problem s 1.6tdci :(
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem s 1.6tdci :(
zdravim mame problem s timhle motorem - zacalo to tim ze zacal pribyvat olej - byla v nem nafta. Takze auto putovalo do servisu, dva striky se repasovaly dva novy. Hadicky k tryskam nove, palivak taky. Po vraceni ze servisu se nam to moc nezdalo jak to jelo a po par kilometrech se zacalo ozyvat huceni - proste takovej divnej zvuk jakoby od rozvodu nebo altiku a co vsechno je na remenu nelze poznat odkud to presne jde. Pokud se prida jen malo plyn (kolem 1000ot) motor se zacne hazet a je slyset jemny klepani jakoby zezadu motoru - asi tam kam vedou vsechny hadicky od striku. Jenom v tehle otackach. Za jizdy to je takovy tahnu tahnu slabcejc a takhle to vypada pri plnym plynu, obcas to ale dostane dech a tahne pekne i od 2000 jinak treba az od 2500
netusite cim by to mohlo byt??
oprava strikovacu, mereni tlaku atd stalo 42tisic takze doufam ze to nebude vysokotlaky cerpadlo to by tatu asi kleplo
netusite cim by to mohlo byt??
oprava strikovacu, mereni tlaku atd stalo 42tisic takze doufam ze to nebude vysokotlaky cerpadlo to by tatu asi kleplo
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
jo a jeste na palubaku to ukazuje velkou spotrebu - na dvojku do kopce jenom naslapnu tresku plyn a je tam 17litru, pri brptani na 4 po meste 5,5-7,5l spis kolem tech 6
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
VYHNETE SE SERVISU FORD NYRANY!!!
celou dobu to byl posranej DPF a i kdyz jsme se vyslovene ptali jestli to tim bejt nemuze tak ne..
takze abych to schrnul - repase dvou strikovacu, dva komplet novy, asi 3x plna syntetika olej, rozvody (puvodni remen jak novej) palivak hadicky ke strikum, delana regenerace na miste. Jeste servali vicko na olej. filtr tak ze prasklo!!! cenovka tu snad ani nebudu psat proste hruza!!! Tocil se porad vetrak a az kdyz sme na to upozornili tak smazali chyby v RJ - bylo to napichnuty asi 4x! a az po nasem upozorneni to smazali, rekli ze prej to nebylo tam kde se oni koukaji diagnostikou no proste hotovec!! nakonec sme rekli ze na ne serem nechali sme vyriznout DPF, upravit software. Pro jistotu sme kontrolovali egr a od ty doby je klid auticko jezdi Podle me se furt snazila RJ udelat regeneraci a proto ta nafta v oleji..
celou dobu to byl posranej DPF a i kdyz jsme se vyslovene ptali jestli to tim bejt nemuze tak ne..
takze abych to schrnul - repase dvou strikovacu, dva komplet novy, asi 3x plna syntetika olej, rozvody (puvodni remen jak novej) palivak hadicky ke strikum, delana regenerace na miste. Jeste servali vicko na olej. filtr tak ze prasklo!!! cenovka tu snad ani nebudu psat proste hruza!!! Tocil se porad vetrak a az kdyz sme na to upozornili tak smazali chyby v RJ - bylo to napichnuty asi 4x! a az po nasem upozorneni to smazali, rekli ze prej to nebylo tam kde se oni koukaji diagnostikou no proste hotovec!! nakonec sme rekli ze na ne serem nechali sme vyriznout DPF, upravit software. Pro jistotu sme kontrolovali egr a od ty doby je klid auticko jezdi Podle me se furt snazila RJ udelat regeneraci a proto ta nafta v oleji..
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
byli sme tam snad 3x nebo 4x(hm)roman1648 píše:No v první řadě bych se vrátil tam kde si vzali 42000
pak se uvidí
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
jo a to sem nerekl to nejlepsi jestre nam tam driv odeslo lozisko. s tatou sme se schodli ze to dela pravy. prijel do servisu rika ze ma spatny lozisko ze si mysli ze je to pravy ale ze si neni jistej.. 3 technici FORDa se schodli ze je te levy tak vymenili levy a pravy si hucelo vesele dal a co se nestane? To levy co vyndali hodili na pravy kolo a hotovec!!
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
to klepani slo od striku ted uz je vse ok po vyndani dpf. po vymene oleje a regeneraci to predtim po 500km melo zase naftu v olejidodi911 píše:To klepanie podla mna pojde od napinaku, alebo remenice, sem tam sa to sere, olej ti pribudal koli tomu, ze tam bolo dpf-ko. Je to troska choroba, robi sa kalibracia pcm, kde po tomto zakroku, pribudanie sa troska obmedzi, nieje to doriesene podla man. K tomu fordu, je to motor peugoet.
jinak pro vsechny čtěte datum založení!
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Ano, věčný problém, větrák běží, že kolikrát vybije baterii, přibývá olej, atd. je to ostuda, jak vás natáhli a ani to neopravili..Teď jde o to, jak byl upraven soft , že zase přibývá olej..A to s tím ložiskem..dát na druhou stranu vylisované ložisko z těhlice, to chce duševní sílu...
nepropadat panice...
alebo mozgovu vadujericho-3 píše:Ano, věčný problém, větrák běží, že kolikrát vybije baterii, přibývá olej, atd. je to ostuda, jak vás natáhli a ani to neopravili..Teď jde o to, jak byl upraven soft , že zase přibývá olej..A to s tím ložiskem..dát na druhou stranu vylisované ložisko z těhlice, to chce duševní sílu...