Seat Alhambra - Nudzak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat Alhambra - Nudzak
dalo by sanieco zistit zlogu??
jedna sa o Seat Alhambru, 1,9TDi, 66kW
http://leteckaposta.cz/202103827
pada to do nudzaku.
vchybach vyhadzuje aj chybu RJ
jedna sa o Seat Alhambru, 1,9TDi, 66kW
http://leteckaposta.cz/202103827
pada to do nudzaku.
vchybach vyhadzuje aj chybu RJ
Octavia Combi 1,9TDI, ASV 2001
pozdravujem pani. Tak vcera som bol na takej malej okruznej ceste t.j. 500km. Rano hned som isiel za mechanikom a vymenili sme hadičky ktore idu na N75 aj sme vyskúšali ci drží pri tlaku aj packa va turbe vsetko bolo perfektne. Ked sme menily tu cervenú zdala sa biť zožratá kat radost bola na mieste. No a potom som sa vybral na tu trasičku, prvých 200km perfektne a potom to začačlo a "plač v očiach" zacalo vypínať turbo a pozhasnutí a naštartovaní motora to íšlo dalších pár km. Zastal som po 100km najest sa azistil som alebo posul sicanie v kabite niekde v strede palubovky sicanie ako keby nasaval ale bo fucal podtlak, nešlo to spoza tachometra kde je ta hadička na RJ takze asi to nebolo (tu som nemenil). Potom po par km a vypínaniach to zase islo perfektne a do dnes to neroby, rano štaRTUJE PERFEKTNE a skusam to aj denes na kratkych trasách (10-30km) a zatial nič. Preboha co to moze bit za k...tinu, pomozte prosím. Zaroven sa chcem podakovat val za doterajsie raby a hlavne robkom-ovi ktorí my to vylogoval a založil tuto temu.
S pozdravom Ondrej.
Inak mam ALHAMBRU 1998 1.9 TDi 66kw a priemerna spotreba na tých 500 km bola 6.2 L
S pozdravom Ondrej.
Inak mam ALHAMBRU 1998 1.9 TDi 66kw a priemerna spotreba na tých 500 km bola 6.2 L
- Brouk
- Přispěvovatel
- Kontaktovat uživatele: