xxxxxxxxxxxx
Moderátoři: šulda, Moderátoři
xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
Naposledy upravil(a) VWBERNI dne 25 pro 2016, 13:20, celkem upraveno 2 x.
odpojit vstřiky a zatočit motorem , sledovat v bloku naměřenejch hodnot kolik jsou otáčky motoru, min by měli být 250otVWBERNI píše:hm to je asi jedna z poslednich veci co by jeste mohla bytPower156 píše:jednou jsme tohle řešili na caddyně když stála přes noc tak ráno točila cca 10sek a pak chytla, problém byl že startér měl malý otáčky, dal se novej a je klidachjo starter ti bude zase bomba
co
da se nekde zmerit aby byla jistota ?
-
pmmoto
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: 28 čer 2007, 12:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ve VAGu změříš otáčky startování...VWBERNI píše:hm to je asi jedna z poslednich veci co by jeste mohla bytPower156 píše:jednou jsme tohle řešili na caddyně když stála přes noc tak ráno točila cca 10sek a pak chytla, problém byl že startér měl malý otáčky, dal se novej a je klidachjo starter ti bude zase bomba
co
da se nekde zmerit aby byla jistota ?
10 s to neni ale protoci se to nebo zakopne
CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
i když to uděláš na přípravky,tak to není na 100% a je třeba to doladit podle vaguTonyD píše:CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
no smoke,no fun
Ve výrobě dostaneme sestavenej motor, ten se zastaví do vozu, nastartuje otestuje a pryč s tím ke spokojenýmu zákazníkoj. žádný dodatečný nastavení se neprovádí. Z toho usuzuju, že pokud je to dobře na příravky nemělo by být třeba s tím hýbat.jajic píše:i když to uděláš na přípravky,tak to není na 100% a je třeba to doladit podle vaguTonyD píše:CO olej je tam správnej? Předepsanej? Jednou s tím známej bojoval na rotačce, dal si tam jinej olej než má být a pak to měl problém natočit. Asi si s tím olejem neporadily hydroštely.
Jinak s těma rozvodama souhlasím s tím, že je potřeba přípravek na aretaci kliky pokud ho člověk má, není pořeba k nastavení rozvodů diagnostika. Proste klika na pevno vačka zakolíkovat, nasadit a napnout řemen odstranit přípravky a vše je jak z výroby.
Akorát ten přípravek málokdo má a většina to jen překreslí na novej řemen a ty zodpovědnější se to pak snažej dohonit diagnostikou synchronizace vačky a kliky.