výměna ložisek zadních nápravy caddy III

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

výměna ložisek zadních nápravy caddy III

Příspěvek od losfazeros »

zdravim,potřebuji vyměnit ložiska zadních kol na caddy ´07 a všude v katalogach narážim jen a na ložisko komplet s vnějším přírubou a cena za kterou to prodávaj je nehorázná...
nemáte náhodou někdo zkušenost,jestli to ložisko jde vylisovat,popřípadě jestli jde koupit?je tam ložisko SKF,ale jestli je v prodeji netuším,abych zjistil rozměry,musel bych to demontovat,ale momentálně to nemam možnost nikam odstavit...
řekl bych že řešení je stejné a octavií 2,jen rozměr ložiska se bude lišit...
dík za rady
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Jen celý náboj.Nešetři tam kde to nejde.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

ono to zase neni tak drahy, lozisko na Murano je jina liga
Nissan Primera SW 1,9 DCi
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

karel4 píše:Jen celý náboj.Nešetři tam kde to nejde.
byl bych ochoten dár třeba 2000,- za kvalitní ložisko, ale nikoli 4500,- za lozisko s přírubou,kterou mam za 20minut vysoustruženou a pochybuju že ta příruba ve většině případů bude nutně na výměnu (LOL)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Tak si to vysoustruž, kup ložisko za 200 a neotravuj tady šetřílku
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

2.088,- muj nakup FAG
Nissan Primera SW 1,9 DCi
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

Peete píše:2.088,- muj nakup FAG
taková cena by byla více než milá,nemam zdroje s takovým obratem... (wallbash) za kolik to pustíš do světa? :D
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

auto-point píše:Tak si to vysoustruž, kup ložisko za 200 a neotravuj tady šetřílku
šetřílek si koupí starline v kelly nebo vector v elitu... (hm)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je řemesník, ten losfazeros..nenechá se ojebat koncernem a ušetří prachy.. :)
Takhle se plní dodávky hutních závodů..na co měnit ložisko, když můžeme měnit náboj..a proč měnit náboj, když můžeme měnit celou nápravu.. :D
nepropadat panice...
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

hlavně aby si mechanik neušpinil ruce při výměně celýho náboje...evidentně nikdo vylisovat ložisko nezkoušel,takže tímto bych tuhle diskuzi uzavřel.
za 10let sem do japonskejch automobilů nenastrkal tolik,jako do jednoho posranýho volkswagena za 18 měsíců.
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Nebreč,u Scenika je zadní ložisko jeden kus i náboj a kotouč,cena v origo 7500kus
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jo, kamarád řeší mitsubishi pajero, setrvák 40 tis, spojka 20, a vsřikovací čerpadlo KO výměnou za starý 40 tis. má najeto 200 tis.. zlatý VW
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je koukám Accord 2.2 i-cdti levnější, tam je setrvák 30tis a spojková sada 20tis :) zadní ložisko, konstrukce jak u Caddy 5500kč, po 100tkm hučí, po výměně jsem ho rozebral a suché :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to dneska moda, Fokus má ložiska s nábojem vepředu i vzadu..Vzadu u fiata šikovný soustružník utočí rozevřený náboj, namontuji ložisko za třetinu ceny,a do vytvořené drážky dát segrovku a je to navždy, pokud neztrhnu šrouby..Zbylé prostředky použiji vhodným způsobem, nejlépe návštěvou zařízení, kde personál má patřičné znalosti v ošetření Pilsner Urguell...A v důsledku tohoto počinu nemusím navštěvovat vyděračské spolky v bílých pláštích, ještě předtím, než zmizí za hranicemi... :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5024
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

losfazeros píše:hlavně aby si mechanik neušpinil ruce při výměně celýho náboje...evidentně nikdo vylisovat ložisko nezkoušel,takže tímto bych tuhle diskuzi uzavřel.
za 10let sem do japonskejch automobilů nenastrkal tolik,jako do jednoho posranýho volkswagena za 18 měsíců.
Já to ložisko budu zkoušet vytahovat z náboje a pak hledat,kde koupím ložisko.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“