Stránka 1 z 1
Po kolkych km nastavujete ventily?
Napsal: 21 pro 2006, 10:18
od Csala
Zdravim vsetkych.
Diesel mam len rok, tak sa chcem spytat, ako casto je nutne kontrolovat pripadne nastavovat ventily, ked moj diesel ziadne hydrostely nema.
Diky za odpovede.
Napsal: 26 pro 2006, 03:13
od rat21
Podla mudrej knizky - kontrovat, pripadne nastavit kazdych 30 000 km.
Napsal: 28 led 2007, 17:42
od Tomas-Oaza
jeste jsem je nedelal a pokud auto pojede tak to ani delat nehodlam.
Napsal: 28 led 2007, 20:48
od radluk
Napsal: 28 led 2007, 21:09
od Tomas-Oaza
to je mozny, ale ja pokud auto jezdi tak do nej zbytecne nehrabu, nepatrim mezi ty co musi do auta furt stourat a ladit. koupil jsem ho melo 220 tis, ted ma 277 tis a ja vymenil jen rozvody a kladky,ted sem nechal repasnout cerpadlo a pohoda. serpadlem byli totiz problemy co jsem jiz popisoval v jinych tematech

Napsal: 02 pro 2014, 10:36
od zohaa3492
ako sa k tomu dostanem a co zato!?
Napsal: 02 pro 2014, 13:17
od jericho-3
Záleží, co je to za typ motoru. Někdy to vydrží 200000km , jindy ne. Ale pokud je motor moc "tichý", je to podezřelé..

Napsal: 02 pro 2014, 14:25
od Torgan
Kazdych 50 000km by sa mali skontrolovat pripadne nastavit. Ja som to robil nedávno po 160 000km

Napsal: 02 pro 2014, 14:44
od TDI tech
ked mam prilezitostne veko ventilov dole tak to omrknem, kedze tych 10min. naviac ma nezabije, ale zeby som koly tomu otvaral motor to urcite nehrozi. To nieje skoda 105. A ajtak stym prd spravis kedze k tomu potrebujes taky pripravok na vybratie a vlozenie podlozky a takisto potrebujes aj magneticku brusku.
Napsal: 02 pro 2014, 15:55
od roman1648
pokud to pěkně startuje, není důvod do toho lézt myslím..
Napsal: 02 pro 2014, 19:04
od jericho-3
To mě vždy poměrně bavilo, dělat vůle podložkami. Bohužel dnes je to samý zasraný hydroštel a problémy s tím spojené..
Napsal: 02 pro 2014, 19:21
od roman1648
To jo čeče,tuhle jsem tam mel nejakyho japonce,celkem novyho(no 2006😊) ale ventily klasicky na šrouby seřizovaci. To jsem myslel ze je davna minulost

Napsal: 02 pro 2014, 19:39
od TDI tech
jericho-3 píše:To mě vždy poměrně bavilo, dělat vůle podložkami. Bohužel dnes je to samý zasraný hydroštel a problémy s tím spojené..
Aj na Peugeot 1.9TD ta to bavilo

Napsal: 03 pro 2014, 07:33
od jericho-3
Proč ne? Změřil jsem vůle,sundal jsem vačku, označil podložky rozměrem pro brusiče, poté namontoval, protočil vačku, změřil vůle a tradá..Samozřejmě jak postupoval vývoj a nový konstruktéři motor postupně dokurvovali , zakapotovávali řemen atd. tak to šlo obtížněji. Ale jelikož rozvod byl vymyšlen perfektně , tak když se ventily udělaly, už to bylo naposled. Právě že okolo 200000km u motoru zmizela vůle na sání a motor nechytal..Mnoho chytráků kdysi pohledem odhadlo, že motor má hydroštely , tak se dalo auto dobře koupit/dovozci byli ve většině pitomci/, udělat vůle a motor mohl dalších 10 let fungovat.. Mě vždy bavilo, když člověk dělal stroj, který vynalezli konstruktéři s rozumem a ne pitomci..s diplomem.
