myslim ze se k memu nazoru nekdo urco prida

Napsal: 21 lis 2010, 14:51
od Misík
Kindlik píše:ok, tak KAT teda vyhodím a EGR vyčistím a zkusím zaslepit. Pokud bude hlásit chybu, tak ho tam nechám. Co dalšího by mohlo pomoci ?
Ktomu este vyber parohy sania ( sacie portubie od EGR do motora) a vycisti ho.Pokial nejdes menit turbo tak trysky nehaj tak ako su.A ak sa chystas na poriadnu porciu Ps tak to bude treba ovela viacej veci povymienat a hlavne financne uplne inde...

Napsal: 21 lis 2010, 15:15
od sparco gti
KAT OFF bude len prinosom.
Lepsie budu prudit vyfukove plyny vom a lepsie sa vyprazdnia valce.
Bolo by dobre tam navarit ruru aby to v tom obale nerezonovalo
Napsal: 21 lis 2010, 18:07
od Kindlik
místo katu půjde roura. nechci nic hroznýho, stačí mi jen 160-180ps. Jen chci udělat vše co pomůže motoru, jako vyčistit sání, vyčistit egr- nevím zda off ???, nevím zda čistit tturbo když funguje OK??? nechci nějaké větší zásahy. Nejlépe kus za kus. Zda sehnat z něčeho jiného saní, IC nebo tak, ale jak píšu, prostě co nejméně pracné a žádné velké zásahy.
Děkuju
Napsal: 21 lis 2010, 18:19
od Misík
Kindlik píše:místo katu půjde roura. nechci nic hroznýho, stačí mi jen 160-180ps. Jen chci udělat vše co pomůže motoru, jako vyčistit sání, vyčistit egr- nevím zda off ???, nevím zda čistit tturbo když funguje OK??? nechci nějaké větší zásahy. Nejlépe kus za kus. Zda sehnat z něčeho jiného saní, IC nebo tak, ale jak píšu, prostě co nejméně pracné a žádné velké zásahy.
Děkuju
To co si napisal pri tvojej konfiguracii uplne staci a pokial vsetko funguje tak to co treba vycisti ak chces EGR zaslep aspon sa ti nebude uz spinit sanie.Dobry chip a je to

))
Napsal: 24 lis 2010, 09:23
od Kindlik
tak EGR jsem komplet vyčistil a nechal ho tam. Po zaslepení svítí kontrolka motoru. Když vyndám KAT tak bude taky svítit kontrolka motoru? nemá te někdo přímo AVF 04 Audi A4 kde se vyndaval KAT? KAT je hned za turbem a lambda až za KAT, tak zda to bude dělat problémy nebo ne. Díky