Výměna palivového filtru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Atomig tdi
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Odpovědi: 0

Výměna palivového filtru

Příspěvek od Atomig tdi »

Zdravím všechny, ctěl bych si vymněnit naftový filtr, než zažne být pořádná zima. Tak se chci zeptat na postup výmněny a jestli to nemá nějaké úskalí. Mám Seat Tloledo TDI 81kw. :roll:
dimec

Re: Výměna palivového filtru

Příspěvek od dimec »

Atomig tdi píše:Zdravím všechny, ctěl bych si vymněnit naftový filtr, než zažne být pořádná zima. Tak se chci zeptat na postup výmněny a jestli to nemá nějaké úskalí. Mám Seat Tloledo TDI 81kw. :roll:
Novy filtr napln po okraj novou cistou naftou.Jinak muzes mit pak problem se startem.
Atomig tdi
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 srp 2006, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Atomig tdi »

koukal jsem na to a asi to bude vcelku jednoduché. Naplnit nový a prohodit hadičky. To bych mohl zvládnout. Diky
dimec

Příspěvek od dimec »

Atomig tdi píše:koukal jsem na to a asi to bude vcelku jednoduché. Naplnit nový a prohodit hadičky. To bych mohl zvládnout. Diky
jo v pohode....pozor na O krouzky at je tam das dobre, hodne na tom zalezi.Jsou na tom ventilu na filtru.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Přesně, tak naplnit až po okraj filt, já bych mohl vyprávět... (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

cistou naftou ho plnej jen amateri, profici to delaj jinak jak jsem byl poucen :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Při výměně filtrů, nenechávej dlouho odpojené hadice.
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

mvolesko píše:cistou naftou ho plnej jen amateri, profici to delaj jinak jak jsem byl poucen :)
A jak :?
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Seoš Leoš
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 pro 2006, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od Seoš Leoš »

mvolesko píše:cistou naftou ho plnej jen amateri, profici to delaj jinak jak jsem byl poucen :)
povídej,jak to dělaj profíci?dělám to jako amatér :D
Seat Alhambra 1.9 TDI ASZ
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Mne povedali, ked som prvy krat kupoval filter, ze mam viackrat zapnut a vypnut klucik, ze cerpadielko paliva dotlaci naftu do filtra a potom len chvilku dlhsie zastartovat. Chlapi moji...ja som to trapil hadam 10 minut, srdce mi to z hrude ruvalo, ina moznost na tom mieste prave nebola, tak odvtedy to "zalievam" ako kyticky. :-)
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Seoš Leoš píše:
mvolesko píše:cistou naftou ho plnej jen amateri, profici to delaj jinak jak jsem byl poucen :)
povídej,jak to dělaj profíci?dělám to jako amatér :D
podtlakem pres filtr nacucnes naftu a tim se i prefiltruje ...

.. i kdyz ho zalejes novou naftou tak tam muze bejt necistota ktera muze poskodit ceradlo
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

mvolesko píše:
Seoš Leoš píše:
mvolesko píše:cistou naftou ho plnej jen amateri, profici to delaj jinak jak jsem byl poucen :)
povídej,jak to dělaj profíci?dělám to jako amatér :D
podtlakem pres filtr nacucnes naftu a tim se i prefiltruje ...

.. i kdyz ho zalejes novou naftou tak tam muze bejt necistota ktera muze poskodit ceradlo
Tak to zaliji z te spravne strany a je to.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Co to bylo za odborníky, když ti tohle poradili s tím čerpadýlkem v nádrži (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Matrix: ani mi nehovor...clovek by vedel rozpravat, az by nad tym rozum zastaval... Tu sa mlelo aj u dovozcu s mojim autom a pristupom okolitych servisov. (LOL) Esteze mam vlastnu zrucnost, prirucku a help na Dieselpoweri. Teraz "autorizovane" servisy pouzivam len na vyhladanie ND (Etku nemam), pripadne na objednanie, ak sa neda zohnat inde. :D
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tec píše:Mne povedali, ked som prvy krat kupoval filter, ze mam viackrat zapnut a vypnut klucik, ze cerpadielko paliva dotlaci naftu do filtra a potom len chvilku dlhsie zastartovat. Chlapi moji...ja som to trapil hadam 10 minut, srdce mi to z hrude ruvalo, ina moznost na tom mieste prave nebola, tak odvtedy to "zalievam" ako kyticky. :-)
Nemysleli benzinový motor?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“