Stránka 1 z 1
octavia tdi turbo 81 kw
Napsal: 05 pro 2010, 11:05
od ridders
zdravim,drive sme uz spolu neco resili mam octavku tdi 81 kw a klasika pada do nouzoveho rezimu,turbo sem vycistil o dle vaseho doporuceni vypodlozil vetsim valeckem pod lopatky dal na vuz a auto neslo od spoda az po seslapnuti pedalu pak najednou vystreli s prodlevou tak sem valecky odendal a je klid,ale po cca 4,5 tis coz je nyni zase pada do nouzaku asi zase zanesene turbo diagnostika klasika mez prekrocena... hadicky nove,podtlakova banka menena.tak nevim jak tam ty valecky vadi ze to nejde od spoda ihned.nebo mam sehnat jine turbo? a dat tam ty valecky? nebo koupit po repasu turbo? nebo nevim uz co s tim turbo na 81 kw je docela problem koupit za solidni ceny.kor tady u nas nejsou vrakarny.dekuji za rady a odpoved.
Napsal: 05 pro 2010, 11:20
od live69
kolik se měl válečky??přidáno 0,2mm?? děj O,1mm

Napsal: 05 pro 2010, 11:46
od slovacek.milos
tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
Napsal: 05 pro 2010, 14:05
od gabo00000
chce to asi motor trochu viac tocit ked uz po 4.5tis km ti to zas pada do nudzaku
Napsal: 05 pro 2010, 18:14
od ridders
slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
Napsal: 05 pro 2010, 19:51
od slovacek.milos
ridders píše:slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak miloš
Napsal: 05 pro 2010, 19:55
od ridders
slovacek.milos píše:ridders píše:slovacek.milos píše:tlak turba má zkrotit N75 a řídící jednotka motoru tam bych hledal problém,
umí tvůj N75 snižovat podltak před nouzákem? já si na to pořídil vakuometr miloš
to nevim jestli umi dal sem tam vetsi valecky nejelo jak ma dal puvodni a ok az nyni zase nouzak po 5000 km.
jestli nevíš zda umí tak musí ubrat podtlak a nastavit lopatky aby ti foukaly na střed a tím se snáží plnící tlak miloš
ale jak prosim ????
Napsal: 05 pro 2010, 20:06
od slovacek.milos
to bys musel měřit podtlak u plechovky vakuometrem, a tlak turba vagem než ti spadne do nozáku,
N75 přisává atmosverický vzduch a jestli je zadrbaný tak turbo nenastaví jako jedna z možností miloš
Napsal: 05 pro 2010, 22:15
od Honza Kolář
spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
Napsal: 05 pro 2010, 22:39
od slovacek.milos
Honza Kolář píše:spíš bych řešil proč se to tak často zanáší - po 5 tis km? Buď to bude chtít čas od času protáhnout, nebo s tím je něco jinýho. Řešil jsem podobnej problém a bylo to netěsnejma vyfukovýma ventilama. Ty propouštěly palivo a to dohořívalo v turbu. Si nepředstavíte ten marast - kolik ho tam bylo. Po opravě se to už neopakovalo (najeto už 45 tis km)
to zanešení poznáš právě na tom měřáku podtlaku že upouští a na vagu tlak turba že roste jinak se nehneš
jen teoretická úvaha nebo oprava jak dosud pokus omyl

miloš