BMW KOMBI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW KOMBI
AHOJ KLUCI JAKA JE SPOLEHLIVOST MOTORU OD BMW HLAVNE 2.5TDS ŠESTIVALCE, NEODCHAZEJ CERPADLA JAKO U AUDI V6? DIKY
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
U tds uděláš vstřiky za 2000 a čerpadlo se dá sehnat nové za 13000. U 3,0d nové vstřiky za 30 tis., čerpadlo radši nevzpomínat. A když ti kape vstřik u 3,0d, docela snadno propálí píst, dál už počítat nebudu... 
Životnost těchto dílů s tuzemskou naftou +-stejné. Šel bych do tds (a taky jsem do něj šel
).

Životnost těchto dílů s tuzemskou naftou +-stejné. Šel bych do tds (a taky jsem do něj šel

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 12 srp 2010, 13:37
- Bydliště: SR Nitra
mal som 524TD, malo na tacho 280.000 a realne mozno 500.000. jediny problem bol ze sa lahko zacalo hriat ked ho clovek trosku zatazil. predal som ho pred rokom a obcas ho stretavam na cestach, takze stale chodi. a kupec sa nestazoval zeby som mu predal haraburdu.
od vtedy mam 525TDS ktore malo na tacho 160.000, velmi tomu cislu neverim, ale chodi dobre, tak som spokojny. ked je studeny chodim s nim nezne a ked sa zohreje tak chodi ako normalne auto do 4.500 otacok
.
20.000km za rok a bez vaznejsich problemov (tuk, tuk, klopem si na drevo).
od vtedy mam 525TDS ktore malo na tacho 160.000, velmi tomu cislu neverim, ale chodi dobre, tak som spokojny. ked je studeny chodim s nim nezne a ked sa zohreje tak chodi ako normalne auto do 4.500 otacok

20.000km za rok a bez vaznejsich problemov (tuk, tuk, klopem si na drevo).
E39 525tds + Ford Transit 2,5D