Pumpe-Duse:škodí diesel aditiva koupená extra?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NONE
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 15 dub 2006, 21:52
Odpovědi: 0

Pumpe-Duse:škodí diesel aditiva koupená extra?

Příspěvek od NONE »

Takže koupím zimní přípravek na pumpě proti zamrzání nafty,protože jezdím na hory,a nejednou mi zamrzla zimní nafta.
Myslíte že vadí vstřikovačům nebo něčemu jinému tyto doplňky do nafty? Vždyť jim vadí nekvalitní nafta s nízkou mazací schopností,a když tam dám takovou "vodičku",nesníží to životnost vstřikovačů?

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

můj názor je, že při takovém dávkování (asi 1:500) je zanedbatelný. při takovím množství se nemůže změnit viskozita. navíc je to určený do nafty.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

a ja si myslim ze vedia ako to urobit aby to neposkodzovalo motor
VW Multivan T5
váha
Aktivista
Příspěvky: 3886
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

každopádně v příručce píšou že se nemaj používat adetiva ani naftu ředit benzínem
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Taky jsem četl, že se může do nafty přidat benzín proti tuhnutí a ani aditiva nejsou na škodu. PAK SI VYBER!
váha
Aktivista
Příspěvky: 3886
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

to co sem četl já bylo v příručce pro fábii pro PD motory
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Pampaliny
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 19 dub 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pampaliny »

Podle me to do prirucky pisou, protoze musej, aby byli pravne kryty.. aby si tam pak nekdo neprisel postezovat, ze mu lehnul motor, kdyz do nafty nalil moc benzinu a ze to nevedel.. takze takhle jsou z obliga.. :)
koudy
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 18 úno 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od koudy »

každopádně když přidáš benzin do nafty tak by to chtělo přidat i drobet oleje.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mě není jasný, kde se vzal názor, že PD motory jsou choulostivější než motory s čerpadlem? Podle mě je to naopak, PD je podle mě odolnější. Je tam jen pístek, který to cpe rovnou do trysky a hotovo. Rotační vstřikovací čerpado je podle mě choulostivější záležitost. Najezdil jsem s PD asi 40 tis. na čistý řepkový metylester, v zimě jsem do něj nacpal aditiva a když opravdu mrzlo, tak i cca 20% benzínu a jediný, co se stalo, že se 1x ucpal palivový filtr (pak zase rozmrznul)
Už jste někdo viděl poškozenou PD jednotku palivem???
(neberu vyjádření autorizovaného servisu, podle zkušeností každý - i elektrický problém se vstřikováním svedou na palivo a vymění jednotky :( ) Na původních PD jednotkách bylo najeto 200 tis na paliva různého původu a kvality. Na nových (kvůli výkonu) už bude 30 tis opět na palivovou všehochuť a zatím OK.
A aditiva na zimu jsou udělaný tak, že nevaděj. Do našich naft radši víc, než míň. (noteeth)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja do cerpadloveho motoru pridavam TDA od Castrollu, kdyz neberu u Shellu / OMV nebo v zimnim obdobi porad. Zveda cenu o 50hal na litr. Nevim jestli to pomaha, ale myslim, ze neuskodi.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s Váma souhlasím! ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

aditiva určite ano ,ono to je len prípravok krorý obali tie hrudky parafínu nejakou hmotov ktora je lahšia ako nafta tak to plava navrchu tým pádom aj cez zimu nemaj prázdnu nádrž aby ti to neprisalo do sytému ináč smola ak to prisaje auto sa nepohne ale ak to natočíš a začne Ti to hriať naftu tak je to v POHO.
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 bře 2006, 12:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phobos »

urgi píše:aditiva určite ano ,ono to je len prípravok krorý obali tie hrudky parafínu nejakou hmotov ktora je lahšia ako nafta tak to plava navrchu tým pádom aj cez zimu nemaj prázdnu nádrž aby ti to neprisalo do sytému ináč smola ak to prisaje auto sa nepohne ale ak to natočíš a začne Ti to hriať naftu tak je to v POHO.
ze by naky obalovani ? to je asi naka nova metoda pouzivam ten pripravek co je na fotce a pohoda v nafte zadnej parafin.Vzal jsem naftu do jednoho kelimku jsem dal obyc a do druhyho s tim pripravkem v praci jsem to dal do mrazaku a zadny obalovani se nekonalo obyc nafta samej parafin a s pripravkem proste neztuhla.K zadnymu obalovani a plavani neceho na hladine nedojde ani nesmi dojit to by byl maler.Ten pripravek zamezuje vytvareni parafinu a ne ze ho necim obali atd... to je holej nesmysl.
No tady mas celej popis
Zimní multifunkční přísada do motorové nafty s protikorozním účinkem. Udržuje čistotu vstřikovacích trysek, dokonale chrání palivové čerpadlo před poškozením, prodlužuje životnost palivového systému a zlepšuje provozní pohotovost vozidla v zimním období. Snižuje spotřebu paliva až o 5 procent. Vyšší cetanové číslo zkracuje studený start. Obsahuje depresant, který snižuje bot tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách -20°C. Zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru. Protipěnivostní funkce potlačuje pěnění paliva.
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

To som čítal že to tak funguje :?
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
phobos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 bře 2006, 12:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od phobos »

urgi píše:To som čítal že to tak funguje :?
asi v SK mate jine metody
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“