Sustruzenie brzdovych kotucov od BOSCHU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Sustruzenie brzdovych kotucov od BOSCHU

Příspěvek od travel242fx »

Zdravim mam problem s kotucmi su skrutne ,maju najazdene ani necelych 10000km tak mam dilemu ci investovat zase do novych co sa mi ale zda zbytocne lebo aj tak sa zase skrutia tak sa pytam ci ma niekto skusenosti stymto sustruhom od BOSCHU : http://www.peterson-technik.sk/katalog/ ... ut-pfm-9-0

ci to teda pomoze .diky za info

za osustruzenie 2 kotucov pytaju cca 5O EUR
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
octavia66kw
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2010, 10:06
Bydliště: Letohrad

Příspěvek od octavia66kw »

50 EUR?? najdi si nakyho cloveka co ma soustruh....nam to dela manik za 200,-kc..
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Tak toto je trochu ina kava ako ked ti to lizne manik upnute na 50 rocnom sustruhu :) Toto sa robi priamo na aute, berie to do uvahy opotrebovanie lozisk apod. Kazdopadne si myslim, ze to ma zmysel riesit podla druhu brzdovych kotucov... pre kotuce v cene 70-100 EUR by som asi volil variantu vymena ;) Pokial mam napr. R32 kde tie brzdove kotuce vychadzaju na stovky EUR, tak je to ekonomicky dobra volba :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

subz3ro_tdi píše:Tak toto je trochu ina kava ako ked ti to lizne manik upnute na 50 rocnom sustruhu :) Toto sa robi priamo na aute, berie to do uvahy opotrebovanie lozisk apod. Kazdopadne si myslim, ze to ma zmysel riesit podla druhu brzdovych kotucov... pre kotuce v cene 70-100 EUR by som asi volil variantu vymena ;) Pokial mam napr. R32 kde tie brzdove kotuce vychadzaju na stovky EUR, tak je to ekonomicky dobra volba :)
no prave ze uz menim druhu sadu na tej prevej som najazdil tiez cca 10000km ,teraz mi menili kotuce v servise za nejake nemecke hovorili ze je to kvalita ale skrutili sa zase, takze vyhadzovat cca 200 EUR po 10000km furt za nove kotuce sa mi nezda moc dobra volba,preto ma zaujima ze ked sa to prebehne sustruhom ci potom uz bude klud, aby sa aj tak zase neskrutili ,
alebo co urobit ? zohriat poriadne brzdy teda brzdit ako blazen aby sa co najviac skrutili a potom ich dat osustruzit?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

pokial sa brzdovy kotuc skruti ked je novy (vyrobna hrubka), tak po zrovnani sa moze akurat tak skrutit este rychlejsie, kedze bude tensi ako predtym... je to bolest toho FS-III systemu brzd to krutenie, niekomu to vydrzi na to co jazdi, niekomu nie... u teba by bolo asi najlepsie skonvertovat tehlice a brzdice na FN-III system, pociatocna investicia je vacsia ale mas klud navzdy ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

subz3ro_tdi píše:pokial sa brzdovy kotuc skruti ked je novy (vyrobna hrubka), tak po zrovnani sa moze akurat tak skrutit este rychlejsie, kedze bude tensi ako predtym... je to bolest toho FS-III systemu brzd to krutenie, niekomu to vydrzi na to co jazdi, niekomu nie... u teba by bolo asi najlepsie skonvertovat tehlice a brzdice na FN-III system, pociatocna investicia je vacsia ale mas klud navzdy ;)
hmm dik za radu...bohuzial mas pravdu
len do 10 rocenho auto sa mi uz nechce investovat viac ako 100 EUR takze bud sa nato vyseriem a bude mi hadzat volant pri dobrzdovani alebo skusim maximalne ten sustruh a hadam zase na urcitu dobu bude klud.

asi najlacnejsia varianta najst nejakeho deduska so sustruhom nech to stoci za par drobnych.len ja to nemam kde rozobrat byvam v panelaku takze preto ta alternativa ist do boschu a onic sa clovek nemusi starat.len platit :D
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

obcas su inzeraty na FN-III brzdy (tehlice+adaptery+brzdice+pouzitelne kotuce a oblozenie) v cene zhruba 150 EUR, tak si skus pockat, alebo si daj inzerat s cenovym stropom ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Ja bych celkem doporucil montaz stocenych 288 kotoucu... Na nasi firemni octe se menili ruzne kotouce dokola a tyto stocene 288 zatim drzi...
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

připadá mě že tady někdo lobuje za prodejce dílů , jestli mají 10 tis km klidně je nech stočit , a neboj i 60 let starý ale udržovaný soustruh je přesný ;)
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ono je este otazne ci je problem v kotucoch alebo vo vodicovi :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

tomiisp píše:ono je este otazne ci je problem v kotucoch alebo vo vodicovi :)
no tak jazdim roznymi firemnini autami od fiatov cez fordy a renaulty a ani jeden nema problem s klepanim volantu ,takze vodicom to si nebude ,a to este pripomeniem ze na mojom sukromon golfe najazdim rocne 10000km a na firemnych cez 50000km za rok
proste to sudruhovia vo VW dodrbkali stymi brzdami
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

1pavel píše:připadá mě že tady někdo lobuje za prodejce dílů
ak myslis mna tak si ma celkom pobavil :)
nemam najmensi dovod za niekoho lobovat, radim podla vlastneho vedomia a svedomia
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Můžete stáčet a měnit kotouče do nekonečna, když se udělá špatná montáž.
Za celou mou praxi se mi nevrátilo jediný auto, že by mu začly po montáži nových kotoučů házet.
Když vidim jak to dělají někteří i profesionální mechanici, zasloužili by jít k lopatě.
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

conti píše:Můžete stáčet a měnit kotouče do nekonečna, když se udělá špatná montáž.
Za celou mou praxi se mi nevrátilo jediný auto, že by mu začly po montáži nových kotoučů házet.
Když vidim jak to dělají někteří i profesionální mechanici, zasloužili by jít k lopatě.
no tak to som zvedavy tak porad ako sa ma spravne nasadit brzdovy kotuc
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Odpovědi: 1
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Hele ja měl uplně nový ATE a po pár set kilometrek křivý jako.... Jezdil sem stim celej podzim ale pak sem je dal jednomu dědovi do sklepa na soustruh za 200 oba stočit a od tý doby sem nanich najel přes 15tis a sou furt rovný.

Někdo říká že musíš utáhnout kola na moment, nebo že je vůle v těhlicích, to sou pro mě jen pohádky... už je tu toho nesmyslně o kotoučích... a každej na to má nákej názor (crazy)
....320cd
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“