BMW KOMBI

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

BMW KOMBI

Příspěvek od mikesik »

AHOJ KLUCI JAKA JE SPOLEHLIVOST MOTORU OD BMW HLAVNE 2.5TDS ŠESTIVALCE, NEODCHAZEJ CERPADLA JAKO U AUDI V6? DIKY
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

odchazi ale mají zhruba dvojnasobnou zivotnost a dají osobě vedet kdyz chcou lehnout, 2,5 tds je stary motor jeste komurka kdyz to budes honit za studena tak ti praskne hlava, 3.0D je top motor sel bych do neho
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od henk »

Spolehlivost 2.5TDS zavisi na zachazeni ;) při slušnem zachazeni a zakladni udržbě je to držák. Čerpadlo je bolest to po určitem počtu kilometru odejde každemu (wallbash)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20174
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak tak, já ho měl pět let ( koupeno při 150tis.km ), najel jsem s ním přes 140tis. bez jediného problému, pak jsem ho prodal a borcovi do půl roku prdla hlava, začalo téct čerpadlo atd.atd.
To s tou hlavou je hodně odvislý od zacházení, neprasit to za studena, jinak v pohodě, jede jak benzin.
ThatsMe
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 11 led 2009, 00:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Mikulov

Příspěvek od ThatsMe »

U tds uděláš vstřiky za 2000 a čerpadlo se dá sehnat nové za 13000. U 3,0d nové vstřiky za 30 tis., čerpadlo radši nevzpomínat. A když ti kape vstřik u 3,0d, docela snadno propálí píst, dál už počítat nebudu... :)
Životnost těchto dílů s tuzemskou naftou +-stejné. Šel bych do tds (a taky jsem do něj šel :) ).
modriblesk
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 12 srp 2010, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: SR Nitra

Příspěvek od modriblesk »

mal som 524TD, malo na tacho 280.000 a realne mozno 500.000. jediny problem bol ze sa lahko zacalo hriat ked ho clovek trosku zatazil. predal som ho pred rokom a obcas ho stretavam na cestach, takze stale chodi. a kupec sa nestazoval zeby som mu predal haraburdu.
od vtedy mam 525TDS ktore malo na tacho 160.000, velmi tomu cislu neverim, ale chodi dobre, tak som spokojny. ked je studeny chodim s nim nezne a ked sa zohreje tak chodi ako normalne auto do 4.500 otacok :D .
20.000km za rok a bez vaznejsich problemov (tuk, tuk, klopem si na drevo).
E39 525tds + Ford Transit 2,5D
Odpovědět

Zpět na „BMW“