Passat 3C hřeben řízení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat 3C hřeben řízení
Ahoj, chtěl bych se zeptet, zda se dá repasovat hřeben řízení a kde. Jedna se o klepání. Na netu se mi nepodařilo nic najít, tak třeba už to někdo řešil. (posilovač elektromechanický)
Díky
Díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jo, taky sem na caddynu sháněl a povim ti,že od tý doby co vim cenu ,už mi klepání tolik nevadí,spíš ta vůle,která se projevuje na volantu...ale bude jezdit,dokud to pujde,snad se to začne víc prodávat,aby šla cena níže... 

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
vůli v řízení zatím nemám, ale auto má cca 120tis. km a v 60tis. ho už měnili na záruku.(bohužel nechodím na prohlídky, takže s další zárukou dílu nepočítám) Když je kolem nuly tak to neklepe, nebo to musí být spíš větší náraz na kola. Zřejmě na to má vliv mráz. Asi se železná tyč smršťuje víc než hliníkový obal, bo z čeho to je
Ale mám obavy o pneu... Při prvním řízení jsem je dost oddělal než to vyměnili.
O o víkendu na to mrknu, zda to je s jistotou řízení nebo třeba povolená nápravnice apod.

Ale mám obavy o pneu... Při prvním řízení jsem je dost oddělal než to vyměnili.
O o víkendu na to mrknu, zda to je s jistotou řízení nebo třeba povolená nápravnice apod.
myslim si ze chyba moze byt aj inde....mne to klepalo stale, menil som tycky stabilizatora, capy, atd a stale klepkalo az nakoniec som chytil tyc riadenia a hore dolu potahal a klepot bol na svete....ked som dal dolu manzetu, bolo to tam riadne zhrdzavene a pri tom nebola vobec poskodena....tak som kupil druhe riadenie pouzite, vymenil a odvtedy je klud....
, zajdi na zdvihak a skontrolujte upevnenie napravy, ramena atd....chyba moze byt hocikde

Pavelkot píše:vůle v řízení nemá vliv na pneu ? to jsem teda ještě neviděl... Možná by podle tebe ani geometrie nápravy neměla významFulltank píše:nechapu jaky vliv ma rizeni na pneuNa octavce sem mel vymlety rizeni i sloupek, ve volantu vule jako blazen a na gumy to vliv nemelo.
myslis ze ti vule na hrebenu nebo ve sloupku rizeni udela takovou divocinu aby se ti spatne sjela pneu? Kolikrat prijede auto co ma tycku rizeni vymlacenou a kvrdla se to tam jak spejle a kolo spatne sjety neni

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
otázka je kolik na tom najíždějí km... Když budu mít vůli kdekoli na nápravě, budu s tím jezdit 2 týdny a týdně najedu 2tis. km, věř nebo nevěř, na gumách to bude znatelně vidět....Fulltank píše:Pavelkot píše:vůle v řízení nemá vliv na pneu ? to jsem teda ještě neviděl... Možná by podle tebe ani geometrie nápravy neměla významFulltank píše:nechapu jaky vliv ma rizeni na pneuNa octavce sem mel vymlety rizeni i sloupek, ve volantu vule jako blazen a na gumy to vliv nemelo.
myslis ze ti vule na hrebenu nebo ve sloupku rizeni udela takovou divocinu aby se ti spatne sjela pneu? Kolikrat prijede auto co ma tycku rizeni vymlacenou a kvrdla se to tam jak spejle a kolo spatne sjety neni
mel sem v rizeni vuli a najezdil minimalne sto tisic, postupne se to zhorsovalo a jediny problem byl v tom, ze to bylo znacne neprijemny pri rizeni auta, jinak sjizdeni gum sem nezaznamenal.Pavelkot píše:otázka je kolik na tom najíždějí km... Když budu mít vůli kdekoli na nápravě, budu s tím jezdit 2 týdny a týdně najedu 2tis. km, věř nebo nevěř, na gumách to bude znatelně vidět....Fulltank píše:Pavelkot píše: vůle v řízení nemá vliv na pneu ? to jsem teda ještě neviděl... Možná by podle tebe ani geometrie nápravy neměla význam
myslis ze ti vule na hrebenu nebo ve sloupku rizeni udela takovou divocinu aby se ti spatne sjela pneu? Kolikrat prijede auto co ma tycku rizeni vymlacenou a kvrdla se to tam jak spejle a kolo spatne sjety neni
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika