jedna perlička o kterou bych se s váma rád podělil - dodáváme do koncernu VW-AUDI mimo jiné termostaty na výše uvedenou motoráž,dneska poslali reklamaci že dochází po vyjetí z linky a první testovací jízdě k vystoupání teploty na 130°C, jednotka auto vypne aby se neuvařilo natvrdo, termostat vypadá takto:

Jedná se o systém kulového ventilu ovládaný podtlakovou dósou, komplet je to z plastu

Po zchladnutí a druhé jízdě je to prý O.K. Ventil je otevřen, po startu se zavře a pak na základě teploty jednotka dává impulzy do ventilu a ten pouští podtlak otevírající ventil,tak to funguje.
U nás na testovacím zařízení vše funguje bez problémů - mohlo by se spíš jednat o problém v řízení podtlaku? Magnetický ventil? Impulzy od ECU?
Zítra to tam jedu řešit - tak kdyby někdo měl nějaký tip

díky