Stránka 1 z 3
při brždění se klepe motor
Napsal: 23 led 2011, 21:25
od 001marcus
když dojíždim,..jedu pomalu a zabrzdím,..(auto je na neutrál ) ozve se nepravidelný chod motoru a klepe se,..když pustím brzdu,..přestane to,..když ji sešlápnu opět to dělá,..ale jen když je neutrál,. myslím si,..že s tim má něco společnýho okruh vakuové pumpy,...od které de přez ventil zvýšení volnoběhu N177 podtlak k čerpadlu,..
Motor je TDI AHF 1998 81 kw děkuju
Napsal: 23 led 2011, 21:36
od Ladas
nejspíš problém ŘJ motoru abčas to tyhle vrány dělaj...
Napsal: 23 led 2011, 21:49
od Tomas.cz
Tohle funguje jak??:
Že s tim má něco společnýho okruh vakuové pumpy,...od které de přez ventil zvýšení volnoběhu N177 podtlak k čerpadlu,..
Osobně si myslím že je problém v dvouhmotě, respektive v tom, že jednotka nedokáže ukorigovat chod motoru u starších ročníků při horším setrvačníku.
Napsal: 23 led 2011, 21:51
od Ladas
nejni je to jednotkou nedávno se tu řešilo podobné téma a měl odemne 100% ok dvojhmotu a sice se to trošku zlepšilo ale nezmizlo to úplně a je to problém SW
Napsal: 23 led 2011, 22:31
od 001marcus
jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
Napsal: 23 led 2011, 22:33
od 001marcus
001marcus píše:jaktože to ale dělá jen při zabrždění? a auto běží na volnoběh? stačí ani nebrzdit,..jenom trochu máčknout na brzdu,...můj typ je,..že všechen podtlak je využit na brždění posilování brzd a nezbývá podtlak k ventilu N 177 zvýšení volnoběhu,..fakt je to záhada,.. třeba nastartuju auto,. a popotlačim ho,.aby jelo,.třeba cca 4 km/h a máčknu malinko na brzdu a udělá to,..jakmile ji pustím,..nic,..zmizí to,..nechápu,..ale nijak mi to nevadí,..už sem si zvyknul
zítra skusim odpojit podtlak k posilovači a ucpat hadičku a ozvu se
Napsal: 24 led 2011, 09:24
od brankar30
dvojhmota...vlastna skusenost...robi to iba pri nalej rychlosti vsak?..

Napsal: 24 led 2011, 09:49
od Tomas.cz
Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu

Napsal: 24 led 2011, 14:16
od martinsidlo
Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu

Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.
Napsal: 24 led 2011, 17:15
od jawettar
setrvákem se to odstraní na čas a pak to opet přijde, a delá to opravdu jednotka
Napsal: 24 led 2011, 18:42
od 001marcus
jednotka? to je blbost,..když to dělá jen při sešlápnutí brzdy,..auto se ani nemusí brzdit,..stačí jen malinkatě sešlápnout pedál,...
tak pánové přemýšlejte,....odpojil sem podtlak a je to ok,....nechápu,......je tam náký zpětný ventil? k posilovači?
Napsal: 24 led 2011, 18:45
od 001marcus
martinsidlo píše:Tomas.cz píše:Mě by zajímalo kde najdu na AHF ventil zvýšení volnoběhu N177 co vede podtlak k čerpadlu

Taky čekám na odpověď na N177.Osobně si myslím,že je malý podtlak a otvírá a zavírá EGR,neutáhne ho.
ano je to opravdu tak,... klidně vám pošlu schema palivové soustavy ,..nebo si to najděte v esi tronicu,..a ten ventil je podovný tomu N 18 zpětné vedení výf, plynů a je na tom samém místě na autě
Napsal: 24 led 2011, 18:52
od jawettar
pokud nemáš tempomat tak si odpoj spojkovej spínač a mas klid
Napsal: 24 led 2011, 19:07
od 001marcus
jawettar píše:pokud nemáš tempomat tak si odpoj spojkovej spínač a mas klid
čeho tím docílím? ,..jo,..a prosimtě,..ty zbíráš jawetty? když to máš jako nick? ,..já jen,,že mi zbyly náké díly,..doma,..kola atd

Napsal: 24 led 2011, 20:46
od Mira_Brno
Octavia, AHF, rok 98 a stejnej problém. Najedu denně 600 km a udělá mi to tak 5-krát za den. Řešil jsem to s třema lidma a dva z toho sází na jednotku a já taky.