Stránka 1 z 2

Keramické destičky Ate na koncern vozy , zajímavé ceny

Napsal: 11 úno 2011, 14:28
od malejarousek
Keramické brzdové destičky ATE se oproti klasickým brzdovým destičkám téměř neopotřebovávají. Díky tomu disky kol zůstávají čisté a lesklé, brzdové kotouče mají podstatně delší životnost. Dodatečnou výhodou je také značně tišší brzdění.
Ceny např. O1 Tdi 81 kw s kontrolou 1440 , bez 1340 kč ostatní vozy SZObrázek

Napsal: 11 úno 2011, 16:41
od skoda
Je to vhodne na normalni jezdeni?
A na normalni kotouce?
Brzdi hned nebo musi byt zahrato?
Mas to oskousene?
diky

Napsal: 11 úno 2011, 19:18
od Leon/kissiakos
v baleni je sana na cely predok?

Napsal: 11 úno 2011, 21:05
od skoda
To urcite na jednu stranu se to snad ani neprodava.
Teda sem to ani nevidel.

Napsal: 11 úno 2011, 21:20
od pokornasek.pepan
Leon/kissiakos píše:v baleni je sana na cely predok?
ne je to vzdycky jen na jednu stranu

sorry ,topic (LOL)

Napsal: 11 úno 2011, 22:06
od malejarousek
jasně že jsou na celej předek , je to novunka od Ate což je jednička na trhu a ve výrobě brzd , tohle k nim píšou - Do třecího materiálu nových brzdových destiček byla inovační technologií přidána keramická vlákna, která při brzdění vytváří "neviditelnou ochranu“ působící příznivě na životnost samotných destiček i brzdových kotoučů. Další výhodou oproti standardním destičkám je značně tišší brzdění a také zhruba dvojnásobně vyšší tepelná odolnost, díky čemuž mohou podávat konstantní plnou výkonnost i při extremních teplotách (cca 750°C). Příjemným kladem nových destiček je také skutečnost, že se oproti klasickým destičkám téměř neopotřebovávají a díky tomu zůstávají disky kol bez tradičního černého prachu a tedy čisté a lesklé.

Keramické destičky nevyžadují před instalací žádné změny na autě. Mohou jednoduše nahradit tradiční brzdové destičky.
Kromě toho, že se keramické destičky mnohem méně opotřebovávají, což dokázala řada výzkumů a studií, jsou šetrnější také ke kotoučům. Navíc je chrání před korozí a vydřením, což snižuje riziko možných problémů s házením kotoučů. Keramické brzdové destičky ATE produkují minimální množství prachu, takže neznečišťují životní prostředí

Napsal: 11 úno 2011, 22:11
od r.martinec
pokornasek.pepan píše:
Leon/kissiakos píše:v baleni je sana na cely predok?
ne je to vzdycky jen na jednu stranu

sorry ,topic (LOL)
jasně.na tu přední a nebo zadní (crazy)

Napsal: 11 úno 2011, 22:44
od P.E.T.R.
Sice samá superlativa ale nikdo neříká jak jsou an tom s brzdným účinkem...neříkám že jsou dobrý či špatný, jen že o tom nide není žádná zmínka, sám bych si je klidně koupil, ale rád bych věděl do čeho jdu:-)

Napsal: 11 úno 2011, 22:45
od zizalak
a-test?

Napsal: 12 úno 2011, 00:03
od petrscz1
keramický detičky jsou moc tvrdý na standardní kotouče,od teď budem měnit jen kotouče místo destiček, toť můj názor

Napsal: 12 úno 2011, 06:55
od zizalak
Koukám, že v SRN se prodávají normálně, tedy spatny zřejmě nebudou. Dejte vědět kdo to zkusíte.

Napsal: 12 úno 2011, 10:18
od Kornout
Hlavně taky cenovej nástřel, kalsika GIV, či octa???

Napsal: 12 úno 2011, 10:32
od váha
od včera je mám na autě,sice né odtoho to člena,ale řekl bych že rozdíl tam je,zatím nejsou pořádně zajeté,tak uvidím časem.Cena je o něco málo vyšší než klasické desky
EDIT:už se to zajelo a brzdí to slušně (noteeth)

Napsal: 12 úno 2011, 10:57
od titan0306
Kornout píše:Hlavně taky cenovej nástřel, kalsika GIV, či octa???
Ceny např. O1 Tdi 81 kw s kontrolou 1440 , bez 1340 kč

Napsal: 12 úno 2011, 12:00
od Jirka Kužel
titan0306 píše:
Kornout píše:Hlavně taky cenovej nástřel, kalsika GIV, či octa???
Ceny např. O1 Tdi 81 kw s kontrolou 1440 , bez 1340 kč
Dobře TY ... :D