Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje
Zdravím všeci fóráky, potřeboval bych prosím radu ohledně JTDéčka, nemám s těmito motory zkušenosti, ale nejde nastartovat. Zkoušel jsem povolit přívod u vstřiku a teče tam nafta (jakmile se zapne klíček teče, když se startuje, tak se to nemění, intenzita tlaku je podle mne stejná.) Tak jsem povolil přívod do REIL lišty, co jde přímo z rotačního čerpadla, a tam je taky jen nízkej tlak, když se startuje, též se nezmění, (jen teče nestříká)
Nafta do čerpadla jede.
Kde by mohl býrt prosím vás problém???
Děkuji za všechny rady.
Nafta do čerpadla jede.
Kde by mohl býrt prosím vás problém???
Děkuji za všechny rady.
Re: Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje
a co takhle diagnostika?ajakoamper píše:Zdravím všeci fóráky, potřeboval bych prosím radu ohledně JTDéčka, nemám s těmito motory zkušenosti, ale nejde nastartovat. Zkoušel jsem povolit přívod u vstřiku a teče tam nafta (jakmile se zapne klíček teče, když se startuje, tak se to nemění, intenzita tlaku je podle mne stejná.) Tak jsem povolil přívod do REIL lišty, co jde přímo z rotačního čerpadla, a tam je taky jen nízkej tlak, když se startuje, též se nezmění, (jen teče nestříká)
Nafta do čerpadla jede.
Kde by mohl býrt prosím vás problém???
Děkuji za všechny rady.
ja nechapu proc se vseci prvni ptaji na foru. JA nevim jestli to tady nekdo dokaze vycucat z prstu. kdyz ti nekdo rekne DRV nevymenis ho prece bez diagnostiky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Re: Fiat Marea 1,9JTD (EDC15) nestartuje
Diagnostika ukazuje jen žhavič ohřevu vody.sikin1987 píše:a co takhle diagnostika?ajakoamper píše:Zdravím všeci fóráky, potřeboval bych prosím radu ohledně JTDéčka, nemám s těmito motory zkušenosti, ale nejde nastartovat. Zkoušel jsem povolit přívod u vstřiku a teče tam nafta (jakmile se zapne klíček teče, když se startuje, tak se to nemění, intenzita tlaku je podle mne stejná.) Tak jsem povolil přívod do REIL lišty, co jde přímo z rotačního čerpadla, a tam je taky jen nízkej tlak, když se startuje, též se nezmění, (jen teče nestříká)
Nafta do čerpadla jede.
Kde by mohl býrt prosím vás problém???
Děkuji za všechny rady.
ja nechapu proc se vseci prvni ptaji na foru. JA nevim jestli to tady nekdo dokaze vycucat z prstu. kdyz ti nekdo rekne DRV nevymenis ho prece bez diagnostiky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 466
- Registrován: 06 srp 2009, 13:09
- Bydliště: Slovensko
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Mám stejný problém.
Marea ELX 1,9JTD 2002. Před několika měsíci se občas stalo, že nešla nastartovat. Motor točí, ale nchytne. Někdy po několika pokusech, někdy do vybití baterie. Jediná záchrana stříknout trochu hořlavého spreje před škrticí klapku.
Zkoušel jsem všechno možné. Proklemovat immobilizer, kontrolu zpětné větve od vstřiků zda nepouštějí, prohození relé 150 a 152 za jiná, kontrolu žhavicích svíček (jedna byla vadná) ale po vyměně to bylo stejné. Navíc mi po čase začal po startu blikat kontrolka žhavení tak na 30s. Zdálo se mi, že je už slabá baterka, tak jsem ji vyměnil. Po týdnu znovu to samé. Koupil jsem ELM327 a projel ECU. Jedna závada " P0380 - Board Relay, Thermostater or preheat. ECU" s poznámkou, že byl zjištěn příliš slabý signál. Při běžícím motoru všechny parametry včetně tlaku paliva OK. Tak jsem včera skončil a dneska ráno zase mrtvá. Pomohla až sprejová terapie. Nyní už startuje zase normálně.
Tak zatím nevím. Předpokládám, že snímač otáček ani fáze by sprej neopravil. Tak nevím co dál.
Marea ELX 1,9JTD 2002. Před několika měsíci se občas stalo, že nešla nastartovat. Motor točí, ale nchytne. Někdy po několika pokusech, někdy do vybití baterie. Jediná záchrana stříknout trochu hořlavého spreje před škrticí klapku.
Zkoušel jsem všechno možné. Proklemovat immobilizer, kontrolu zpětné větve od vstřiků zda nepouštějí, prohození relé 150 a 152 za jiná, kontrolu žhavicích svíček (jedna byla vadná) ale po vyměně to bylo stejné. Navíc mi po čase začal po startu blikat kontrolka žhavení tak na 30s. Zdálo se mi, že je už slabá baterka, tak jsem ji vyměnil. Po týdnu znovu to samé. Koupil jsem ELM327 a projel ECU. Jedna závada " P0380 - Board Relay, Thermostater or preheat. ECU" s poznámkou, že byl zjištěn příliš slabý signál. Při běžícím motoru všechny parametry včetně tlaku paliva OK. Tak jsem včera skončil a dneska ráno zase mrtvá. Pomohla až sprejová terapie. Nyní už startuje zase normálně.
Tak zatím nevím. Předpokládám, že snímač otáček ani fáze by sprej neopravil. Tak nevím co dál.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 lis 2011, 13:30
Díky za tip.
Rád bych ten tlak změřil, ale když mám připojený ELM327, tak po přepnutí klíčku na startování se jednotka odpojí a než ji znovu připojím, tak je tlak zpátky dole. Mám to trápit na bateku, a zkusit připojit jednotku? Teď už to zase startuje normálně a tlak paliva reguluje podle požadovaného. Jediný parametr, který je mi podezřelý je AirIntake qty. Desired je 8-10x větší než měřený. Ale to by buď nejelo vůbec nebo chlastalo. Ale výkon je OK a spotřeba na trase Mukařov-Kutná Hora 5.7l
Spíš mi to přijde jako chyba v řádu v programu FiatECUscan

Rád bych ten tlak změřil, ale když mám připojený ELM327, tak po přepnutí klíčku na startování se jednotka odpojí a než ji znovu připojím, tak je tlak zpátky dole. Mám to trápit na bateku, a zkusit připojit jednotku? Teď už to zase startuje normálně a tlak paliva reguluje podle požadovaného. Jediný parametr, který je mi podezřelý je AirIntake qty. Desired je 8-10x větší než měřený. Ale to by buď nejelo vůbec nebo chlastalo. Ale výkon je OK a spotřeba na trase Mukařov-Kutná Hora 5.7l
Spíš mi to přijde jako chyba v řádu v programu FiatECUscan

