vlastni uprava softwaru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vlastni uprava softwaru
Zdravim odborniky,zajima me,co bych musel udelat pro to,kdybych chtel si sam upravovat mapu v ridici jednotce,jeli to vubec mozne.
Dekuji za reakce
Dekuji za reakce
možné to je musel bys vědět kde upravit jakou mapu a mít na to vybavení pak bys výkon zvýšil ale pochybuju že tě bude někdo učit stavět softy...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Sem zvedav jak ti to nadseni dlouho vydrzi
http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... ginal.html
http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... emens.html
http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... 6-me9.html
http://www.chiptunawarehouse.com/conten ... cturerID=9
http://www.chiptunawarehouse.com/conten ... turerID=10
K tomu roky skusenosti a praxe

http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... ginal.html
http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... emens.html
http://www.mtaplus.cz/zarizeni-pro-cipo ... 6-me9.html
http://www.chiptunawarehouse.com/conten ... cturerID=9
http://www.chiptunawarehouse.com/conten ... turerID=10
K tomu roky skusenosti a praxe
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
13 prispevkov tu mas a hned taky drzy..vies vobec na co sa pytas??vies aku blbost si napisal??nemas ani tusaka..uprava mapy je kurevsky zlozita vec kde sa ti moze stat kopec neprijemnosti.okrem ineho ze auto nenastartuje ci bude robit koniny alebo ti padne soft pri nahravani..potom nastupi fukacka programator a podobne..trufas si na to??co tam chces nahravat za softy ked nevies co budu robit..dopadne to tak ako tu uz jeden borec robil a do PD cka nahral soft z obycajneho TDI a cudoval sa ze mu to nejde..trochu si o tom nastuduj a potom sa pytaj konkretne..ale moc nepocitaj ze ti bude niekto davat svoje knowhow..su to roky driny ,kopec casu a penazi do toho vlozeneho..takze asi tak..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Dekuji ti za odpoved a podporu,zkusenosti ohledne softu nemem zadny,jsem uplny zacatecnik,BYLA TO UNAHLENA OTAZKA,Poridil jsem si pocitac a chtel bych se tomu zacit venovat,ale nevim co si poridit za programi,nechci aby umeli jen neco cist,ale aby toho zvladnuli vic.Muzes mi prosim neco doporucit.Dekuji
Na Tvojom mieste by som kúpil origo kábel .Na začiatok klasika KKL,pretože dnes sa už dá originál kúpit za pár korún a neriskuješ vysoké náklady. Ked zistíš,že Ta to neoslovuje,tak tých 1000 czk nie je taká strata. Pokial budeš vediet naspamet všetky možnosti tohto kábla,tak sám budeš vediet čo dalej..... Stiahni si aj podporný program VIS 3.0. Sú tam základné postupy pri práci s diagnostikou. Druhá vec je znalost hardvéru auta. Pokial nevieš kde je RJ motora, MAF, snímače atd.....ako vypadá obtok.turbo a variabilné...ako sa kontroluje okruh podtlaku a milión dalších vecí ,tak to budeš mat podstatne tažšie. Napr. prídek Tebe kamoš s Octaviou v núdzaku a Ty mu zistíš nefunkčný N75. Len nebudeš vediet ,kde sa nachádza..
Skrátka musíš mat olej pod nechtami....
Skrátka musíš mat olej pod nechtami....
Zabudol som link na kábel. http://www.motordiag.cz/produkt/fast-KKL-USB