tdi pd - netopí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

tdi pd - netopí

Příspěvek od šejk »

Ahoj,mam Passat TDI PD ATJ, najednou prestal topit,at to dam na jakoukoliv teplotu,fouka vlaznej vzduch. Teplota vody se ohreje na 90, ale az tak po 10km. coz je docela dlouho ne? Driv kdyz byl ohraty na 90,a pak bezel treba par minut na volnobeh tak rucicka klesla na tech 70. Ted jsem to nezpozoroval. A kdyz motor zacnu tocit, proste mu davam tak zacne trochu topit,ale jakmile uberu zase fouka studeny.
Horni hadice od chladice je tepla,spodni studena. Hadice k radiatoru vedle baterky jsou teple ale ne horke.
VAg ukazuje akorat servomotor pretlakove klapky V71 - sporadicky!
Myslite ze termostat?
Díky za rady...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

myslím,že by to mohl dělat termostat...co se týká tý V71 - udělej napřed vagem základní nastavení
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

OťasTDi píše:myslím,že by to mohl dělat termostat...co se týká tý V71 - udělej napřed vagem základní nastavení
jak to myslis s tim zakladnim nastavenim? s vagem jsem uplny zacatecnik takze mi to prosim upresni :) díky
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

teraz som riešil jedno AVF a pretáčalasa vrtulka na vodnej pumpe, príznaky podobné, že stúpa teplota som zistil až na vagu, lebo do 110°C bola ručička na palubovke na 90°C.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

koco píše:teraz som riešil jedno AVF a pretáčalasa vrtulka na vodnej pumpe, príznaky podobné, že stúpa teplota som zistil až na vagu, lebo do 110°C bola ručička na palubovke na 90°C.
aha takze dalsi moznost - termostat, pumpa nebo proplachnout radiator a ovzdusnit... co myslite? asi zacnu tim termostatem?ta spodni hadice od chladice ma byt studena?
LUKY BKC
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 25 pro 2010, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od LUKY BKC »

nema to nekde v mot.prostoru pomocne cerpadlo elektricke,pred par dny sem resil t5 1.9tdi a normalka se ohrivala ale na volnobech netopila jak se pridali otacky nad 2tis a vis tak ano,bylo v pridavnem topeni,ale maji ho pry auta i bez nej
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4846
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

k tý V71 - spoj se s řj climatronicu a zmáčkni základní nastavení a pak jak je políčko s číselnou hodnotou dej 01 .mělo by to projet všechny klapky a určit jim základní polohu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

podle toho co tu pises vodni pumpa vrtulka ko dej novou a shori ti oboci (noteeth)
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Rychly Jakub píše:podle toho co tu pises vodni pumpa vrtulka ko dej novou a shori ti oboci (noteeth)
ale to by se zase moc hralo ne?nebo by nekde tekla?voda neubejva...
jeste jsem zpozoroval tu vec,ze kdyz to topilo,a bylo to zahrate na 90,a pak jsem treba nekde par minut stal na volnobeh tak teplota klesla asi na 70. ted co to prestalo topit tak je furt na 90 i na volnobeh po zahrati na tech 90
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1539
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

šejk píše:
Rychly Jakub píše:podle toho co tu pises vodni pumpa vrtulka ko dej novou a shori ti oboci (noteeth)
ale to by se zase moc hralo ne?nebo by nekde tekla?voda neubejva...
jeste jsem zpozoroval tu vec,ze kdyz to topilo,a bylo to zahrate na 90,a pak jsem treba nekde par minut stal na volnobeh tak teplota klesla asi na 70. ted co to prestalo topit tak je furt na 90 i na volnobeh po zahrati na tech 90
no a ve vyrovnávací nádržce nejde vidět jak voda fičí z přepadu?
Jestli tam nic neteče tak je to pumpa!
A v tomhle počasí se to uchladí takže se to přehřívat nebude.
Jak jsou na tom hadice jsou tvrdé?
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

