je tam pridana len nafta, je to vidiet aj podla toho logu po cisteni. Dymit to nemusi, pretoze ALH pracuju s velkym prebytkom vzduchu. Kazdopadne s poriadnym chipom sa da tento motor naladit na 130k.
co doporučíte s samotnemu vyčistění celeho turba
mate nekdo skusenosti z Turbo Clean 1 je silný čističem
anebo mi doporucujete to rozdelat cele jako je na foceno a propret to v Servošamponu Rapid v tom jsem pral EGR ventil a priznam se byl bez nechanickeho dotknuti cistej a lesklej ale je pravdou ze jsem ho vcera stejne zaslepil tak alespon mam sáni tiptop čiste
počkam na radu
dik cave
sorac za ot..... ale kamarat kupil od NZ cupru leona tdi a bol tam max tuning "chip" pricom este vymenili aj vstreky za obycajske zo 74kw motora... a aj tie boli po smrti..... cize vrelo odoprucam tuto firmu )))
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
No, v tomhle bordelu opravovat tak pluh..Bez urážky, člověk je kolikrát rád, že má nějaký prostor, ale co kdyby Ti něco ulítlo, našel bys to/při jiné práci/..? Znám to, taky v tom někdy musím dělat, ale není to hezký pohled..
koco píše:Z tohto logu sa nedá určiť či je váha o.k., lebo nie je nalogovaná.
Ked lepsie pozries, je to nalogovana len vaha.
Ale logovat iba vahu ma tiez velmi slabu vypovednu hodnotu, pretoze udaj vahy zavisi hlavne od turbotlaku. Trebe ju vzdy logovat sucastne s turbom.