ABS+EDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
neviem na com si to menil ale na Passate urcite netomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len abs



1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie
cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky

OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

pin 10 na ABS/EDS -> pristrojovka pin 11 (zeleny konektor)
a EDS ma zapojene snimace takto:
pin 1&3 -> PZ
pin 4&5 -> PP
pin 6&7 -> PL
pin 8&9 -> LZ
a zmena oproti ABS sa mi zda ze je v pinoch jedneho snimaca , ale uz to presne neviem z hlavy a schemu zakladneho ABS nemozem momentalne najst, ale ked zhodis krytku s konektora co ide do ABS tak rychle zistis zmenu, su tam proste len prehodene piny u jedneho snimaca
a EDS ma zapojene snimace takto:
pin 1&3 -> PZ
pin 4&5 -> PP
pin 6&7 -> PL
pin 8&9 -> LZ
a zmena oproti ABS sa mi zda ze je v pinoch jedneho snimaca , ale uz to presne neviem z hlavy a schemu zakladneho ABS nemozem momentalne najst, ale ked zhodis krytku s konektora co ide do ABS tak rychle zistis zmenu, su tam proste len prehodene piny u jedneho snimaca

Naposledy upravil(a) tomiisp dne 03 pro 2010, 13:22, celkem upraveno 2 x.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

tu mas origo schemu http://leteckaposta.cz/516269952 , tie schemy zo vselijakych softov casto dost kecaju.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorrytomiisp píše:neviem na com si to menil ale na Passate urcite netomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len absa ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse
a EDS jednotka sa nekoduje
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie
cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky
priecne a pozdlzne motory pouzivaju rozdielne systemy ABS, pozdlzne (Passat,Superb,Audi) maju Bosch jednotky a priecne (Octa,Golf..) pouzivaju Teves/ITT a novsie (Passat B6...) TRW..tomitdi píše:Na octavii 2002 tdi myslel som ze je to iste.Tak potom sorrytomiisp píše:neviem na com si to menil ale na Passate urcite netomitdi píše:Prehodit jednotku a nakodovat cez vag a samozrejme odvzdusnit .Menil som pred tyzdnom abs/asr/eds mal som len absa ASR uz vobec, tam je este CAN, tlacitko a kontrolka navyse
a EDS jednotka sa nekoduje
1) ABS ma 8 ventilov , EDS ma 12 ventilov
2) kabelaz ma niektore piny inak zapojene + EDS bere TIM signal z palubky coz ABS nie
cize prehodit komplet cely hydr.blok + vymena zvazku alebo prepinovat rozdiel + dotiahnut TIM od palubky
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
priprava urcite ne, 20pinov sa ti zda moc ?skacpi píše:Zítra udělám rozborku kabelu k abs,porovnám barvy a piny podle schématu,dnes jsem kouknul do štekru a je tam asi 20 pinů zapojenejch,zdá se mi nějak moc drátů,že to má jenom abs.Nebo tam je příprava na eds,asr? v etce v tom mám hokej.


OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
