Spojka jednohmota OII BJB .. prosim o radu!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Spojka jednohmota OII BJB .. prosim o radu!

Příspěvek od P_J »

Mam OII BJB -- 140kw/420Nm .. dal jsem origo nahradu jednohmotu 228mm od Valeo + HDS preoblozena lamela. Napred byla lamela moc tlusta a slo spatne radit, ale ted po cca 1500km zacala spojka na 4 a 5 prokluzovat ..
Co tam ma dat krome SACHS Race za jinou spojku aby fungovalo??? .. Diky za rady!!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jestli jsi koupil přímo ten 4dílný jednohmotový set od Valea tak ten je dobrý na sériový výkon.

Dal bych origo jednohmotový setrvačník, odpruženou lamelu pro 1.9TDi s materiálem HDS57 / to ti přeobloží renovak.cz / a přítpačný talíř ideálně z 2.8-VR6 má silnější talířovou pružinu + jí od začáteku nedávat zabrat aby si sedla a musí to fungovat.
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

Tomas.cz píše:Jestli jsi koupil přímo ten 4dílný jednohmotový set od Valea tak ten je dobrý na sériový výkon.

Dal bych origo jednohmotový setrvačník, odpruženou lamelu pro 1.9TDi s materiálem HDS57 / to ti přeobloží renovak.cz / a přítpačný talíř ideálně z 2.8-VR6 má silnější talířovou pružinu + jí od začáteku nedávat zabrat aby si sedla a musí to fungovat.
Takze ATD setrvak + ATD lamela s HDS + pritlacak VR6 ju ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

Akorat me tam trochu u toho pritlacaku klame DO 6/97 :o http://www.cc-autodily.cz/viko-spojky-1 ... del=PASSAT
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Lamela je lepší stará 1Z na těch ATD je víc odpruženej střed a někdy to povolí.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

toby66kw píše:Lamela je lepší stará 1Z na těch ATD je víc odpruženej střed a někdy to povolí.
Nemas cislo ty lamely z 1Z?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ne ale p. huml asi jo .

ještě můžeš udělat toto.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=135
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

P_J píše:Akorat me tam trochu u toho pritlacaku klame DO 6/97 :o http://www.cc-autodily.cz/viko-spojky-1 ... del=PASSAT
Co je natom pak se dávali dvouhmoty.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

To tobby66kw: OK stocit setrvak a myslias ze tahle lamela 1Z bude lepsi jo ? http://www.cc-autodily.cz/lamela-spojky ... model=GOLF
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ta není odpružená , je asi do dvouhmoty .

Já se hrabu ve věcech na vrakáčích, ne na netu. :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

toby66kw píše:Ta není odpružená , je asi do dvouhmoty .

Já se hrabu ve věcech na vrakáčích, ne na netu. :D
Cece jinou sem nikde nenasel ... :?
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

A je nutny ten setrvak nechat stocit o ty 3mm?
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2347
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

P_J píše:A je nutny ten setrvak nechat stocit o ty 3mm?
Není , ale po velkém ohřátí motoru, se trochu skroutí plech mezi motorem a převodovku a začne to štrejchat.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14423
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Číselně jim to sedí, ale fotka je špatná, setrvák nech líznout ať nešustí.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“