Stránka 1 z 2
Zámena vstriku na 2.5TDi
Napsal: 24 pro 2010, 15:03
od LeeBa
ahoj.
muze mi nekdo s jistotou rict nebo vyvratit,jestli jsou treba vstriky do 2,5tdi 132kw a 114kw zamenitelne?
diky moc za odpoved
Napsal: 24 pro 2010, 22:15
od LeeBa
to sem nekomu neco proved nebo co ze mi nikdo neodepisuje?
jeste mi nikdo neodepsal ani na jeden prispevek
kdyztak mi nekdo aspon napiste jak to tu chodi...
THX a stastne a vesele

Napsal: 24 pro 2010, 22:30
od jericho-3
Chodí to tu normálně, buď to nikdo neví, čemuž moc nevěřím, nebo zrovna kdo to ví, to nezaznamenal..Nic si z toho nedělej, to se stává..
A měj se LeeBa..
Napsal: 24 pro 2010, 23:27
od Roman 101
nejsem si moc jistý ale změnou softu to půjde bez problémů.
Pokud to tam dáš, tak to bude lokomotiva

Napsal: 25 pro 2010, 01:59
od gabo00000
a vie niekto ako to je zo vstrekmi z 2,5 do 1,9? oplati sa to ci nie?
Napsal: 25 pro 2010, 02:07
od TDI tech
No z V6 nepasuju a z R5 pasuju ale to budes natom prakticky ako keby si tam dal S764
Napsal: 25 pro 2010, 09:49
od avatar
vymenit ti to pujde to neni problem ale asi ti to bude kourit protoze ty 132 jsou silnejsi. ale to se da zase vyresit chipnutim a je po problemech
Napsal: 29 pro 2010, 11:03
od LeeBa
no protoze podle ETKY jsou na A6 2002 2,5tdi pouze dva druhy vstriku.... a to jak na 114kw,120,kw tak i na 132kw( 110jsem nehledal), a dva druhy proto, ze jedny sou na EURO3 a druhy na EURO4 ( pravdepodobne lepsi a horsi rozprach).. tudiz me prijde ze jako kus jsou ty vstriky uplne stejny myslim tim ze at je jakejkoliv vykon tak vstriky sou stejny... mrknete na to prosim nekdo a potvrdte nebo vyvratte...
diky
Napsal: 29 pro 2010, 11:36
od lubomt
raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
trysky
Napsal: 29 pro 2010, 14:24
od Radek
lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.
Re: trysky
Napsal: 29 pro 2010, 17:19
od lubomt
Radek píše:lubomt píše:raz som daval do 110kw vstreky zo 132kw a strasne.... Dymilo, nemalo vykon, aut.prevodovka chodila v nudzaku... Dopadlo to nakoniec tak ze som musel dat povodne. Takze nemyslim ze trysky budu rovnke
Nejsou stejne na 100% některa 110 s tryskama ze 132 vubec nenastartuje je tam nastaveny jiny oteviraci tlak.
presne tak
Napsal: 29 pro 2010, 23:59
od LeeBa
ok...diky za nazory ... a ciste teoreticky.. jakto ze na 1.9TDi jsou treba ruzny vstriky na 66kw a jiny na 81kw... i Fratelli Bosio jsou na oba vykony zvlast.. ale na 2.5tdi jeou jen jedny Fratelli Bosio a to pravdepodobne pro vsechny vykony... jak se tedy pak resi otviraci tlak kdyz se da jina jen tryska ale zbytek vstriku (i pruziny ktere udavaji otviraci tlak) zustavaji stejne ?
neberte to jako utok .. snazim se tu na neco prijit

)
diky moc za odpovedi
P.S. Nemate nekdo nakou tabulku oteviracich tlaku trysek? THX
Napsal: 30 pro 2010, 01:12
od LeeBa
dalsi poznatek ... podle autodat ma kazda 2.5TDi V6 (superb,A4,A6, Passat) otviraci tlak 180-190bar.. mez opotrebeni je 160bar.. akorat nektera 2.5ka v passatu AKN ma 200-235 bar /170bar min....
nevim nevim ale vse mne zatim nasvedcuje tomu ze trysky jsou stejne .... az na AKN
Napsal: 30 pro 2010, 08:20
od chosepm
Muj názor je ten, že po mechanický stránce je ten vstřik shodnej, akorát tam pujde jiné vstřikované množství od čerpadla a jiný otevírací tlak...
Pokud bys otevírací tlak nastavil, pak by to mělo fungovat...
Napsal: 31 pro 2010, 18:50
od LeeBa
oteviraci tlak je jinej akorat na otm jednom 110kw mootru AKN... na ostatnich je stejnej