Vrtání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Vrtání

Příspěvek od Thomy »

Zdravím, mám jeden teoretický dotaz.. Možná absurdní tak mě neukamenujte (noteeth) .. Je reálný nějak u 1,9TDi zvětšit vrtání válců? Mělo by to cenu?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Pokial vycerpas vsetky ostatne moznosti a limituje ta objem valca, tak preco nie..... ale myslim ze to este nie je tvoj pripad, alebo sa mylim? ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Muj připad to není, máš pravdu. :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak tak ale jakmile nemáš dost nad 220Ps tak nad tím neuvažuj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

objem ničím nenahradíš ;) (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

turbo kamna power píše:
1pavel píše:největší problém podle mě je sehnat písty , jedině to předělat na 2.0 TDI , ale to můžeš dát rovnou celej motor
btw. sedne vůbec hlava z 1.9 na spodek z dvoulitra?
hlavy 1.9 - 2.0 8v jsou až na drobnosti stejné
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

turbo kamna power píše:objem ničím nenahradíš ;) (noteeth)
řekl bych, že 72cm3 navíc to asi moc nevytrhne
tomtt250
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 25 črc 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtt250 »

copak to se nedaji sehnat nejaky pisty popripade ojnice...ale cetl jsem ze pisty se nejak aspon upravuji
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mohl bys jí to průměru 81 mm, což je rozměr pro osmiventilový dvoulitr BMM a dostal by ses na objem 1968 ccm. Ale kluci tady tvrdí, že to nepasuje, protože údajně dvoulitr má jiný průměr pístního čepu. Sice by šla do ok pístů vyrobit přesná bronzová pouzdra, ale to je zásah s nejistou budoucností. Navíc by finančně vyšlo levněji použít celý polomotor z dvoulitru, než předělávat devatenáctku.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

TDI tech píše:2.0TDI ma koly minimalizovaniu hluku a vibracii o 3 vyoseny piestny cap. Proste diera v pieste pre piestny cap je 3 stupne dostrany mimo os ;)
Vyosení pístního čepu má snad každý motor, ne? To je sto let stará věc přece. Není to kvůli hluku, ale kvůli překonávání horní úvrati.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jak píše huml.. ten rozdíl je zanedbatelný, u turbomotoru. to ti víc pomůže jiné turbo, soft, případně vačka a úprava hlavy, svody mezi hlavou a turbem atd atd - ale pochybuju že by se ti chtělo do toho investovat takový balík (LOL)

objem ničím nenahradíš sice platí, ale ne tak moc jako třeba u Š120 nebo Feldy 1,3 (LOL)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Taky si myslím.

Při dnešních možnostech lze z motoru 1,9 dostat takové hodnoty, že méně otrlé nátury se poblinkají, v horším případě si nadělají do gatí. Takže dohadovat se o tom, jestli by píst o jeden a půl milimetru větší byl či nebyl dobrou volbou, je fakt nesmysl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“