Všem děkuji za rady a nápady

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cena odpovídá kvalitě přídavné jednotky. Měření výkonu je zahrnuto v ceně montáže (cca 2.000,- Kč).Vypadá to velice solidně. Ale cena mě přijde trošku přemrštěná... Smutný a pokud to srovnám? příjde mi to podobné nebo to spíše funguje na stejném principu jako power box néé? A dále by mne zajímalo zda by se dala u toho výrobku udělat zkouška na brzdě.... před i po zapojení. A nebo jestli to už je v ceně?
Nedá. V případě přeprogramování mimo vůz je úprava zjistitelná jedině vyčtením, ale to se v servise nedělá tzn. když o úpravě neví, tak záruka platí.Zeptám se tedy ještě jednou a jasně??? Dá se udělat úpravu softwaru ( chip ) na novém autě tak abych nepřišel o záruku??? dikes
Vasem se to dá zjístit z bloku naměřenejch hodnot za jízdy a když odejde třeba turbo tak se ta zkouška musí udělat jinak nám tu garanci neproplatěj.Dukes píše:Cena odpovídá kvalitě přídavné jednotky. Měření výkonu je zahrnuto v ceně montáže (cca 2.000,- Kč).Vypadá to velice solidně. Ale cena mě přijde trošku přemrštěná... Smutný a pokud to srovnám? příjde mi to podobné nebo to spíše funguje na stejném principu jako power box néé? A dále by mne zajímalo zda by se dala u toho výrobku udělat zkouška na brzdě.... před i po zapojení. A nebo jestli to už je v ceně?
Nedá. V případě přeprogramování mimo vůz je úprava zjistitelná jedině vyčtením, ale to se v servise nedělá tzn. když o úpravě neví, tak záruka platí.Zeptám se tedy ještě jednou a jasně??? Dá se udělat úpravu softwaru ( chip ) na novém autě tak abych nepřišel o záruku??? dikes
A proc ne, kdyz je tu za urcitych podminek (slusne zachazeni) ta moznost?Indian78 píše:proč čipovat RS 2.0TDI ? jede to snad málo?
Dukesi, uprava EDC 17 jde mimo me takze se omlouvam za otazku, nicmene by me zajimalo: Nedalo by se to resit dalsi jednotkou? Ve smyslu, ze by jste mu sehnali (on by si sehnal) jinou RJ, ktera by se nachipovala a on na ni lital a v pripade, ze by byl jakykoliv problem, tak by se tam hodila ta puvodni?Dukes píše:...
Navic staci kdyz se spoji servis online tak si zjisti kontrolni soucet..proste to obejit nejde, nejlip mit znameho v servise a proste o tom budou vedet.Kdyz vznikne problem, tak preprogramovat ECU na orig a to ze byla otevrena delat ze neni poznat. Protoze otevrit tuhle ECu aniz by tam nezustal skrabanecek fakt nejde.ondratdi píše:Vasem se to dá zjístit z bloku naměřenejch hodnot za jízdy a když odejde třeba turbo tak se ta zkouška musí udělat jinak nám tu garanci neproplatěj.Dukes píše:Cena odpovídá kvalitě přídavné jednotky. Měření výkonu je zahrnuto v ceně montáže (cca 2.000,- Kč).Vypadá to velice solidně. Ale cena mě přijde trošku přemrštěná... Smutný a pokud to srovnám? příjde mi to podobné nebo to spíše funguje na stejném principu jako power box néé? A dále by mne zajímalo zda by se dala u toho výrobku udělat zkouška na brzdě.... před i po zapojení. A nebo jestli to už je v ceně?
Nedá. V případě přeprogramování mimo vůz je úprava zjistitelná jedině vyčtením, ale to se v servise nedělá tzn. když o úpravě neví, tak záruka platí.Zeptám se tedy ještě jednou a jasně??? Dá se udělat úpravu softwaru ( chip ) na novém autě tak abych nepřišel o záruku??? dikes
Parametry nesmysl!!!!! tolik nelze ani chipem. 223 koniMuclicek7 píše:A co si myslíte přímo o téhle úpravě??? A co zde píšou??? Je možné aby po přidání tzv. powerboxu bylo navýšení až tak znatelné?
http://www.powerbox.cz/chiptuning-skoda
NOVINKA !!! Pro všechny, kteří mají závodního ducha Vám nabízíme exklusivní powerbox s potenciometrem, ochr.mechanismy pro vůz Škoda OCTAVIA 2.0TDi PD RS 125kW. Díky tomuto boxu dosáhnete výkonu 223koní a kroutící moment činí 437Nm !!!