Studený start - BMW 324td
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Studený start - BMW 324td
Ahoj, potrebuju radu. Mam BMW 324td z roku 93 s el. cerpadlem. Pri studenem startu auto chyti hned, ale strasne se mrska, vynechava, kouri bile a kdyz nezvednu otacky, tak i nekdy chcipne. Toto trva tak 2-3 minuty.
Zhavici svicky jsou nove, filtr nafty take, vzduch to neprisava. Vstriky nove.
Problem je asi nekde kolem cerpadla. Kdyz totiz nastavim predvstrik na hodnotu, jak ma byt ( 11 stupnu ), tak auto za studena skoro nechytne. Za tepla je uz vse v poradku. Proto musim mit na aute velkyho fora, aby alespon trochu za studena chytal. Zkousel jsem vymenit selenoid studenyho startu a porad nic.
A ted otazky:
jak se ma motor chovat, kdyz pri nastartovanem motoru pustim do selenoidu proud a on cvakne? Me to nic nedela, ani nezvedne otacky ...
A jak je u el. cerpadla udelano to, ze za studena si prida predvstrik? To me zrejmne nefunguje.
Diky za odpovedi Milan
Zhavici svicky jsou nove, filtr nafty take, vzduch to neprisava. Vstriky nove.
Problem je asi nekde kolem cerpadla. Kdyz totiz nastavim predvstrik na hodnotu, jak ma byt ( 11 stupnu ), tak auto za studena skoro nechytne. Za tepla je uz vse v poradku. Proto musim mit na aute velkyho fora, aby alespon trochu za studena chytal. Zkousel jsem vymenit selenoid studenyho startu a porad nic.
A ted otazky:
jak se ma motor chovat, kdyz pri nastartovanem motoru pustim do selenoidu proud a on cvakne? Me to nic nedela, ani nezvedne otacky ...
A jak je u el. cerpadla udelano to, ze za studena si prida predvstrik? To me zrejmne nefunguje.
Diky za odpovedi Milan
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Je tam ventil, který ovládá "nízkotlakou" naftu a ta pístem natáčí kroužek pro nastavení předvstřiku. Buď vázne tenhle píst, nebo ten kroužek, a nebo nejde proud do ventilu.
Ten píst je pod tou pětkou, je to teda jiné čerpadlo, protože obrázek toho Tvého nemám, ale pro pchopení to bude stačit. Ten kroužek není označen a nachází se mezi čtyřkou a devítkou.
Samozřejmě tady není ani ten ventil, ale když jsi ho měnil, víš o co jde.

Ten píst je pod tou pětkou, je to teda jiné čerpadlo, protože obrázek toho Tvého nemám, ale pro pchopení to bude stačit. Ten kroužek není označen a nachází se mezi čtyřkou a devítkou.
Samozřejmě tady není ani ten ventil, ale když jsi ho měnil, víš o co jde.
Tak jsem rozebral jedno nahradni cerpadlo, co mam doma a s tim pistkem skoro neslo hnout. Postupnym hybanim ze strany na stranu se castecne rozhybal, ale ze by sel volne, to ne. Co ho posouva? Jen tlak nafty?
Nejspis budu mit na aute prave ten samy problem, ale tam se k tomu jen tak nedostanu, asi by muselo cerpadlo ven.
Nejspis budu mit na aute prave ten samy problem, ale tam se k tomu jen tak nedostanu, asi by muselo cerpadlo ven.
Golf 3 TDi, 66kw, vstřiky 81kw, kat off