lifetime oleje ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
lifetime oleje ???
ako na oboch stranách je časť pravdy ale zaújmalo by ma či máte nejaké bližšie info, testy a pod.???? je pravda ž emotor musí mazať ale aj na druhej strane je pravda .........
http://www.lifetimeoleje.sk/lifetimeole ... JE-CLASSIC
http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
http://www.lifetimeoleje.sk/lifetimeole ... JE-CLASSIC
http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak to je dobrá píčovina
i kdyby to fungovalo, tak 1000kč za litr oleje bych nikdy nedal!!!
to radši budu měnit po těch svých 10.000km, výměna oleje i s filtrem mě stojí 500-600kč, olej do 400kč, takže za cenu jednoho zázračnýho oleje, mám obyč olej na 10 výměn, to je 100.000km, což mám se svým ročním nájezdem cca na 5 let.
Navíc mě míň bolí dávat každých cca 10 měsíců 500kč, než jednorázově 4200kč.
Stejně mi to celý připadá jako mega zlodějna a mega blbost

i kdyby to fungovalo, tak 1000kč za litr oleje bych nikdy nedal!!!
to radši budu měnit po těch svých 10.000km, výměna oleje i s filtrem mě stojí 500-600kč, olej do 400kč, takže za cenu jednoho zázračnýho oleje, mám obyč olej na 10 výměn, to je 100.000km, což mám se svým ročním nájezdem cca na 5 let.
Navíc mě míň bolí dávat každých cca 10 měsíců 500kč, než jednorázově 4200kč.
Stejně mi to celý připadá jako mega zlodějna a mega blbost

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
No setkal jsem se s tím v německu, nějak to funguje, ale má to i svá omezení, pro mě bez významu, alespoň zatím. Pokud bych jezdil denně dlouhé trasy, nevím ale pokud jsem správně četl obchodní podmínky, žádná laboratoř kromě laboratoře výrobce to neumí analyzovat, takže.............. 

G3 Variant synchro
Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).
Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jo, ale není to jen častou výměnou oleje, ale hlavně konstrukcí kotoru, - krátkozdvihové (nízká střední rychlost pístu) velkoobjemové motory s nízkými otáčkami, na spotřebu se moc nehledělo, používal se běžný minerál a měnil se u benzinek ani do servisu se nemuselo. Dneska je situace trochu jinačí, nároky na olej stoupají i v US, ale jejich oleje i když jsou určeny pro EU trh nemají takové vlastnosti jako oleje promárně určené pro evropská auta.Marek77 píše:Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).
Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Jinak samozřejmě souhlas, i když mám v autě interval 30k km, měním po 15 a první výměna po záběhu možná zbytečná, ale pro jistotu...
G3 Variant synchro
Konstrukcí motorů je to především, to určitě.
Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm.
To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm.

To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
780Nm to sa mi nezda musel by mat turboMarek77 píše:Konstrukcí motorů je to především, to určitě.
Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm.![]()
To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.

Mercdes C cdi
nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory NmMarek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:
napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem

Mercdes C cdi
A není to jedno???
Můj názor je, že je naprosto jedno, jestli to číslo je nebo není pravda. Chtěl jsem na tom příkladu pouze demonstrovat to, že pro motor není důležitá hodnota výkonu (která je pro americké motory vždycky malá díky nízkým otáčkám), ale točivý moment (který americké motory mají díky objemu naopak obrovský) a jeho průběh.
Můj názor je, že je naprosto jedno, jestli to číslo je nebo není pravda. Chtěl jsem na tom příkladu pouze demonstrovat to, že pro motor není důležitá hodnota výkonu (která je pro americké motory vždycky malá díky nízkým otáčkám), ale točivý moment (který americké motory mají díky objemu naopak obrovský) a jeho průběh.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)