Stránka 1 z 2
tak čo koľko pod nulov u Vás bolo?
Napsal: 05 pro 2010, 08:39
od rudy5
U nás v okolí Považskej -17 a štart v pohode
Napsal: 05 pro 2010, 08:53
od marena tdi
Frýdek-Místek v 6 ráno -14,5 C
Napsal: 05 pro 2010, 08:59
od jurki888
nitra -11 zatial som doma

Napsal: 05 pro 2010, 09:03
od JohnyFlat
-13 Tábor
Napsal: 05 pro 2010, 09:03
od maniacse
Jacovce -18, auto mam na tehlach, takze som nestartoval..

Napsal: 05 pro 2010, 10:28
od jericho-3
Jižní Čechy -15 ..Týden mi tady stála Marea 16 16V totálně zamrzlá s nánosy sněhu ,tak jsem si říkal, že ji asi nenatočím../koupená za 24000kč před měsícem v bazaru/ a vezmu za klíček a s motorem to zamrskalo jako kdybych před chvílí přijel a chytla ihned...překvapení

Napsal: 05 pro 2010, 10:35
od slovacek.milos
ve strážnici mínus deset fábka musela trochu potočit, netěsní ventil nad nádrží jinak by chytala na drb miloš
Napsal: 05 pro 2010, 11:06
od cosby
štramberk -14,5,Audi A6 3,0 TDI i Golf V 1,9 TDi naprosto v pohodě.
Sousedův starý favorit taky-divné
Napsal: 05 pro 2010, 11:38
od OťasTDi
děčín včera -11st - moje octávia uplně v pohodě i bez vifu a saxo 1,1 40kw ani ťuk.dneska jsem mu horkovzduškou nahřál hadice nad palivovým čerpadlem a hadice u vstřikování a dobil baterku,kterou jsem před tím vymlátil,nalil do benzinu velfobin a nastartoval a nechal chvíli běžet.pro jistotu jsem do svýho óčka nalil vif...

Napsal: 05 pro 2010, 12:54
od Bobanius
Podolí u Val. Mezu ráno -16 autíčko v garáži jedu až zítra ráno. ale pohodka startuju v garáži. Ale ani venku mě nikdy nezklamala je to hodná holka.
Napsal: 05 pro 2010, 13:18
od Johny_RS
Kysuce -14C,štartovať som ešte neskušal

Napsal: 05 pro 2010, 13:48
od jadro19q
- 16°C šTART ok
Napsal: 05 pro 2010, 13:59
od gabo00000
KOSICE -12 a na prvy krat som nenatocil, druhe natocenie na drnc....
Napsal: 05 pro 2010, 14:12
od shark734
nitra -11 a v pohode...bal som sa ze mam baterku KO ale vyzera ze este vydrzi
Napsal: 05 pro 2010, 14:34
od Rider.23
Syrovice (Brno venkov), Seat Arosa 1.7SDi, -13°C, auto dva dny nejelo, tak sme se báli, jestli to ještě natočíme- při prvním startu se písty nemohli ani pootočit, jak to bylo zmrzlé (asi slabej startér už), po druhém nažhavení chytlo okamžitě... Včera večer se to zkoušlo rovnou dvakrát nažhavit (bez pokusu o start po prvním žhavení) a chytlo to okamžitě na první půlotáčku... Takže pokud je několik pod nulou, tak rovnou nažhavit dvakrát a start no problemo i s horším startérem

...