Stránka 1 z 2

jaké napětí vám dává alternátor?

Napsal: 23 lis 2010, 21:31
od SupermanXXX
mám passata 1.9Tdi rok 98 a dává 14V
pak OI 1.8T r.v. 98 a dává 14,5V
pak OI 1.8T r.v. 2001 a 14,5V

přemejšlim že bych si to taky o půl voltu zvednul, můžete sem napsat kolik dává váš alternátor a v jakym autě?

Napsal: 23 lis 2010, 21:33
od Fantik
Většina koncernových aut co jsem koukal tak mezi 13.8 - 14.2V bez spotřebičů.

Napsal: 23 lis 2010, 21:45
od libor.98
O1 tdi 81kw dává mi bez spotřebiču 14,3

Napsal: 23 lis 2010, 21:46
od jurki888
2.4jtd 14.3 a skoro vsetko zap 13.8

Napsal: 23 lis 2010, 22:01
od SupermanXXX
oktávka vede (noteeth) fordy prej dávaj 15V (wallbash)

Napsal: 23 lis 2010, 22:23
od Slavkov
SupermanXXX píše:oktávka vede (noteeth) fordy prej dávaj 15V (wallbash)
jo, ale také se používají jiné aku 8)

Napsal: 23 lis 2010, 23:04
od Zdeněk M
SupermanXXX píše:oktávka vede (noteeth) fordy prej dávaj 15V (wallbash)
Nový jo, jinak Ople davaj taky kolem 15V sou proto vapnikový baterky, klasickou bis brzy vyvařil. K cemu zvedat napetí, čim vyžsí tim dřív ti odejdou žarovky. 13,8V je normalka, zaleží na stavu baterky, nabití a staří. Po raním startu budes mít vždycky u TDI 13,8 protože dou este žhavicky.

Napsal: 24 lis 2010, 09:35
od m_toy
Jo a až si to zvedneš, tak napiš jak jsi to udělal ......

Napsal: 24 lis 2010, 09:38
od Marek77
Já mám naprázdno ve volnoběhu i v otáčkách 14,4V, při zatížení ve volnoběhu kousek spadne, ale v otáčkách stále drží přes 14V.

Napsal: 24 lis 2010, 10:47
od SupermanXXX
m_toy píše:Jo a až si to zvedneš, tak napiš jak jsi to udělal ......
dáš do cesty buzení dioudu.

Napsal: 24 lis 2010, 15:14
od martinsidlo
No já bych to chtěl stáhnout o 0,2V,na Seatu to byly špatné diody,na Octě už nevím co.Dobíjí po dobití baterky,tj.po 100km stále 14,58 V.Takhle dobíjel i Seat,byl na reklamaci a norma BOSCH(normu jsem viděl) říká 14,6 V.Zatím používám nějaké lepší baterky,které to snáší.Baterka vydrží 140 tis km-2 roky.

Napsal: 24 lis 2010, 18:34
od SupermanXXX
martinsidlo píše:No já bych to chtěl stáhnout o 0,2V,na Seatu to byly špatné diody,na Octě už nevím co.Dobíjí po dobití baterky,tj.po 100km stále 14,58 V.Takhle dobíjel i Seat,byl na reklamaci a norma BOSCH(normu jsem viděl) říká 14,6 V.Zatím používám nějaké lepší baterky,které to snáší.Baterka vydrží 140 tis km-2 roky.
tak vyměň ty regulátory na uhlíkách nebo rovnou jinej alternátor, nebo mi 0,3V pošli poštou :D

Napsal: 24 lis 2010, 19:04
od jericho-3
Co bych za to dal, kdyby mi to dobíjelo takhle...Teď na zimu je to terno... :)

Napsal: 24 lis 2010, 19:07
od avatar
hmm me to dava jednou 13,7 pak jen 13,4 nekdy mi pride ze to je na 13...

prumer tak 13,5

asi spatne uhliky

Napsal: 24 lis 2010, 19:12
od shark734
mne na volnobehu cca 14,4 a pri zvysenych otackach 14,7....