Seat Alhambra - Nudzak

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
robkom
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 říj 2010, 17:06
Odpovědi: 0

Seat Alhambra - Nudzak

Příspěvek od robkom »

dalo by sanieco zistit zlogu??

jedna sa o Seat Alhambru, 1,9TDi, 66kW

http://leteckaposta.cz/202103827

pada to do nudzaku.

vchybach vyhadzuje aj chybu RJ
Octavia Combi 1,9TDI, ASV 2001
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Absolutne nereguluje, kontrola: hadicek, N75, banky, podtlaku...
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

a pokud to nepomuze a je to auto s hadickou na ridici jednotce za tachometrem, otevrit jednotku podivat se jestli v ni neni olej a zkontrolovat hadicku uvnitr jednotky .... casty problem take a prot ta chyba ridici jednotky , ( ridici jednotka vadna atd . )
ondrej4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 pro 2010, 09:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Revuca

Příspěvek od ondrej4 »

pozdravujem pani. Tak vcera som bol na takej malej okruznej ceste t.j. 500km. Rano hned som isiel za mechanikom a vymenili sme hadičky ktore idu na N75 aj sme vyskúšali ci drží pri tlaku aj packa va turbe vsetko bolo perfektne. Ked sme menily tu cervenú zdala sa biť zožratá kat radost bola na mieste. No a potom som sa vybral na tu trasičku, prvých 200km perfektne a potom to začačlo a "plač v očiach" zacalo vypínať turbo a pozhasnutí a naštartovaní motora to íšlo dalších pár km. Zastal som po 100km najest sa azistil som alebo posul sicanie v kabite niekde v strede palubovky sicanie ako keby nasaval ale bo fucal podtlak, nešlo to spoza tachometra kde je ta hadička na RJ takze asi to nebolo (tu som nemenil). Potom po par km a vypínaniach to zase islo perfektne a do dnes to neroby, rano štaRTUJE PERFEKTNE a skusam to aj denes na kratkych trasách (10-30km) a zatial nič. Preboha co to moze bit za k...tinu, pomozte prosím. Zaroven sa chcem podakovat val za doterajsie raby a hlavne robkom-ovi ktorí my to vylogoval a založil tuto temu.
S pozdravom Ondrej.

Inak mam ALHAMBRU 1998 1.9 TDi 66kw a priemerna spotreba na tých 500 km bola 6.2 L
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

ondrej4 píše:pozdravujem pani. Tak vcera som bol na takej malej okruznej ceste t.j. 500km. Rano hned som isiel za mechanikom a vymenili sme hadičky ktore idu na N75 aj sme vyskúšali ci drží pri tlaku aj packa va turbe vsetko bolo perfektne. Ked sme menily tu cervenú zdala sa biť zožratá kat radost bola na mieste. No a potom som sa vybral na tu trasičku, prvých 200km perfektne a potom to začačlo a "plač v očiach" zacalo vypínať turbo a pozhasnutí a naštartovaní motora to íšlo dalších pár km. Zastal som po 100km najest sa azistil som alebo posul sicanie v kabite niekde v strede palubovky sicanie ako keby nasaval ale bo fucal podtlak, nešlo to spoza tachometra kde je ta hadička na RJ takze asi to nebolo (tu som nemenil). Potom po par km a vypínaniach to zase islo perfektne a do dnes to neroby, rano štaRTUJE PERFEKTNE a skusam to aj denes na kratkych trasách (10-30km) a zatial nič. Preboha co to moze bit za k...tinu, pomozte prosím. Zaroven sa chcem podakovat val za doterajsie raby a hlavne robkom-ovi ktorí my to vylogoval a založil tuto temu.
S pozdravom Ondrej.

Inak mam ALHAMBRU 1998 1.9 TDi 66kw a priemerna spotreba na tých 500 km bola 6.2 L

hadicka v ridici jendotce nebo plastove cidlo na ni napojene
ondrej4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 pro 2010, 09:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Revuca

Příspěvek od ondrej4 »

hadicka v ridici jendotce nebo plastove cidlo na ni napojene[/quote]

Tak des som bol v Košiciach to znamena ze cestou tam t.j.100km išlo všetko perfektne a späť sa to zas je..lo.
Tu riadiacu jednotku som uz mal dole, takze mam rozobrat obal a vnutri by mala bit nejaká hadička, alebo cidlo? Vedel by si prosim popísat (Brouk-T5) podrobnejsie tie hadicky a plastove cidlo. Vemi, velmi pekne dakujem.
S pozdravom Ondrej,
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

4 srouby , vytahnes ji celou ven z obalu a zkontrokujes jestli se ta hadicka nehybe , proste jestli neni volna , vytahana , pak to tam utika a spane to meri a sem tam to padne , nekdy je i derava zpukrela, opatrene to delej at nic nikde neulomis .
jsou 2 druhy motor 1 Z platova a druha hlinikova .
v platove jsou 2 plosnaky posilam foto v druhe je podobne jen jeden plosnak Obrázek

urcite za pokus to stoji to zkontrolovat ! dokonce jeden Galaxy prestal padat az po uprave ( cipu ) nekdy je to zahada . :-)

vetsinou kdyz je spatne cidlo pise to diag ale jeste tam byva ze spoda ma asi 3 kontaky studenak .
ondrej4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 pro 2010, 09:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Revuca

Příspěvek od ondrej4 »

Dakujem a idem to zajtra skusit rozobrat.
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Nejspis tam bude hlinikova, protoze tenhle problem jsem resil jenom u nich.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
ondrej4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 pro 2010, 09:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Revuca

Příspěvek od ondrej4 »

Tak ze chyba je odstránená. Bol to snimac atmosferického tlaku v RJ. Len ze stala sa taká vec, vymenil som riadiacu jednotku a od tej chvíli ne žhavý zhavič len jednu sekundu a auto ťažko štartuje. Ma to súvis s tou výmenou RJ??
Dakujem.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“