Rzklepání auta při vyšší rychlosti

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Rzklepání auta při vyšší rychlosti

Příspěvek od JannyGIV »

Ahoj cca půl roku pozoruji rozklepání auta cca od 150km/h někdy až od 170. Vyvýžením kol to není, ty jsou ok. Ted mi začalo hučet levý přední ložisko. Pravděpodobně to bude od toho klepání. Jenže byl jsem u více mechaniků a nikdo neví čím to může být. čepy, sylembloky, stabilizátor, vše ok. Mám podezření na homokyneťák. Myslíte že to bude tím? Jde to nějak vyskoušet? Nebo polosa? To klepání je fakt hnusný, upně to vibruje.

Díky moc za radu, rád bych to udělal najednou s tím ložiskem.

Janny
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

Jo zapoměl jsem dodat že je to Golf variant 1,9 TDI PD 96kW ASZ 2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

prohlídni manžety, na 6q polosách bývaj dost často utržený na tom malým průměru, pak teče voda do vnějšího kloubu
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

Díky za rychlou reakci, všechny manžety na poloosach a homokineťákách vypadají vpořádku. cca před 2 roky byla měněna manžeta na levym homokineťáku ta byla prasklá, ale v kloubu nijak nelupe tak nevím.

Nerad bych měnil zbytečně věci.
Novacek.marian
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 31 led 2011, 20:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Novacek.marian »

jo jo já na audině jsem měl v prdeli vnitřní kynetak a taky se to třepalo a pak vyměnil a dobré vyzkoušej vuli na tom
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

na 156 2.4jtd mi to robil vnutorny kln
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

To jde vyměnit jednotlivě, já myslel že musí celá poloosa.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dělá to v tahu nebo i když ubereš?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

Obojí, přidání plynu na to nemá vliv jen ta rychlost, možná se to jen nepatrně zmírní po ubrání, ale jen malinko. Spíš je n pocit. Koukám na kelly a jsou tam jen vnější klouby a nebo celá poloosa.
tech
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 24 led 2011, 17:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od tech »

zkus zahybat poloosou (axialne) nesmi byt volna,mel jsem takovou zavadu na audine,polosa byla uvlnena na kloubu(vnitrni krouzek) a pri urcite rychlosti zacala jakoby litat od kola k prevodovce a opacne a to byly ty vibrace ,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přimaž všechny klouby poloos,jsou sušší,vysychají.Samozdřejmě,pokud tam nemáš na nich jiné vůle.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

Az bude mít volnou zdviž tak na to mrknu. Ted jsem s tim jel cca 100km
a kus po pškný silnici a lehce se to klepe už od 60kmh. Ale nejde to od volantu, třese se celý auto.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsou ty vnitřní klouby suché,/nechtějí se vyklánět a vlastně točit/ jde to od volantu....Když to dělá s celým autem, je to spíš převodovka, nebo dvouhmota...Ale je lepší déle diagnostikovat, než rychle měnit.. :)
nepropadat panice...
JannyGIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 04 bře 2008, 12:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od JannyGIV »

nevím, chvěje se to i na neutrál za jízdy.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono je kolikrát dobré, vyjet nad serpentiny, otočit se, rozjet se, vypnout motor a zatnout svaly a připravit nohu na tvrdé brzdění a jet jen setrvačností/bez rádia/..Kolikrát člověka překvapí, jak protestují zkurvené gumy...a vyloučí se vliv motoru..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“