Roman 101 píše:
šejk píše:
Rychly Jakub píše:podle toho co tu pises vodni pumpa vrtulka ko dej novou a shori ti oboci (noteeth)
ale to by se zase moc hralo ne?nebo by nekde tekla?voda neubejva...
jeste jsem zpozoroval tu vec,ze kdyz to topilo,a bylo to zahrate na 90,a pak jsem treba nekde par minut stal na volnobeh tak teplota klesla asi na 70. ted co to prestalo topit tak je furt na 90 i na volnobeh po zahrati na tech 90
no a ve vyrovnávací nádržce nejde vidět jak voda fičí z přepadu?
Jestli tam nic neteče tak je to pumpa!
A v tomhle počasí se to uchladí takže se to přehřívat nebude.
Jak jsou na tom hadice jsou tvrdé?
no jako nevidel jsem ze by skrz ten prepad sla voda?nejsem si jistej, hadice nejsou pruhledne :D a ze by to do nadrzky tryskala voda videt neni,lze to jinak zjistit? no ta horni hadice od chladice se mi zdala ze trochu ztvrdla, driv byla uplne mekka.otevrel jsem proto vicko nadobky parkrat ji promackal a zase je uplne mekka. zitra to jeste prekontroluju.
Takze jestli bude tvrda a nepotece voda tou uzkou hadickou - prepadem tak je to pumpa jo?
ladislav.trenka
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 05 črc 2009, 15:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladislav.trenka »

šejk píše:
Roman 101 píše:
šejk píše: ale to by se zase moc hralo ne?nebo by nekde tekla?voda neubejva...
jeste jsem zpozoroval tu vec,ze kdyz to topilo,a bylo to zahrate na 90,a pak jsem treba nekde par minut stal na volnobeh tak teplota klesla asi na 70. ted co to prestalo topit tak je furt na 90 i na volnobeh po zahrati na tech 90
no a ve vyrovnávací nádržce nejde vidět jak voda fičí z přepadu?
Jestli tam nic neteče tak je to pumpa!
A v tomhle počasí se to uchladí takže se to přehřívat nebude.
Jak jsou na tom hadice jsou tvrdé?
no jako nevidel jsem ze by skrz ten prepad sla voda?nejsem si jistej, hadice nejsou pruhledne :D a ze by to do nadrzky tryskala voda videt neni,lze to jinak zjistit? no ta horni hadice od chladice se mi zdala ze trochu ztvrdla, driv byla uplne mekka.otevrel jsem proto vicko nadobky parkrat ji promackal a zase je uplne mekka. zitra to jeste prekontroluju.
Takze jestli bude tvrda a nepotece voda tou uzkou hadickou - prepadem tak je to pumpa jo?
tesnenie pod hlavou
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

jo vagem jsem udelal zakladni nastaveni climattoniku,smazal jsem tu chybu,i jsem nastavil pres econ + foukani na ksicht, a nepomohlo...
šejk
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 27 pro 2010, 15:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od šejk »

ladislav.trenka píše:
šejk píše:
Roman 101 píše: no a ve vyrovnávací nádržce nejde vidět jak voda fičí z přepadu?
Jestli tam nic neteče tak je to pumpa!
A v tomhle počasí se to uchladí takže se to přehřívat nebude.
Jak jsou na tom hadice jsou tvrdé?
no jako nevidel jsem ze by skrz ten prepad sla voda?nejsem si jistej, hadice nejsou pruhledne :D a ze by to do nadrzky tryskala voda videt neni,lze to jinak zjistit? no ta horni hadice od chladice se mi zdala ze trochu ztvrdla, driv byla uplne mekka.otevrel jsem proto vicko nadobky parkrat ji promackal a zase je uplne mekka. zitra to jeste prekontroluju.
Takze jestli bude tvrda a nepotece voda tou uzkou hadickou - prepadem tak je to pumpa jo?
tesnenie pod hlavou
o tom pochybuju,voda se neztraci a hadice tvrda nebyla, jen byla tvrdsi nez driv a ale ze by byla tvrda se rict neda a kdyz jsem otevrel nadobku pri provozni teplote tak ani netlakovala...
George62
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 14 pro 2009, 19:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od George62 »

Já bych začal tím radiátorem šerife. Mám taky PD a jak to popisuješ tak jsem měl to samé.Začal jsem klimatronikem pak termostat a nakonec ven s pumpou. Taky mě někdo poradil tu vrtulku. Nakonec to byl jen přicpanej radiátor. Takže zkus to nejlevnější a nejjednodušší.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“