Tak konečně na to přišlo

Dal jsem na repas startér a kontrola svíček. Když jsem to začal řešit, tak se čerstvě začal startér ozývat. Po nastartování takový "chrrr"

Takže repase hotová a dvě žhavičky byly KO. Mám je tady na stole. Už jsou vyměněný, tak uvidíme, jak to bude vypadat ráno

Případně potom ještě budu řešit ten předvstřik. Nakonec mi to dělal někdo jinej, než jsem původně myslel a ten má zrovna kaput diagnostiku, tak říkal, ať to zkusim studený a uvidim, jak to půjde.
Ten co mi to dělat měl si auto poslech, šlápnul na plyn a řek, že by předvstřik neřešil. No nevim. Mě teda 38 příde málo. Na co všechno to má vliv krom startu? Kde poznám dál rozdíl?
P.S. Někde jsem viděl takovou nástěnku, jako reklamní od nějaký firmy, co dělá svíčky a tam byly obrázky a popisky poškozenej svíček a vždycky proč vypadá tak, jak vypadá. Třeba obrázek svíčky, kterou oddělal kapající vstřik, nebo s bouchlou hlavičkou a tak.
Nemáte to někdo? Nebo něco podobnýho?

Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG