xxxxxxxxxxxx

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

xxxxxxxxxxxx

Příspěvek od VWBERNI »

xxxxxxxxxxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:20, celkem upraveno 2 x.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

jednou jsme tohle řešili na caddyně když stála přes noc tak ráno točila cca 10sek a pak chytla, problém byl že startér měl malý otáčky, dal se novej a je klid
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 29 pro 2010, 10:08, celkem upraveno 1 x.
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:20, celkem upraveno 1 x.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

VWBERNI píše:
Power156 píše:jednou jsme tohle řešili na caddyně když stála přes noc tak ráno točila cca 10sek a pak chytla, problém byl že startér měl malý otáčky, dal se novej a je klid
hm to je asi jedna z poslednich veci co by jeste mohla byt :( achjo starter ti bude zase bomba :( co

da se nekde zmerit aby byla jistota ?
odpojit vstřiky a zatočit motorem , sledovat v bloku naměřenejch hodnot kolik jsou otáčky motoru, min by měli být 250ot
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

VWBERNI píše:
Power156 píše:jednou jsme tohle řešili na caddyně když stála přes noc tak ráno točila cca 10sek a pak chytla, problém byl že startér měl malý otáčky, dal se novej a je klid
hm to je asi jedna z poslednich veci co by jeste mohla byt :( achjo starter ti bude zase bomba :( co

da se nekde zmerit aby byla jistota ?

10 s to neni ale protoci se to nebo zakopne
Ve VAGu změříš otáčky startování... ;)
TonyD
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 29 bře 2009, 18:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od TonyD »

CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:20, celkem upraveno 1 x.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

kdyby byla možnost jinýho startéru na pučení bylo by to nejlepší
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xxxxxxxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:21, celkem upraveno 1 x.
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

TonyD píše:CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
i když to uděláš na přípravky,tak to není na 100% a je třeba to doladit podle vagu
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 29 pro 2010, 10:38, celkem upraveno 1 x.
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xxxxxxxxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:21, celkem upraveno 1 x.
TonyD
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 29 bře 2009, 18:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od TonyD »

jajic píše:
TonyD píše:CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
i když to uděláš na přípravky,tak to není na 100% a je třeba to doladit podle vagu
Ve výrobě dostaneme sestavenej motor, ten se zastaví do vozu, nastartuje otestuje a pryč s tím ke spokojenýmu zákazníkoj. žádný dodatečný nastavení se neprovádí. Z toho usuzuju, že pokud je to dobře na příravky nemělo by být třeba s tím hýbat.
VWBERNI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 16 črc 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od VWBERNI »

xxxxxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:21, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“