STK kotouč za buben

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

STK kotouč za buben

Příspěvek od dolar100 »

ahoj co povedia na STK na vymenu kotucovky miesto bubnovky diki
Mercdes C cdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

toho si mnohde ani nevšimnou to by museli řešit podle PR čísel a vinka je spíš zajímá účinnost
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ladas píše:toho si mnohde ani nevšimnou to by museli řešit podle PR čísel a vinka je spíš zajímá účinnost
dakujem za speedy odpoved 8)
Mercdes C cdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to možná dobré pro projití TK, ale když tam jedu,zadní náprava je jim ukradená,vadná ramena nepoznají,typ už vůbec ne a tlumiče,ty tam ani být nemusí....Třesou předkem jako magoři, že by vyhodili nápravu,ale že z.nápravu drží třeba jen trubky, na to nepřijdou... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

tak to jde :D mylsím že by tě měly ještě pochválit (pokud to teda brzdí) že máš vzadu lepší brzdy... jinak příspěvek nademnou se mi moc líbí :D sem se nasmáál :D (rofl)
ex škoda Favorit 89
ex Bmw E30 90
ex škoda Favorit 92
ex škoda Fabia RS
akt:GOLF VR5
akt:BMW e30 316i
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

jericho-3 píše:Je to možná dobré pro projití TK, ale když tam jedu,zadní náprava je jim ukradená,vadná ramena nepoznají,typ už vůbec ne a tlumiče,ty tam ani být nemusí....Třesou předkem jako magoři, že by vyhodili nápravu,ale že z.nápravu drží třeba jen trubky, na to nepřijdou... :)
Vím, že mám zadní nápravu v pr. a taky mi to napsali na STK do protokolu. Naštěstí jen jako malou závadu :D . Ale s nápravou mi cukal tak dlouho až jsem myslel, že mi náprava upadne :x
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ladas píše:toho si mnohde ani nevšimnou to by museli řešit podle PR čísel a vinka je spíš zajímá účinnost
Měl sem za to, že v techničáku je typ brzdy napsanej...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

tak som prišiel z STK a nič nepoznal, presne ako píšu chalani, ani vyrezlé číslo motora nepozrel (noteeth), len na emiske točil jak xuj baraní (LOL)
Mercdes C cdi
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

já mu na emisích řekl, koukni kolik mám na tacho a koukni kolik mám tu na samolepce na rozvody(zbývalo 200km) a dělej jak myslíš :D výš, než do 2500tis to netočil a přece naměřil :D
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
octavia66kw
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2010, 10:06
Bydliště: Letohrad

Příspěvek od octavia66kw »

lucky.jack píše:
jericho-3 píše:Je to možná dobré pro projití TK, ale když tam jedu,zadní náprava je jim ukradená,vadná ramena nepoznají,typ už vůbec ne a tlumiče,ty tam ani být nemusí....Třesou předkem jako magoři, že by vyhodili nápravu,ale že z.nápravu drží třeba jen trubky, na to nepřijdou... :)
Vím, že mám zadní nápravu v pr. a taky mi to napsali na STK do protokolu. Naštěstí jen jako malou závadu :D . Ale s nápravou mi cukal tak dlouho až jsem myslel, že mi náprava upadne :x
kam jezdite chlapy?? me na napravu jeste nesahli...max ve predu cepy a tim to hasne (LOL)
makov
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 19:23
Bydliště: MYJAVA

Příspěvek od makov »

pokial viem tak u nas v SR mali nejaky pripis, ze maju davat pozor na tie zadne napravy pri Fabiach.
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Tomáhek
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2010, 10:07

Příspěvek od Tomáhek »

mě dělal celý emise na volnoběh a taky naměřil a to jsem mu nic neřikal :-D
OI ASV 81kw 2003
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Odpovědi: 0
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ako tu už bolo písané-na Slovensku vydala firma Testek(ktorá zastrešujeSTK) prípis o neoprávnenej montáži zad.kotúč.nápravy na model Fábia1 u konkrétných motorizácií!!!!!!!!!!!!Vysí to na každej prevádzke STK!!
A čo sa týka emisií na diesel,tak stačí že motor nedosiahne predpísané max.otáčky a tým pádom je emisná v prdeli......Záleží od technika..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3731
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Asi tak...U nás se daj udělat emise bez auta...A ani to nestojí moc navíc.Ale taky jak kde.A zadní brzdy na fábce neřešej taky jenom podle nálady.Jednou mne z tama vyhodil že na 1,4 nikdy nebyly a po pár týdnech mi pustil feldu s kotoučema na zadku.
Nevím proč to kdo řeší.Pokud je přestavba udělaná pořádně a sou ty brzdy v cajku,tak proč do toho šťourat.U feldy neřeknu.Nedá se to předělat dílama které sou na feldu určený jak na té fábce...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když to vezmete tak je to konstrukční zásah do vozidla a i mají pravdu ale naštěstí se tomu tolik nevěnují takže můžeme být rádi o tom buzerování s bubnovými nápravami na SK jsem nevěděl
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“