
Vrtání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Pokial vycerpas vsetky ostatne moznosti a limituje ta objem valca, tak preco nie..... ale myslim ze to este nie je tvoj pripad, alebo sa mylim? 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
hlavy 1.9 - 2.0 8v jsou až na drobnosti stejnéturbo kamna power píše:btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Mohl bys jí to průměru 81 mm, což je rozměr pro osmiventilový dvoulitr BMM a dostal by ses na objem 1968 ccm. Ale kluci tady tvrdí, že to nepasuje, protože údajně dvoulitr má jiný průměr pístního čepu. Sice by šla do ok pístů vyrobit přesná bronzová pouzdra, ale to je zásah s nejistou budoucností. Navíc by finančně vyšlo levněji použít celý polomotor z dvoulitru, než předělávat devatenáctku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jak píše huml.. ten rozdíl je zanedbatelný, u turbomotoru. to ti víc pomůže jiné turbo, soft, případně vačka a úprava hlavy, svody mezi hlavou a turbem atd atd - ale pochybuju že by se ti chtělo do toho investovat takový balík
objem ničím nenahradíš sice platí, ale ne tak moc jako třeba u Š120 nebo Feldy 1,3

objem ničím nenahradíš sice platí, ale ne tak moc jako třeba u Š120 nebo Feldy 1,3

Taky si myslím.
Při dnešních možnostech lze z motoru 1,9 dostat takové hodnoty, že méně otrlé nátury se poblinkají, v horším případě si nadělají do gatí. Takže dohadovat se o tom, jestli by píst o jeden a půl milimetru větší byl či nebyl dobrou volbou, je fakt nesmysl.
Při dnešních možnostech lze z motoru 1,9 dostat takové hodnoty, že méně otrlé nátury se poblinkají, v horším případě si nadělají do gatí. Takže dohadovat se o tom, jestli by píst o jeden a půl milimetru větší byl či nebyl dobrou volbou, je fakt nesmysl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)