lifetime oleje ???

vše o motorových, převodových a podobných olejích - čím se miláčci namažou

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mito85
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 11 črc 2009, 13:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Topoľčany

lifetime oleje ???

Příspěvek od mito85 »

ako na oboch stranách je časť pravdy ale zaújmalo by ma či máte nejaké bližšie info, testy a pod.???? je pravda ž emotor musí mazať ale aj na druhej strane je pravda .........
http://www.lifetimeoleje.sk/lifetimeole ... JE-CLASSIC

http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak to je dobrá píčovina (LOL)
i kdyby to fungovalo, tak 1000kč za litr oleje bych nikdy nedal!!!
to radši budu měnit po těch svých 10.000km, výměna oleje i s filtrem mě stojí 500-600kč, olej do 400kč, takže za cenu jednoho zázračnýho oleje, mám obyč olej na 10 výměn, to je 100.000km, což mám se svým ročním nájezdem cca na 5 let.
Navíc mě míň bolí dávat každých cca 10 měsíců 500kč, než jednorázově 4200kč.

Stejně mi to celý připadá jako mega zlodějna a mega blbost (wallbash)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

je s toho citit zelenacov
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

No setkal jsem se s tím v německu, nějak to funguje, ale má to i svá omezení, pro mě bez významu, alespoň zatím. Pokud bych jezdil denně dlouhé trasy, nevím ale pokud jsem správně četl obchodní podmínky, žádná laboratoř kromě laboratoře výrobce to neumí analyzovat, takže.............. (crazy)
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

dnes bola na Markize v Telerane mini reportaz o tychto olejoch, cela bude v nedelu relacia Lamparen tak som zvedavy na vysledok, robili testy.

vraveli ze zistili testami ze bezny olej vydrzi dvakrat tolko km ako uvadza vyrobca....

sledujte Lamparen nedela 6.3. 13:25
Mercdes C cdi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).

Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

som len zvedavy co povedia :? co zistili
Mercdes C cdi
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Marek77 píše:Můj názor na dlouhodobé výměny olejů je tu na fóru znám - přikláním se k názoru turbo kamna power - radši klasický "levný" olej a běžné výměnné intervaly. Ostatně Amíci to tak dělají dlouhé desítky let - oleje Regular a výměnný interval 3-5000 mil - a podívejte se, kolik toho ty jejich velkolitrážní nízkootáčkové káry vydrží (na to Evropa nemá a asi mít nebude).

Setkal jsem se s jedním Kanaďanem, co má doma třicet let starý terénní pick-up od Dodge. Když mi řekl, že má najeto 1.400.000 mil ( = 2.255.000 km) bez jediné opravy na pohonné jednotce, nechtěl jsem mu věřit.
Jo, ale není to jen častou výměnou oleje, ale hlavně konstrukcí kotoru, - krátkozdvihové (nízká střední rychlost pístu) velkoobjemové motory s nízkými otáčkami, na spotřebu se moc nehledělo, používal se běžný minerál a měnil se u benzinek ani do servisu se nemuselo. Dneska je situace trochu jinačí, nároky na olej stoupají i v US, ale jejich oleje i když jsou určeny pro EU trh nemají takové vlastnosti jako oleje promárně určené pro evropská auta.
Jinak samozřejmě souhlas, i když mám v autě interval 30k km, měním po 15 a první výměna po záběhu možná zbytečná, ale pro jistotu...
G3 Variant synchro
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Konstrukcí motorů je to především, to určitě.

Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm. :)

To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Marek77 píše:Konstrukcí motorů je to především, to určitě.

Nedávno mi volal kámoš z Prahy, že je v bazaru a kouká na Pontiac z roku tuším 1988 a že se mu to strašně líbí. Prý je v tom motor 6.0 V8, ale výkon se mu prý zdá malý, jen 220 koní.
Zeptal jsem se ho, na jakých otáčkách je ten výkon udáván. Prý při 3400 rpm. A druhá moje otázka zněla, jakou má ten motor hodnotu maxima točivého momentu - odpověď 780 Nm při 1500 rpm. :)

To je myslím jeden z mnoha lidí, který si myslí, že výkon motoru je jedinou důležitou hodnotou motoru. Přitom člověk trochu znalý ví, že výkon motoru je hodnotou nejméně důležitou a zavádějící.
780Nm to sa mi nezda musel by mat turbo :roll:
Mercdes C cdi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Možné je všechno, kamarád koupil kabrio cadilak veterán, objem něco kolem 7l, je to úžasné, na motor samozřejmě ještě nikdo nesáhl, najeto milion, úžasný stroj, a síla je z něj cítit.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Marek77 píše:Šestilitrový osmiválec? Proč by nemohl mít v atmosférickém plnění 780 Nm?
nemohol preto ze je to americky motor a ten nedokaze vydolovat ani z polovice to co europske motory Nm

a tiez preto lebo najlepsie motory sveta maju krutak rovny objemu* a iba tie naj z najlepsich ho presiahnu, *myslim to takto:

napr. motor objemu 2000cm3 dosiahne 200Nm len v najlepsom pripade
3,0l 300Nm, 1,3l 130Nm atd..... 6l 600Nm
je len malo motorov ktore maju vyssi krutiak ako objem ;)
Mercdes C cdi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10332
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A není to jedno???

Můj názor je, že je naprosto jedno, jestli to číslo je nebo není pravda. Chtěl jsem na tom příkladu pouze demonstrovat to, že pro motor není důležitá hodnota výkonu (která je pro americké motory vždycky malá díky nízkým otáčkám), ale točivý moment (který americké motory mají díky objemu naopak obrovský) a jeho průběh.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

neni to jedno lebo sa pytas proc by 6l atm nemohol mat taky krutak tak nabuduce budes vediet ze to nie je mozne ;)
Mercdes C cdi
Odpovědět

Zpět na „Mazání a motorové oleje“