

prosím o rady, jak to vyřešit, případně jestli mi něco hrozí..
Jedná se o OII rv.2005
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Schavi píše:určitě je to alternátor..když na něho položím ruku, cvakání cítím...beze srandymarena tdi píše:a je to opravdu alternator?
no prvně jsem si toho nevšiml, až když mě na to upozornil právě mechanik!! (škoda servis...tak nevím, jestli to není zavádějící)normální to není, ale magor nejsem..od Vás jsem čekal spíše radu..slovacek.milos píše:Schavi píše:určitě je to alternátor..když na něho položím ruku, cvakání cítím...beze srandymarena tdi píše:a je to opravdu alternator?
jak píšeš až se ti to vysype budeš přesně vědět,
aby v altíku něco cvakalo a pak to zmizlo to je skoro nemožné,
možné je všechno, altík cítit v šajtrpáce,schavi v jakém oboru prosím pracuješ díky miloš
Najeto 234tis (vše co se týče altíku je původní)...rozebrat ho nejspíš dám (nic jiného mi nezbývá), ale nejdřív jsem chtěl vědět, na co se zaměřit..takže možná ložiska ano? ale proč je pak po určité době v klidu a tichý??marena tdi píše:kolik to ma najeto? muzes mit vadne loziska v alternatoru nebo jiny problem.proc nevyndate altik a nerozebereteho.
schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádkuSchavi píše:Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
spise to bylo spatne polozena otazka.slovacek.milos píše:schavi ale píšeš že řemen nový a volnoběžka v pořádkuSchavi píše:Děkuji, po výměně napíšu, jestli to bylo tím.Huml píše:nemůže při velkým odporu altíku v důsledku velkýho odběru proudu po startu prokluzovat volnoběžka? asi bych tím začal
na tento problém je stetoskop
stím se lokalizuje cvakání,
na výměnu volnoběžky musíš mít spešl nářadí a pokud se problém vrátí
je to akumulátoremmiloš