Fábie nebliká (Nevyřešeno)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Fábie nebliká (Nevyřešeno)

Příspěvek od camay »

Ahojte.Na mé fábii 1.9 tdi mi vynechával přední levý blinkr.Po čase přestal blikat úplně.Myslel jsem že to bude žárovka nebo kontakt na objímce ale ouha žárovku jsem vyměnil kontakty na objímce přihnul ale blinkr nebliká .Vymontoval jsem tedy světlomet a na svorkovnici připojil zkoušečku se žárovkou 2 w žárovka blikala ale když připojím žárovku 21 w a nebo celý světlomet tak nebliká .Neumít někdo poradit ?Předem dík (wallbash) (wallbash)
Naposledy upravil(a) camay dne 20 úno 2011, 20:01, celkem upraveno 3 x.
brin
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 05 kvě 2010, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od brin »

Tipuju přehnilej kabel. Má velkej přechodovej odpor v místě zlomení a 21 w žárovku nedá. U fábky se mi to taktéž stalo. Na zkoušečku to prošlo několikrát a až asi na třetí pokus se zjistilo, že napětí dobrý, ale ampéry nikde...
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Díky za radu.Chystám se měnit olej tak až sundám spodní kryt motoru zkontroluju svazek kabelů .Snad to místo přerušení bude vidět.
Uživatelský avatar
camay
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 30 led 2011, 17:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od camay »

Tak jsem se konečně dopracoval k závadě.Opravdu přehnilý kabel ve svazku pod vzduchovým filtrem.Rozřízl jsem gumovou bandáž elektroinstalace a ejhle vytekla voda, bužírky kabelů byly uplně rozmočené drátky v nich doslova hnily .Kabel jsem ucvakl nastavil sletováním a zaizoloval smršŤovačkou .Nakonec jsem ještě musel měnit kabely vedoucí k motůrkům ostřikovače.Do budoucna pomaže auto do servisu bude potřeba vyměnit celej svazek protože to je doslova časovaná bomba. :(
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

camay píše:Tak jsem se konečně dopracoval k závadě.Opravdu přehnilý kabel ve svazku pod vzduchovým filtrem.Rozřízl jsem gumovou bandáž elektroinstalace a ejhle vytekla voda, bužírky kabelů byly uplně rozmočené drátky v nich doslova hnily .Kabel jsem ucvakl nastavil sletováním a zaizoloval smršŤovačkou .Nakonec jsem ještě musel měnit kabely vedoucí k motůrkům ostřikovače.Do budoucna pomaže auto do servisu bude potřeba vyměnit celej svazek protože to je doslova časovaná bomba. :(

tak to se prohneš
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo si koupit nálevku a necamrat do toho svazku kapalinu do střikovačů ;) miloš
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 737
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Zaslechl jsem něco o tom, že VW dobře nakoupil izolaci na kabely, která se ale ve vodě rozpouští a týká se to spousty aut.
Možná babské tlachy.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3520
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

micar píše:
camay píše:Tak jsem se konečně dopracoval k závadě.Opravdu přehnilý kabel ve svazku pod vzduchovým filtrem.Rozřízl jsem gumovou bandáž elektroinstalace a ejhle vytekla voda, bužírky kabelů byly uplně rozmočené drátky v nich doslova hnily .Kabel jsem ucvakl nastavil sletováním a zaizoloval smršŤovačkou .Nakonec jsem ještě musel měnit kabely vedoucí k motůrkům ostřikovače.Do budoucna pomaže auto do servisu bude potřeba vyměnit celej svazek protože to je doslova časovaná bomba. :(

tak to se prohneš
jo tam se ty svazky odmotávaly a uchycovaly se do takovýho pásku...držela se tam voda a právě že to úplně schnilo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Richi píše:Zaslechl jsem něco o tom, že VW dobře nakoupil izolaci na kabely, která se ale ve vodě rozpouští a týká se to spousty aut.
Možná babské tlachy.

já bych tě jen doplnil že to není izolace ale barevný obal cu drátečku zčernalého, katastrofa ;) miloš
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 737
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Lidé se smějí Fiatu a Francouzům, ale ne proto, že jsou špatný, ale proto, že všichni tam na to při vývoji a výrobě serou, protože mají důležitější věci na starosti a podle toho pak vypadá výsledek.
Německo bylo symbolem preciznosti. Tak konečně je i jejich lidové vozidlo opravdu pro lidi.
Bohužel ale pro lidi, kteří serou na to jaký auto si koupí, protože ty jejich šmejdy jsou vyrobeny, na rozdíl od Italů, zcela vědomě. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spousta věcí na autě se zjistí až provozem, myslím, že konkrétně zpětná vazba mezi servisem a výrobou celkem funguje, u prvních fábií tu izolaci odstraňovali při běžných servisech
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Huml píše:spousta věcí na autě se zjistí až provozem, myslím, že konkrétně zpětná vazba mezi servisem a výrobou celkem funguje, u prvních fábií tu izolaci odstraňovali při běžných servisech
moje fábie je z rakouska měla jeden servis rok 2OOO a krk mám prožízlý miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, i Fabie od manželky má odřízlou tu izolaci a je to 2001, kamoš má taky 2001, dokonce jezdila též do autorizáku, ale řešil to sám za 5minut 12, je to asi taky o lidech, kteří v těch servisech dělaj, jestli se na to vykašlou nebo ne, každopádně, když řeším fábie co k nám jezdí na servis a mají to zaizolovaný, odřezávám to automaticky pryč a ani to s těma lidma neřeším
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja bych tam spis videl problem ze v tom svazku vede hadicka od ostrikovacu, ta cesem tvrdne a praska. A jak clovek caka na sklo dostava se to i do toho svazku a hnije to.

Skoro kazda druha fabie ktera prijede z problemem levych svetel ci posilovace rizeni ma tohle uplne vyhnily. Resime to ustrihnutim a postupnim napajenim novych kabelu. Samo, ze hadicku vyvedeme mimo a kabely obalime textilkou ;)

..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

prasklou jsem ji ještě neviděl, největší problém vidím v tý spojce, z který ta hadička každou chvíli vyletí a pak to teče do těch drátů, pokud je ta izolace už pryč, další problémy tím už nevznikají
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“