ABS+EDS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

ABS+EDS

Příspěvek od skacpi »

Čau borci,chci předělat abs na abs+eds a potřebuju vědět jestli stačí prohodit jenom řídící jednotky mezi sebou a nebo to nejde a musím to vyměnit celý.Dík
Pašík B5
tomitdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 11 říj 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Spisska Nova Ves SK

Příspěvek od tomitdi »

Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

tak se to pěkně komplikuje,nemáte někdo schéma podle kterého bych to přepinoval dík
Pašík B5
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

pin 10 na ABS/EDS -> pristrojovka pin 11 (zeleny konektor)
a EDS ma zapojene snimace takto:
pin 1&3 -> PZ
pin 4&5 -> PP
pin 6&7 -> PL
pin 8&9 -> LZ
a zmena oproti ABS sa mi zda ze je v pinoch jedneho snimaca , ale uz to presne neviem z hlavy a schemu zakladneho ABS nemozem momentalne najst, ale ked zhodis krytku s konektora co ide do ABS tak rychle zistis zmenu, su tam proste len prehodene piny u jedneho snimaca :)
Naposledy upravil(a) tomiisp dne 03 pro 2010, 13:22, celkem upraveno 2 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

našel jsem tohle schémaObrázek
Pašík B5
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

troska necitatelne :(
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Asi máš špatnej displej, já to přečtu :punk:
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tu mas origo schemu http://leteckaposta.cz/516269952 , tie schemy zo vselijakych softov casto dost kecaju.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

dík to je ono
Pašík B5
tomitdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 11 říj 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Spisska Nova Ves SK

Příspěvek od tomitdi »

tomiisp píše:
tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)
Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorry
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

tomitdi píše:
tomiisp píše:
tomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs ;)
neviem na com si to menil ale na Passate urcite ne (noteeth) a ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse ;) a EDS jednotka sa nekoduje :)
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie

cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky ;)
Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorry
priecne a pozdlzne motory pouzivaju rozdielne systemy ABS, pozdlzne (Passat,Superb,Audi) maju Bosch jednotky a priecne (Octa,Golf..) pouzivaju Teves/ITT a novsie (Passat B6...) TRW..
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no u octavie napr staci vymenit RJ za RJ..bez pinovania. ked sa meni ABS za ABS/EDS
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

Zítra udělám rozborku kabelu k abs,porovnám barvy a piny podle schématu,dnes jsem kouknul do štekru a je tam asi 20 pinů zapojenejch,zdá se mi nějak moc drátů,že to má jenom abs.Nebo tam je příprava na eds,asr? v etce v tom mám hokej.
Pašík B5
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

skacpi píše:Zítra udělám rozborku kabelu k abs,porovnám barvy a piny podle schématu,dnes jsem kouknul do štekru a je tam asi 20 pinů zapojenejch,zdá se mi nějak moc drátů,že to má jenom abs.Nebo tam je příprava na eds,asr? v etce v tom mám hokej.
priprava urcite ne, 20pinov sa ti zda moc ? :) len 8 zaberaju snimace, potom 4 piny napajanie+kostra, potom 15ka, brzdovy spinac, Kcko, kontrolka ABS, 2 pre navi a uz mas 18 a bohvie co som este zabudol :) a to ze su rozne kombinacie zapojenia snimacov podla jednotky je podla mna prave preto aby nedoslo k ,,zamene,, za inu jednotku, takze priprava tam moc nebude.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“