Vstřikovací dávky na V6 a čerpadlo VP44

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Vstřikovací dávky na V6 a čerpadlo VP44

Příspěvek od drago21 »

Můžete někdo kouknout na dávku v tab.13, jestli je OK? Na V6 ukazuje pouze čtyři.... http://leteckaposta.cz/996330945
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 17:14, celkem upraveno 3 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

na tom 4tom tá hodnota nie je o.k. je tam určite nejaký problém. Máš nejaký konkrétny problém? Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Při nastartování studeného zakouří tak na 5vt. bílé a je cíti nespálená nafta nebo trocha oleje. Na volnoběh předvstřik občas skočí na -6° a motor se zachvěje. Údajně přesuvník předvstřiku. Jinak problém není.
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 21:52, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky
To jsem moc nepochopil. (hm)
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
lucky.jack
Přispěvovatel
Příspěvky: 655
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2010, 16:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od lucky.jack »

drago21 píše:Na V6 zobrazuje dávky vstrekov v dvoch kanáloch, v ďalšom máš zostávajúce 2 dávky
To jsem moc nepochopil. (hm)
Pravděpodobně kanál 14.
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Ahojte. Dnes jsem použil nový kabel a pokusil se změřit vstřikované dávky. Starý kabel ukazoval pouze 4dávky a nový ve "13" dvě a "14" tři. U starého jsem se bohužel nepodíval na "14". Zkuste na to někdo kouknout co a jak. Zase to ukazuje jen 5vstřiku? Už jsem z toho guma. (LOL)
http://leteckaposta.cz/684761579
Ještě otázečka. Může mi dělat problémy třeba špatný vstřik a né přesuvnik předvstřiku? (když mi na volnoběh poskočí cca po 2-3vteřinách z -2° na -6° a zpět).
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 21:53, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Pomóóóóóc !!!
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Další otázečka. Když ráno studené nastartuji, tak cca 5-7vteřin to kouří jak lokomotiva. Bílý kouř a zdá se mi, že trochu smrdí po naftě. Pak už během dne všechno OK. Nějaká rada, co s tím udělat?
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

u B5 (AFB) mi to dělá taky (kouř po startu) a žádný problém s autem nepozoruji. jenom je zvláštní, že 1.9 tohle neudělá. no ale neřeším to.

u toho vyrovnání volnoběhu se ukazují v jednom kanálu 3válce a v dalším zbývající 3. (mám dojem, že kanál 13 a 14).
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Jen aby si sousedi nemysleli, že hořím. Se starým káblem mi to na k13 ukazovalo čtyři válce.Na k14 jsem se nepodíval. Teď jsem koupil další a na k13 pouze dve a k14 tři. Pořád mi jeden někde chybí. Mám to i v logu o něco výš uloženo.
Ještě jsem zkoušel nastavit startovací dávku, ale nereaguje. Používám Vag304. Žádné hodnoty nejdou mi změnit.
Můžu použít čerpadlo s označením "J" ?
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 17:12, celkem upraveno 2 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Nikdo nic? :tajny:
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

má tam bejt 5 hodnot, všechny se porovnávaj s 2. válcem ;)

13,0,Regulace volnobehu
13,1,Rozdil ->,,Mezi valcem 3 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 1 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,3,
13,4,

14,0,Regulace volnobehu
14,1,
14,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 6 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,3,Rozdil ->,,Mezi valcem 4 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,4,Rozdil ->,,Mezi valcem 5 a 2 hodnota -1.5 - 1.5

Startovací dávka na 2.5 nejde podle visu.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Zatím tomu moc nerozumím. Díval ses na ten můj log, jestli je to OK? Jestli není, tak vstřiky na GO?
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

drago21 píše:Zatím tomu moc nerozumím. Díval ses na ten můj log, jestli je to OK? Jestli není, tak vstřiky na GO?
to neni o tom, jestli je vstřik k.o. Na ty hodnoty má vliv i komprese (stav kroužků, ventilů, vaček vahadel atd.)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Tak to něco změřím a stejně je mi to na prd, když z toho nevím, na co bych se měl zaměřit. Šlo mi o to, jestli ty vstřiky nemají vliv na posunutí přesuvníku předstřiku, nebo je to jenom čerpadlem. A jestli můžu vyměnit čerpadlo za typ "J". Někdo mi psal, že tam patří typ "K".
Naposledy upravil(a) drago21 dne 11 bře 2011, 21:07, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“