PROBLÉM FABIA 1,4 16V 55kW

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wiix
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 srp 2010, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Sukorady 97

PROBLÉM FABIA 1,4 16V 55kW

Příspěvek od wiix »

Prosím o pomoc, mám Fabii 1,4 16V 55kW, r.v. 01/2001. Auto jede bez problému, lze v pohodě nastartovat ale po ujetí cca 10-20 km,jak kdy ´, najednou chcípne, nejde natočit, ale motor točí. Po odstavení, nekdy půl hodiny, jindy půl dne, najednou chytne a jede. Pokud má někdo myšlenku, co by to mohlo být, prosím o pomoc. Předem díky.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Snímač teploty nekorektní signál.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Re: PROBLÉM FABIA 1,4 16V 55kW

Příspěvek od zizuzidan »

wiix píše:Prosím o pomoc, mám Fabii 1,4 16V 55kW, r.v. 01/2001. Auto jede bez problému, lze v pohodě nastartovat ale po ujetí cca 10-20 km,jak kdy ´, najednou chcípne, nejde natočit, ale motor točí. Po odstavení, nekdy půl hodiny, jindy půl dne, najednou chytne a jede. Pokud má někdo myšlenku, co by to mohlo být, prosím o pomoc. Předem díky.
A co diagnostika-píše nákou chybu?
wiix
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 srp 2010, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Sukorady 97

Příspěvek od wiix »

Snímač teploty je vyměněn, diagnostika nepíše nic, pouze jednou napsala sporadickou závadu - vynechání zažehu.
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

Palivovy filter bol meneny?
puskas
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 10 pro 2009, 18:54
Odpovědi: 0

Re: PROBLÉM FABIA 1,4 16V 55kW

Příspěvek od puskas »

wiix píše:Prosím o pomoc, mám Fabii 1,4 16V 55kW, r.v. 01/2001. Auto jede bez problému, lze v pohodě nastartovat ale po ujetí cca 10-20 km,jak kdy ´, najednou chcípne, nejde natočit, ale motor točí. Po odstavení, nekdy půl hodiny, jindy půl dne, najednou chytne a jede. Pokud má někdo myšlenku, co by to mohlo být, prosím o pomoc. Předem díky.



Skus odmerat tlak paliva, moze to byt aj palivove cerpadlo co diagnostika nevikazuje.
wiix
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 srp 2010, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Sukorady 97

Příspěvek od wiix »

Palivový filtr vyměněn, tlak benzínu nemám čm změřit, ale zkoušel jsem přehodit z jiné Fabie palivové čerpadlo a stejně mi to udělalo. Už jsem z toho na mašli. V servise mi řekli, že když se to stane, tak údajně nepalí svíčky, tak jsem měmil zapalovací modul a je to pořád stejné. Tak snad jedině snímač na klice, ale nevím, jestli je schopen auto zastavit a potom, proč to neudělá pokaždé ?
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

A když to nejde natočit,jde v tu chvíli do vstřikovací lišty benzín?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Já měl problém ten že mi přestala točit fábia když otec zavařil kryt výfuku!Natočil to,dojel do dílny,zvedl to,zaavřil kryt a auto nešlo natočit.Nesvítilo EPC a nebzučelo palivový čerpadlo-vadný can bus to psalo,nevím přesně chybu myslím že 1314.Vyřešila to nová jednotka a přehrátí programu řj :-)
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

ak chces zistit ci to je v elektrike tak stary dobry sposob, vyberes sviecky, zapojis ich do kablov a prilozis ku kostre a musi iskrit ked tocis. iskry musia ist dost rychlo ak to hodi len jednu za cas tak tam je problem
wiix
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 srp 2010, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Sukorady 97

Příspěvek od wiix »

Tak se mi to stalo opět, po ujetí 40km najednou přestane jet, žádné škubání atd, benzín v liště je. Mohlo by to prý dělat čidlo na klikové skříni ? Jinak za normálního stavu to jiskru hází pravidelně. Diagnosti nic nepíše, ale když to nejede, tak to vypadá, že to opravdu nehází jiskru.
darkman
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 08 dub 2008, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od darkman »

Zkus relé ale musíš ho rozdělat a kouknout na kontakty vtom relé.začal bych od hlavního relé.Hledej studený spoj apod.
wiix
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 srp 2010, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Sukorady 97

Příspěvek od wiix »

Tak jsem vyměnil relátka, pro jistotu i snímač na vačce, zapalovací cívku a problém se stále opakuje. Pokud se auto ohřeje, někdy ani to né, tak přestane jet a nejde nastartovat. Pokud ale odpojím svorkovnici na cívce a po 10-ti sekundách opět zapojím, tak zase je vše OK. Napadá někoho, co by to mohlo být ? Na cívku jdou čtyři kabely, jeden plus, jedna kostra a potom dva slabší ze svazku. Díky .
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

Ahoj pridam taky svuj nazor na tuto zavadu.Prvno bych si zjitil co ti de jestli jiskra nebo benzin.Pises ze benzin takze je problem v jiskre :) Naposled jsi napsal ze patici na civce po odpojeni a zapojeni opet funguje.Takzkus se podivat do te patice jestli nemas moc volne kontakty v patici nebo jestli ten jeden drat uz tam nedrzi na poslednich dratcich jestli neni zlomeny atd.
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“