Octavia TDI 66kW problém s turbem

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Octavia TDI 66kW problém s turbem

Příspěvek od iridium »

Před rokem jsem měl problém s turbem, když jsem tomu rožnul padlo to do nouzáku a turbo se odstavilo (to jsem ještě jezdil na naftu). Laboroval jsem a bádal a nakonec z toho vylezlo že je už zakarbonovaný (180.000) a chce vyčistit. Vytáhl jsem ho, a ve SPECIAL TURBO v Prušákách to zrepasovali (vyčištění, nová ložiska, těsnění atp.) 2.700,- dobrá cena, turbo jsem šupl zpátky a bylo po problému. Celý rok jezdím na olej, první 1/4 roku jsem jezdil na ten z obchodu sice to jelo ale žádná výhra tak jsem začal povařovat MEŘO, jezdím na něj (s VIFem) už 3/4 roku a nemůžu si jej vynachválit. Leda když jsou mrazy přidám 1/4 nafty kvůli startu a je pokoj. Jenže, co se mi nestalo. Motor za poslední měsíc zase začal padat do nouzáku odstaví se turbo a to poslední dobou klidně 4x za den.

Otázka zní, je možný aby čtvrtletí jízdy na rostlináč a 3čtvrtletí na MEŘO zas to tubo zakurvily tak že to dělá stejnou rutyku jako loni?
Oct 1.9TDI 66kW 2001
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Příspěvek od iridium »

Chjo:( nikdo nic ?
Oct 1.9TDI 66kW 2001
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2008, 00:27

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Příspěvek od ROBIG »

iridium píše:Před rokem jsem měl problém s turbem, když jsem tomu rožnul padlo to do nouzáku a turbo se odstavilo (to jsem ještě jezdil na naftu). Laboroval jsem a bádal a nakonec z toho vylezlo že je už zakarbonovaný (180.000) a chce vyčistit. Vytáhl jsem ho, a ve SPECIAL TURBO v Prušákách to zrepasovali (vyčištění, nová ložiska, těsnění atp.) 2.700,- dobrá cena, turbo jsem šupl zpátky a bylo po problému. Celý rok jezdím na olej, první 1/4 roku jsem jezdil na ten z obchodu sice to jelo ale žádná výhra tak jsem začal povařovat MEŘO, jezdím na něj (s VIFem) už 3/4 roku a nemůžu si jej vynachválit. Leda když jsou mrazy přidám 1/4 nafty kvůli startu a je pokoj. Jenže, co se mi nestalo. Motor za poslední měsíc zase začal padat do nouzáku odstaví se turbo a to poslední dobou klidně 4x za den.

Otázka zní, je možný aby čtvrtletí jízdy na rostlináč a 3čtvrtletí na MEŘO zas to tubo zakurvily tak že to dělá stejnou rutyku jako loni?

jj klidně i za 2 měsíce.Záleží dost na tom jak se s tím jezdí.Někdy turbo zatuhne i po 14ti denní nečinnosti když auto stojí venku.

To ti opravdu měnili i ložiska v turbu vyvážili dali nový těsnění a to za 2700Kč?Dávám turba na čištění taky do firmy kde repasujou turba a vyčištění nastavení a vyvážení plus nový těsnění k montáži 3500-4000Kč a to pokud má zdravý ložiska.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Re: Octavia TDI 66kW problém s turbem

Příspěvek od iridium »

To ti opravdu měnili i ložiska v turbu vyvážili dali nový těsnění a to za 2700Kč?Dávám turba na čištění taky do firmy kde repasujou turba a vyčištění nastavení a vyvážení plus nový těsnění k montáži 3500-4000Kč a to pokud má zdravý ložiska.[/quote]

Jj bylo to full pull, bez mont/demont. Protokol 2r záruka atp. To auto jezdí každý den. Když jsem to projel vagem psalo to sporadické slabý pnící tlak. Ale to chování je úplně stejné jako minule. Rozjedu to nedivočím na 120 dám za5 a jde do nouzáku. Kdybych to podržel na 4 půjde to taky:( Nevím asi jim to cvičně vyndám a vrátím jako reklamaci. Uvidíme jak se k tomu postaví. Mě nesere to že to vydrželo jen rok a něco páč na palivu svých 40.000 mám doma tak to beru jako daň za to na co jezdím ale spíš mě hlodá to že nevím jestli to tím opravdu je.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Odpovědi: 0
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to by udělalo i na naftu, palivem to není, rozdělej ho sám a dej podložky nebo větší válečky a bude pokoj.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

Ivanek007 píše:a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.
66kW, Obtok myslíš kterej ? Dík.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

Příspěvek od djpeto »

iridium píše:
Ivanek007 píše:a to je na 66 kw??? pokud je slabej tlak tak skus jen kouknout na obtok. pokud 81 tak rozhejbat regulaci a musí to makat.
66kW, Obtok myslíš kterej ? Dík.
myslel obtok na turbe
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 19:54
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-panolin.cz »

Zbytky nespáleného rostlinného oleje pronikají do olejové náplně, tam polymerují, usazují se na kritických místech / ventily, turbo, pístní kroužky / a zvyšují viskozitu motorového oleje. Takže jsou vhodné častější kontroly motorového oleje nebo jeho výměny oproti standartnímu režimu se schváleným palivem / ČSN EN 590/.
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

e-panolin.cz píše:Zbytky nespáleného rostlinného oleje pronikají do olejové náplně, tam polymerují, usazují se na kritických místech / ventily, turbo, pístní kroužky / a zvyšují viskozitu motorového oleje. Takže jsou vhodné častější kontroly motorového oleje nebo jeho výměny oproti standartnímu režimu se schváleným palivem / ČSN EN 590/.
ajajaj, to je mooc vědecký, leju pnou syntetiku a měním po 12ti. Tam problém není. Esterifikát se do oleje moc nesere. to čistej rostlináč to je jiná, toho mi přibývalo.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 19:54
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-panolin.cz »

Jestli je to rostlinný olej nebo čisté MEŘO nebo esterifikát je celkem jedno. Polymerují všechny. A odolnost motorového oleje vůči produktům polymerizace je různá - olej od oleje.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“