Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK

Příspěvek od Slawek3 »

Jak velký má být u statického nastavení čerpadla bosch předvstřik?
U Espace 68 kw...

např. u Frontéry 2,3tdr 74 kw je 0,85(+/-0,05)
0,85 je zdvih pistku cerpadla z DU ve chvily kdy je pist v HU
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

0,70 +- 0,02mm

dynamicky 13,5° +1° před HÚ při 700-750ot./min

;)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Dik.
a tlaky na tryskach?
opet pro motor 2,1td 68kw.
Jo a identifikační značka Horni uvrati na setrvaku?
Aretuje se nekde z boku jak u R19 1,9d.....?
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Aretace horní uvrati je mezi starterem a vstřik. čerpadlem je to taková zátka myslim na 19klíč, to vyndáš a jde tam kolík průměr 8mm.
A u setrváku je okenko, tam to natočíš na rysky a pak tam vrazíš kolík.
Trysky maj tlak myslim 135bar
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Ta zátka pro tu aretaci kliky v HU je jakoby v bloku nalevo nad vyvěvou?

Ja tam mám 16 vnější šestihran.

..náhodou foto..náčrtek na jaroslaw3@seznam.cz

a prosímtě to okenko na setrvák je odkud..v koši spojky na převodovce?

odkud na to uvidím ..na setrvak a rysky HU OT

Dik :)
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Ta zátka se nachází když se podíváš z boku na motor tak přesně mezi koncem startéru a koncem vstřik. čer. je to tak v pulce bloku motoru hodně utopený dole tak 5cm nad dělicí rovinou vany motoru a bloku, jestli si vzpomenu tak to zejtra nafotim.
Ty rysky na HU se nachází na setrváku a na spojkové skříni je okénko, lepší je sundat z hlavy to plastový odvětrání motoru abys tam vůbec viděl, je to právě pod ním.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Zátka (6tihran 17mm) nalezena.
Zaretovaní HU provedeno rozvody nastaveny.
Velkodík za rady :)

Ještě dotaz:

2,1td 68kw má "na čerpadle" 0,7 +/-0,02...trysky 135 bar
2,1td 65kw má "na čerpadle" ? +/-0,0? ...trysky 1?? bar

Jo a oba motory mají intercoller?
Originál plnící tlak turba je kolik 0,9bar?
Ventily se nechají seřizovat "na šroubky" jak fačko?
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Ještě dotazy:
Jaký je postup odvzdušňování...přibežícím motoru/čerpadle se povolí odvzdušňováky k topení a na chladiči?

A k demontaži sacího koše a čištění nádrže je nějaka "díra" v podlaze..snad nemusí dolu celá nádrž?!

S
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Předstřik byl na 68kw, ale bude to stejné. Jestli mají oba IC netuším.
Tlak turba je mííííň, tuším 0,7 jestli si vzpomenu, tak na to mrknu a upřesním. Jinak s prací na tom autě se připrav jen na to nejhorší (LOL)
Měnil jsem na tom řízení tři dny !!! Nejdřiv asi bylo to řízení a pak kolem toho dodělali kastli... (wallbash)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Grandák
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2008, 19:28
Bydliště: Habry

Příspěvek od Grandák »

Ventily se štelujou normálně šroubkama 13klíč a šroubovák, vůle 0,20sací a 0,25výfuk.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Ty ventily to je dobra zprava,zadne prebrusovani podlozek a jine p....
U J63 se do nadrze dostanu jen po jeji demontazi :(

Pod kterou casti podlahy se nachazi saci kos pro dodelani vika v podlaze pro cisteni nadrze,ma to nekdo?
Pripadne by bodla nejaka souradnice neco jako kde je zakopana ta "slivovice"
Naposledy upravil(a) Slawek3 dne 03 bře 2011, 21:49, celkem upraveno 1 x.
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Nadrz se musi demontovat.
Zhotovit otvor pro saci kos a plovak v podlaze Esapace je asi mozny ,ale vychazi primo do kotviciho bodu sedacky....musilo by to byt pevnostne dobre provedeno.
Saci kos je bez sitka je tam jekysi odstredivy labirint.
Prumer hadice sani nafty je asi 10mm takze dobre i na "hustsi" oleje
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

Na tryskach je vyrazeno 150bar :) a jaky ma byt v tomto pripade predvstrik??
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

tak akorát... na ucho :)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Slawek3
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2010, 21:31
Bydliště: Ji

Příspěvek od Slawek3 »

dhfool píše:tak akorát... na ucho :)
zkus tuto metodu trochu popsat....
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“