Stránka 1 z 1
ubrání plynu při sešlápnutí brzdy
Napsal: 29 lis 2010, 19:45
od ciky
možná špatně hledám ale zatím se mi nepodařilo na foru najít jak na to....??
Nemáte někdo zkušenosti s tím jak ošálit spínač brzdových světel tak aby nedával řídící jednotce signál.... a ta neubrala plyn při sešlápnutí brzdového pedálu současně s plynovým ...?? Eventuelně kde bere řídící jednotka signál od spínače brzdových světel...zda přímo od něj, nebo někde jinde?
Pokud jste se tím někdo zabýval prosím o radu....samozřejmě při zachování funkčnosti brzdových světel, bo štekr umím vytáhnout také:)
děkuji za rady
PS: Passat B5 variant 2000
Napsal: 29 lis 2010, 20:16
od Ladas
o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Napsal: 29 lis 2010, 20:30
od ciky
ano o to mi přesne jde...
Napsal: 29 lis 2010, 20:33
od radekandy
Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???
Napsal: 29 lis 2010, 20:36
od tomiisp
osalit to mozes iba tak ze to natvrdo nakablujes na RJ, RJ si bere totiz oba signaly z brzdoveho spinaca a pokial jeden vypadne tak ti hodi chybu (pin 32 a pin 65 na RJ, na 32ke je rozpinaci kontakt a na 65 je spinaci (priamo brzdove svetla)) alebo novsi soft do RJ, u novsich nejak tato funkcia vypadla...
Napsal: 29 lis 2010, 20:37
od ciky
při odpojení brzdového spínače se to chová tak jak chci ale zase nejdou brzdovky:) což nic moc

Napsal: 29 lis 2010, 20:40
od tomiisp
radekandy píše:Ladas píše:o co ti přesně jde brzdit pod plynem?
Z toho co popisuje usuzuju, že mu jde o to, aby mohl jet pod plynem, levou nohou si přibržďovat a aby při tom nevypnulo turbo. Jinak jestli to jde nějak obejít nevim, a po pravdě jsem se po tom ani moc nepídil. Vím jen, že u Fiatu Stilo JTD to taky nešlo, ale BMW 330d r.v. 2004 co jsem měl předtím to umělo. Možná že to co teď napíšu bude kravina, ale když tak nad tím přemýšlím, tak mi ještě napadá, že to třeba nemusím být za každou cenu elektronikou, ale že šlápnutím na brzdu sežeře část podtlaku posilovač brzd a jestli třeba tím poklesem se zároveň nezmění i podtlak v regulátoru naklápění lopatek na turbu a tím spadne ten tlak turba... Ale možná je to hovadina.....???
tam nejde o turbo ale o to ze pri slapnuti na brzdu RJ prestane reagovat na plyn a otacky padnu na max. 1200... tzv. anti-zenska funkcia

Napsal: 30 lis 2010, 12:31
od P_J
Budu to resit taky, tak dam vedet ....
Napsal: 30 lis 2010, 12:41
od BH motor
riesitelne v SW
Napsal: 30 lis 2010, 13:23
od martinsidlo
Ten pin 32 přes vypínač,myslím,nechat stále sepnutý.Tady jsou ty dva spínače v jednom(brzdový spínač),na Seatu Cor.byly dva,tam ten jeden šel vyřadit.
Napsal: 30 lis 2010, 19:32
od ciky
P_J píše:Budu to resit taky, tak dam vedet ....
tak pak dej vedet
Napsal: 01 pro 2010, 15:28
od TDI 81
Bude to tak, jak píše "martinsidlo". V brzdovém spínači jsou dvoje kontakty. Jedny spínají brzdová světla a druhé jsou k řídící jednotce, kterou vlastně uvedou do nouzáku. Stačí opálené tyto kontakty a nepředjedeš autobus. Takže možnost je buď je spojit natrvalo, nebo přes vypínač.
Napsal: 01 pro 2010, 17:39
od dhfool
Ty snímače se kontrolují navzájem. Pokud odpojíš jeden, tak ti vyskočí chyba. Nevěrohodný signál.
Napsal: 01 pro 2010, 18:45
od Ivanek007
kdyz mas pridanej plyn, zmacknes brzdu tak plyn povoli, tak drz jen brzdu a znovu pridej plyn a maka to. nebo po tom samoodpojeni plynu staci plyn proslapnout na podlahu.
Napsal: 01 pro 2010, 21:25
od ciky
prostě brždění přes plyn má svoje opodstatnění a proto se to taky tak dělá..jiný řešní je už jen polovičatý...