Stránka 1 z 1

2.0 TDI -sporadicky zvysene volnobezne otacky

Napsal: 02 úno 2011, 11:36
od Ashley
Touran 2.0 AZV
Sporadicky po nastartovani (pri studenom aj teplom motore) sa zdvihnu volnobezne otacky na okolo 1000-1100. Po prestartovani je to ok.
Cim to bude, kym to dam na VAG?

Napsal: 08 úno 2011, 17:56
od pekari
Zvedne se ti i aktuální spotřeba když se zvednou ty otáčky?
Máš na autě DPF Filtr?
Kolik má auto najeto ?
Mě se takto projevoval na autě totálně mrtvý filtr DPF
Po jeho výměně už se to víckrát neobjevilo ;)

Napsal: 08 úno 2011, 18:56
od Rider.23
Já měl přesně to co popisuješ jednou na Octě TDi ALH, prostě si to sporadicky čas od času mírně zvedlo otáčky na pár vteřin, jinak všchno naprosto v pohodě, jak jízda, tak volnoběh pravidelný..... Bylo vadné teplotní čidlo- po jeho výměně už to nedělalo... Tak se koukni nejprv na tohle, než se začneš stresovat podělným DPF ;) ...

Napsal: 08 úno 2011, 19:38
od kristobara
zeby zacatek konce baterie???

Napsal: 08 úno 2011, 19:54
od pokornasek.pepan
AZV je bez filtru pevnych castic , mohla by to delat AKU ale koukni na diag...
jinak ted nove TDI dokud nezastavite drzi otacky na 1000 po zastaveni spadnou na 850(volnobeh)

Napsal: 08 úno 2011, 20:14
od Rider.23
jakym zpusobem ma kvalita baterie vliv na volnobeh??? Jakože pokles napeti na cez reaguje r.j. zvysenim volnobeznych otacek, aby vic valil alternator, nebo jak???

Napsal: 08 úno 2011, 21:07
od pokornasek.pepan
presne tak,zvysi si to jednotka pri poklesu napeti

Napsal: 08 úno 2011, 21:13
od Rider.23
pokornasek.pepan píše:presne tak,zvysi si to jednotka pri poklesu napeti
Tak sem rád, že sem si to správně vydedukoval, asi nebudu úplně blbej (rofl) (noteeth) (LOL) ...

Napsal: 13 úno 2011, 22:13
od kristobara
ja to psal z vlastni zkusenosti, vedel jsem ze mi konci baterie a krom samozrejme spatneho startovani se to projevilo i takhle, ale rikam zkusenost, nejsem odbornik