Stránka 1 z 1

Nové logy

Napsal: 30 pro 2006, 14:45
od Milan Moša
Logy po výměně

http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/24721 ... .46kB.html

http://muj.edisk.cz/soubor/stahni/82313 ... .58kB.html

vyměněná váha vzduchu, nový vzduchový filtr, palivový filtr, nové žhavící svíčky, zvětšená startovací dávka na 32968, prodloužena doba žhavení na 32700, předvstřik nastaven nad modrou a pořád velká spotřeba a horší starty, v TDI grafu teplota paliva 85 není to málo?? podle VISu by měla být nad 90, nemůže to být také tím??

Napsal: 30 pro 2006, 15:13
od chiptuning
taky by mohlo byt uz horsi cerpadlo,v kterem kanale jsi menil dobu zhaveni?

Napsal: 30 pro 2006, 15:56
od Milan Moša
žhavení v kanále 12
startovací dávku v kanále 5

dá se to čerpadlo nějak zjistit Wagem ?

Napsal: 30 pro 2006, 16:05
od chiptuning
vetsinou ne,v cerpadle praskaji pruziny/jsou tam dve/kdyz prasknou obe tak uz to vetsinou nejede vubec
a nebo je cele vybehane

Napsal: 30 pro 2006, 16:08
od Milan Moša
a co ta teplota nafty

Napsal: 30 pro 2006, 16:14
od chiptuning
na teplote nafty taky zalezi,u studeneho motoru priblizne teplota okoli a u tepleho tak kolem 70 podle okolnosti to zkontroluj vagem,jestli je to v tech logach co mas nahore tak sorry ja na ne nekoukam protoze nepouzivam vag com a jeho ulity ;)

Napsal: 31 pro 2006, 10:41
od Milan Moša
takže dnes start až na 3 pokus a zase oblaka šedého kouře, tak už nevím, že by ten motor byl fakt už tak vyběhaný, ma najeto nějakých 230 000, jediné co ještě není kontrolované je čerpadlo a vstřiky, myslíte že bych do toho měl jít, dá se to nějak zkontrolovat Wagem nebo to musí ven???

Napsal: 31 pro 2006, 14:04
od 12skvarka
zkontroluj vstřiky..čerpadlo musi ven na stolici na nem nic neuvidis

Napsal: 31 pro 2006, 14:10
od go.vojta
A taky pokud neznáš minulost motoru tak změř tlaku motoru. mohl být někdy v minulosti uvařenej a mohou být připeklé kroužky a menší tlaky. jinak 230 je na tenhle motor málo aby mu něco bylo, ale kdo ví co s ním kdo dělal. to jen tak pro sichr. jinak bych to viděl na čerpadlo. trysky by musely být fakt už v háji. A na co jezdíš?? nejezdíš náhodou na olej??

Napsal: 31 pro 2006, 15:08
od Milan Moša
jezdím na klasickou naftu, benzina, omw, schell, na místě když dám plný plyn světlemodrý kouř, který se objeví i pod kapotou, asi bude špatný ten nový naftový filtr, protože přes něj občas proběhne větší množství bublin, to ten starý filtr nedělal

Napsal: 02 led 2007, 12:54
od Milan Moša
???

Napsal: 02 led 2007, 17:53
od mori
Milan Moša píše:???
teplotou paliva to asi nebude ja mam snimac teploty v skrate stale mi ukazuje min hodnotu a zo startom nemam problem len sa mi zda troska vysia spotreba mam 1.9 SDi

Napsal: 02 led 2007, 19:56
od Milan Moša
a co ty logy???
teď jsem měřil bráchovi passata B5 a v na kanále 13 jsem měl údaj jen ze 3 válců, čtvrtý nic nemůže tam být nějaká závada?? jinak auto mu jede

Napsal: 02 led 2007, 21:22
od Huml
u B5 a i G3 to tak je, v kanále 13 jen 3válce

Napsal: 02 led 2007, 21:51
od Milan Moša
a co ty moje logy po výměně váhy je to OK ?? nebo se mi přidírá turbo??